Meeting - Informatie

Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

Aangezien middels dreiging en chantage ik geen voet aan de grond krijg, heb ik nog slechts één pijl op de boog.

Gelet op het feit dat door velen kinderachtig wordt gedaan over de verspreiding en vertoning van fotomateriaal, moet ik er vanuit gaan dat er tijdens de meeting zaken zijn geschied die niet door de moderator-beugel kunnen. :cry:

Tenzij middels tegenbewijs wordt aangetoond dat........ moeten de objectief ingestelde mods veronderstellen dat..............
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Bericht door memento »

Gijs83 schreef:
Lassie schreef:
helma schreef:foto's ook niet opsturen naar medemeetingers???
tuurlijk wel!
Ik zou trouwens niet echt weten, waarom meeting-gangers per pb geen foto's mogen zien. Ze zijn er toch zelf bij geweest en ze hebben die personen ook daadwerkelijk gezien. Of denk je dat de meeting-gangers niet te vertrouwen zijn?
Ik geloof dat niemand bezwaar maakt tegen verspreiding van foto's onder degenen die geweest zijn. Wel is er bezwaar om de foto's zomaar publiek op het forum te tonen. Voor al degenen die niet geweest zijn, maar toch nieuwsgierig zijn: Kom gewoon naar de volgende meeting!

PS> Voor degenen die geweest zijn: De boerka-foto's zijn erg charmant...
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Bericht door henriët »

jvdg schreef:Aangezien middels dreiging en chantage ik geen voet aan de grond krijg, heb ik nog slechts één pijl op de boog.

Gelet op het feit dat door velen kinderachtig wordt gedaan over de verspreiding en vertoning van fotomateriaal, moet ik er vanuit gaan dat er tijdens de meeting zaken zijn geschied die niet door de moderator-beugel kunnen. :cry:

Tenzij middels tegenbewijs wordt aangetoond dat........ moeten de objectief ingestelde mods veronderstellen dat..............
jvdg jonge, je bent echt nieuwsgierig!!!!
alles kon door de beugel serieusly
Marie-Henriëtte
Berichten: 1087
Lid geworden op: 01 jan 2008, 16:41

Bericht door Marie-Henriëtte »

memento schreef:
Gijs83 schreef:
Lassie schreef:
helma schreef:foto's ook niet opsturen naar medemeetingers???
tuurlijk wel!
Ik zou trouwens niet echt weten, waarom meeting-gangers per pb geen foto's mogen zien. Ze zijn er toch zelf bij geweest en ze hebben die personen ook daadwerkelijk gezien. Of denk je dat de meeting-gangers niet te vertrouwen zijn?
Ik geloof dat niemand bezwaar maakt tegen verspreiding van foto's onder degenen die geweest zijn. Wel is er bezwaar om de foto's zomaar publiek op het forum te tonen. Voor al degenen die niet geweest zijn, maar toch nieuwsgierig zijn: Kom gewoon naar de volgende meeting!

PS> Voor degenen die geweest zijn: De boerka-foto's zijn erg charmant...
Boerka foto's :roll:
Gebruikersavatar
mentos
Berichten: 461
Lid geworden op: 24 okt 2007, 11:16

Bericht door mentos »

henriët schreef:
MarthaMartha schreef:
mens schreef:
MarthaMartha schreef: stil maar, ik kom je binnenkort alles vertellen! :wink:
Ach, en weer wordt de rest buitengesloten snik snik snif :( :(
Iedereen die de vertelling wil horen mag zich bij mij aan huis vervoegen. Ik zal zorgen voor de koffie..... :mrgreen:
zet m op schrift dan kun je m volgende keer meenemen naar de zeeuwse meeting en voorlezen als notulen!
Notulen... :mrgreen: :mrgreen:
Maar dan niet vertellen van Judith en mij en die wc-rollen, he... Ehm... laat maar... :lol:
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

henriët schreef:
jvdg schreef:Aangezien middels dreiging en chantage ik geen voet aan de grond krijg, heb ik nog slechts één pijl op de boog.

Gelet op het feit dat door velen kinderachtig wordt gedaan over de verspreiding en vertoning van fotomateriaal, moet ik er vanuit gaan dat er tijdens de meeting zaken zijn geschied die niet door de moderator-beugel kunnen. :cry:

Tenzij middels tegenbewijs wordt aangetoond dat........ moeten de objectief ingestelde mods veronderstellen dat..............
jvdg jonge, je bent echt nieuwsgierig!!!!
alles kon door de beugel serieusly
Seriousley??????

enne die wc-rollen dan.....enne die boerka's.......enne die borrels.......enne.....enne......ik zal maar niet melden wat mij nog meer ter ore is gekomen.........

