Gebed gevraagd
Re: Gebed gevraagd
Ook van mijn kant mijn medeleven bij Mara. Laten we haar gedenken.
Dit doet me wat... We hopen het Beste voor haar.
© -DIA- 33.330 || 16 Years of Struggle (03.10.2008-31.10.2024)
-
Heel naar.
Goed dat dit aangegeven wordt om zo tot steun te kunnen zijn.
Goed dat dit aangegeven wordt om zo tot steun te kunnen zijn.
- Maanenschijn
Een ernstig bericht. Ik zal haar in gebed gedenken.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Ik schrik hier echt van. Ook al heb je iemand nooit ontmoet, door het forum heb je toch het idee dat je haar kent! Laten we bidden en hopen dat ze genezen mag.
-
Wat een schrik! Wens haar en allen die haar lief zijn ,Gods ondersteuning toe
Ja, ik schrik er ook van, terwijl ik haar nooit ontmoet heb. Maar door haar bijdragen heb ik haar toch (voor een deel) leren kennen.Hendrien schreef:Ik schrik hier echt van. Ook al heb je iemand nooit ontmoet, door het forum heb je toch het idee dat je haar kent! Laten we bidden en hopen dat ze genezen mag.
Laten we hopen dat we over een tijdje weer bijdragen van haar kunnen lezen hier.
Wat erg! 'k Zal voor haar bidden.Orchidee schreef:Voor @Mara,
Zij ligt al een paar dagen in kritieke toestand in het ziekenhuis, er word gevreesd voor haar leven.
Bron: privé
Hora est!
Ernstig inderdaad.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Zo, daar schrik ik echt van. Wat erg.
Ze is steeds in m'n gedachten....( en gebed)
Dat is ernstig! Corona?
Re: RE: Re: Gebed gevraagd
Bij mij ook, ik ben ook behoorlijk aangedaan door het bericht.Terri schreef:Ze is steeds in m'n gedachten....( en gebed)
Verder weet ik niets.
Wat ze heeft en welk ziekenhuis ze ligt weet ik ook niet.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dat is toch ergens nog iets moois hè, dat je door zoiets verdrietigs voelt dat er mensen van vlees en bloed achter de postings en nicknames zitten - mensen waar je je op een aparte manier verbonden mee bent gaan voelen. Voor mezelf wel even een signaal, zo vlak voor Kerst, om ook hier de zon nooit te laten ondergaan over mijn eventuele 'toornigheid'.Hendrien schreef:Ik schrik hier echt van. Ook al heb je iemand nooit ontmoet, door het forum heb je toch het idee dat je haar kent! Laten we bidden en hopen dat ze genezen mag.
Hoop vurig dat Mara mag ervaren dat de God van Kerst dichtbij haar is.
Re: RE: Re: Gebed gevraagd
Bij mij ook, het is niet uit mijn gedachten geweest. Ik ben er echt ontdaan van.Orchidee schreef:Bij mij ook, ik ben ook behoorlijk aangedaan door het bericht.Terri schreef:Ze is steeds in m'n gedachten....( en gebed)
Verder weet ik niets.
Wat ze heeft en welk ziekenhuis ze ligt weet ik ook niet.