Doperse dwalingen

Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Re: Doperse dwalingen

Bericht door Afgewezen »

Joannah schreef:
Joannah schreef:Als je bij het lezen van b.v.Jer 31:27-40 meent dat dit van toepassing op ons heidenen is ipv de Joden (en het ondanks dat er zoveel verwijzingen staan naar Juda en Israel met de namen van poorten, heuvels en zelfs de Kidron vallei nog vergeestelijkt)dan ben je toch echt een aanhanger van de vervangingsleer, denk ik.
Afgewezen, ik ben erg benieuwd wat jij, maar ook anderen denken bij deze bijbeltekst!
Daar zijn andere topics voor. :)
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Doperse dwalingen

Bericht door Joannah »

Afgewezen schreef:
Joannah schreef:
Joannah schreef:Als je bij het lezen van b.v.Jer 31:27-40 meent dat dit van toepassing op ons heidenen is ipv de Joden (en het ondanks dat er zoveel verwijzingen staan naar Juda en Israel met de namen van poorten, heuvels en zelfs de Kidron vallei nog vergeestelijkt)dan ben je toch echt een aanhanger van de vervangingsleer, denk ik.
Afgewezen, ik ben erg benieuwd wat jij, maar ook anderen denken bij deze bijbeltekst!
Daar zijn andere topics voor. :)
zeg me waar en dan gaan we daar verder.Hoewel, laat maar ik start wel een nieuw onderwerp, kun jij in de tussen tijd jezelf nog even beraden :-)
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33506
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Doperse dwalingen

Bericht door Tiberius »

Op slot

Beste mensen,

Het lijkt erop alsof er niet teruggekeerd kan worden naar het onderwerp van dit topic en alleen maar op de persoon gespeeld kan worden. Dit gaat nergens meer over.
Daarom maar een slotje.

Met vriendelijke groet,
Tiberius, moderator
Gesloten