Kleine ergernissen [2]

Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: Kleine ergernissen

Bericht door jvdg »

Ik vroeg het juist, om eigen redenen, aan Afgewezen een voorzet te doen, aangezien ik haar als ervaringsdeskundige beschouw.
Schemerlichtje
Berichten: 960
Lid geworden op: 05 jul 2010, 08:07

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Schemerlichtje »

"Mevrouw, ik bestelde een Dame Blanche maar kreeg een knetterpot. Wat moet ik nu?"
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Kleine ergernissen

Bericht door henriët »

Schemerlichtje schreef:"Mevrouw, ik bestelde een Dame Blanche maar kreeg een knetterpot. Wat moet ik nu?"
:haha
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Mara »

Schemerlichtje schreef:"Mevrouw, ik bestelde een Dame Blanche maar kreeg een knetterpot. Wat moet ik nu?"
Wat is een knetterpot :quoi
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
albion
Berichten: 7514
Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:23
Locatie: ergens in nederland

Re: Kleine ergernissen

Bericht door albion »

Mara schreef:Huurling en Herder is een prachtig origineel boek.
Ik houd wel van de stijl van Overduin :super

Overduin?? Nee, laat maar. :langue
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10546
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zita »

de advertentie van refomarkt die ik zojuist hierboven zag:
aangeboden: satan.
't Zal vast goed bedoeld zijn, maar geef je advertentie niet zo'n domme titel.
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Kleine ergernissen

Bericht door henriët »

mn msn doet t niet..
proxy instelling is verkeerd ofzo :bobo
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10546
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zita »

een kersenpit in de Schwartzwalderkirschtorte. M'n kaak staat er scheef van, geloof ik. En ik hoorde een kies kraken.
Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Mariavt »

Dat het steeds slechter gaat met mijn gewrichten, ik kan niet meer doen wat ik wil doen, vanmorgen de kamer gestoft en daarna kón ik niet meer, ik weet niet of ik nou eerst naar mijn huisarts moet gaan of maar gelijk naar de orthopedisch chirurg. Een tijdje geleden zij hij wel dat als ik meer klachten kreeg, gelijk kon komen. Ik kan niet eens meer een poosje op mijn knieën zitten want dan kraken al mijn botjes, en ook het gewoon opstaan van de bank, stoel , bed of wat dan ook gaat steeds moeilijker.
Ik hou me er maar aan vast dat ik op tijd dit huis heb gekregen,(traplift) en dat het een aangepaste woning is. In mijn vorige woning moest ik eerst 75 meter over de galerij van een flat heen , ik woonde in het laatste huis van de galerij., gelukkig kan ik met mijn scoot achterom zo de schuur in en is het maar een klein stukje lopen naar binnen toe.'

Zo zie je maar weer, : Wat God doet dat is wélgedaan.....
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10546
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zita »

Het blijft toch wel jammer dat katten en zwarte truien zo'n slechte combinatie vormen.
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Joannah »

Zita schreef:Het blijft toch wel jammer dat katten en zwarte truien zo'n slechte combinatie vormen.
kleur trui aanpassen aan de kat :)
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Mara »

Zita schreef:Het blijft toch wel jammer dat katten en zwarte truien zo'n slechte combinatie vormen.
Geen last van :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10546
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zita »

Mara schreef:
Zita schreef:Het blijft toch wel jammer dat katten en zwarte truien zo'n slechte combinatie vormen.
Geen last van :)
zijn jouw katten kaal? (de mijne zou het zo onderhand wel moeten zijn, gezien de hoeveelheid haren die ze in de afgelopen twee jaar op mij heeft achtergelaten)
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Mara »

Zita schreef:
Mara schreef:
Zita schreef:Het blijft toch wel jammer dat katten en zwarte truien zo'n slechte combinatie vormen.
Geen last van :)
zijn jouw katten kaal? (de mijne zou het zo onderhand wel moeten zijn, gezien de hoeveelheid haren die ze in de afgelopen twee jaar op mij heeft achtergelaten)
Nee, :haha integendeel, eentje is half Noorse boskat. Maar ik heb geen last perse op een (zwarte) trui, eerder op een gladde rok of colbertje :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10482
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Orchidee »

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gesloten