Maar ik hou erover op, aangezien ik een eenzame strijd strijd..... :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33447
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

Ik val niet graag en plein public een medemod af, maar helaas is dat nu toch het geval, Jvdg. :D
Ik kan ze alleen maar adviseren om die foto's onder de pet te houden.

Maar geen nood: de volgende meeting is aanstaande; in Zeeland, las ik net.
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Bericht door memento »

enne die wc-rollen.....enne die boerka's.......enne die borrels.......enne.....enne......ik zal maar niet melden wat mij nog meer ter ore is gekomen.........
Borrels? Borrels?! Die zijn aan mijn waakzaam moderator-oog ontsnapt. Ik had die natuurlijk eerst moeten beproeven of die wel zwaar genoeg was.
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

Tiberius schreef:Ik val niet graag en plein public een medemod af, maar helaas is dat nu toch het geval, Jvdg. :D
Ik kan ze alleen maar adviseren om die foto's onder de pet te houden.
Maar geen nood: de volgende meeting is aanstaande; in Zeeland, las ik net.
Dus als medemod geef je en plein public een statement af dat het foto-materiaal "onder de pet" moet worden gehouden.

Jij weet er dus meer vanaf :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

memento schreef:
enne die wc-rollen.....enne die boerka's.......enne die borrels.......enne.....enne......ik zal maar niet melden wat mij nog meer ter ore is gekomen.........
Borrels? Borrels?! Die zijn aan mijn waakzaam moderator-oog ontsnapt. Ik had die natuurlijk eerst moeten beproeven of die wel zwaar genoeg was.
Ja, ja, als ik dat geweten had...............

En jij bent in je versterkingen-mod-functie derhalve deerlijk tekort geschoten!!!!!
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Bericht door henriët »

Tiberius schreef:Ik val niet graag en plein public een medemod af, maar helaas is dat nu toch het geval, Jvdg. :D
Ik kan ze alleen maar adviseren om die foto's onder de pet te houden.

Maar geen nood: de volgende meeting is aanstaande; in Zeeland, las ik net.
zo is dat... nu de datum nog...
Gebruikersavatar
mentos
Berichten: 461
Lid geworden op: 24 okt 2007, 11:16

Bericht door mentos »

henriët schreef:
Tiberius schreef:Ik val niet graag en plein public een medemod af, maar helaas is dat nu toch het geval, Jvdg. :D
Ik kan ze alleen maar adviseren om die foto's onder de pet te houden.

Maar geen nood: de volgende meeting is aanstaande; in Zeeland, las ik net.
zo is dat... nu de datum nog...
Volgende week zaterdag 8)
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

henriët schreef:
Tiberius schreef:Ik val niet graag en plein public een medemod af, maar helaas is dat nu toch het geval, Jvdg. :D
Ik kan ze alleen maar adviseren om die foto's onder de pet te houden.

Maar geen nood: de volgende meeting is aanstaande; in Zeeland, las ik net.
zo is dat... nu de datum nog...
dus Canada gaat nie door?
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Bericht door henriët »

jvdg schreef:
henriët schreef:
jvdg schreef:Aangezien middels dreiging en chantage ik geen voet aan de grond krijg, heb ik nog slechts één pijl op de boog.

Gelet op het feit dat door velen kinderachtig wordt gedaan over de verspreiding en vertoning van fotomateriaal, moet ik er vanuit gaan dat er tijdens de meeting zaken zijn geschied die niet door de moderator-beugel kunnen. :cry:

Tenzij middels tegenbewijs wordt aangetoond dat........ moeten de objectief ingestelde mods veronderstellen dat..............
jvdg jonge, je bent echt nieuwsgierig!!!!
alles kon door de beugel serieusly
Seriousley??????

enne die wc-rollen dan.....enne die boerka's.......enne die borrels.......enne.....enne......ik zal maar niet melden wat mij nog meer ter ore is gekomen.........

Maar ik hou erover op, aangezien ik een eenzame strijd strijd..... :mrgreen: :mrgreen:
tja
misschien eerst nadenken over medestanders voor je de strijd aangaat...
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Sjongejongejongejonge... Daphne is even een klein middagje en avondje weg... :shock: k meot gelijk echt 7 blz bijlezen over de meeting... en als ik nu tot een slotconclusie mag komen...
er stond eigenlijk weinig boeiends op de laatste 7blz... :| :!: :roll:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gesloten