JijGeytenbeekje schreef:Ik ga deze opmerking doorgeven aan de mods, dan zien we wel wie er nog huhu zegt.helma schreef:Misschien staat zo'n gezicht HuHu-K
Afscheid en intrede [2]
Re: Afscheid en intrede [2]
-
Ik mag geen smiley meer gebruiken, maar als ik het wel zo mogen, had ik dat wel gedaan ja. : pZeeuw schreef:JijGeytenbeekje schreef:Ik ga deze opmerking doorgeven aan de mods, dan zien we wel wie er nog huhu zegt.helma schreef:Misschien staat zo'n gezicht HuHu-K
Ik ben niet bang
Re: RE: Re: Afscheid en intrede [2]
Job schreef:Geen optimaal geluid maar heel prima te volgen allemaal.GerefGemeente-lid schreef:Wat een ontzettend slechte uitzending.GerefGemeente-lid schreef:Om 19.00 uur begint de intrededienst van ds. M.G. van Middendorp te Leerdam: https://kerkdienstgemist.nl/stations/13 ... vents/live
De verbinding is wel erg slecht en ruist flink.
Ik begrijp niet waarom het niet gewoon via de website van Tricht-Geldermalsen wordt uitgezonden.
Het is ook niet na te luisteren zeker?
Ik was even benieuwd. Hij schijnt in zijn toespraak gelijk maar even gezegd te hebben dat de jeugd hem niet hoeft te mailen of te appen, want daar reageert hij toch niet op?
-
Te appen snap ik helemaal, niet mailen zou mij verbazen. Het zou mij overigens niet verbazen als dit weer een broodjeaapverhaal isBezorgd schreef:Het is ook niet na te luisteren zeker?Job schreef:Geen optimaal geluid maar heel prima te volgen allemaal.GerefGemeente-lid schreef:Wat een ontzettend slechte uitzending.GerefGemeente-lid schreef:Om 19.00 uur begint de intrededienst van ds. M.G. van Middendorp te Leerdam: https://kerkdienstgemist.nl/stations/13 ... vents/live
Ik begrijp niet waarom het niet gewoon via de website van Tricht-Geldermalsen wordt uitgezonden.
Ik was even benieuwd. Hij schijnt in zijn toespraak gelijk maar even gezegd te hebben dat de jeugd hem niet hoeft te mailen of te appen, want daar reageert hij toch niet op?
Man, man, wat een onzin en uit z'n verband getrokken. En speciaal daarvoor wil je terugluisteren? Wat moet/wil jij toch met negativiteit rondom de gergem? Je bent zelf lid van een ander kerkverband als ik het goed begreep toch?
Job schreef:Man, man, wat een onzin en uit z'n verband getrokken. En speciaal daarvoor wil je terugluisteren?
Hij heeft het niet gezegd?
Ik wil idd dit soort roddels de kop indrukken als ze niet kloppen.
-
Als je het antwoord weet hoef je het ook niet de kop in te drukkenBezorgd schreef:Job schreef:Man, man, wat een onzin en uit z'n verband getrokken. En speciaal daarvoor wil je terugluisteren?
Hij heeft het niet gezegd?
Ik wil idd dit soort roddels de kop indrukken als ze niet kloppen.
-
Dat heeft hij inderdaad gezegd. Alleen niet zonder meer, de pastorie staat voor eenieder open.Bezorgd schreef:Job schreef:Geen optimaal geluid maar heel prima te volgen allemaal.GerefGemeente-lid schreef:Wat een ontzettend slechte uitzending.GerefGemeente-lid schreef:Om 19.00 uur begint de intrededienst van ds. M.G. van Middendorp te Leerdam: https://kerkdienstgemist.nl/stations/13 ... vents/live
De preek is overigens te beluisteren via gergeminfo.nl.
Bijzonder.Bevindelijk schreef:Dat heeft hij inderdaad gezegd. Alleen niet zonder meer, de pastorie staat voor eenieder open.Bezorgd schreef:[
De preek is overigens te beluisteren via gergeminfo.nl.
Je moet toch open staan voor contact op de manier hoe er in deze tijd contact gezocht wordt?
Natuurlijk kun je aangeven dat de pastorie altijd openstaat, maar zeggen dat je anders niet reageert lijkt me niet echt goed over te komen bij de gemeente. Juist voor jeugd is het laagdrempelig , en nemen op andere wijze misschien helemaal geen contact op.
Maar ik zal het eens naluisteren.
Raar inderdaad hoor. Ik vind dat een dominee op zijn minst per e-mailbericht en ook per WhatsApp bereikbaar moet zijn, desnoods via een apart telefoonnummer voor niet dringende gevallen.
De pastorie is altijd open is een rare dooddoener, want die drempel is hoog.
-
Via WhatsApp zelfs. Ook 24/7 of dat nog net niet? Waarom trouwens niet via insta, tiktok en snapchat, dat is nog laagdrempeliger voor de jeugd. Als langs gaan 'een hoge drempel is' dan heb je nog de opties briefje sturen, bellen of voor/tijdens/na catechisatie een vraag stellen. Ik denk overigens dat de drempel om bij de pastorie langs te gaan veel kleiner is dan bijvoorbeeld 30 jaar terug.DDD schreef:Raar inderdaad hoor. Ik vind dat een dominee op zijn minst per e-mailbericht en ook per WhatsApp bereikbaar moet zijn, desnoods via een apart telefoonnummer voor niet dringende gevallen.
WhatsApp is heel gebruikelijk hoor. Al gaat het maar om app groepen voor catechisatie.
Maar het is toch niet meer dan normaal dat jeugd op deze wijze contact opneemt?
Dat is zeker normaal. Daarom vermeldt hij kennelijk dat hem dat niet aanstaat, maar dat zal ongetwijfeld een vriendelijk verzoek zijn geweest.
-
Ik schat dat 90-95% van de telefoongebruikers Whatsapp heeft, dus ik vind het ook wel normaal, al helemaal voor jongeren.Bezorgd schreef:WhatsApp is heel gebruikelijk hoor. Al gaat het maar om app groepen voor catechisatie.