Is het misschien het overwegen waard om een wat langere forum-vakantie te nemen? Je bent niet echt gezellig bezig....GerefGemeente-lid schreef: ↑Vandaag, 11:42Ik beroep me op het recht om op deze dwingelandij verder niet in te gaan.Inwoner schreef: ↑Vandaag, 11:26Ik heb moeite met dit soort berichten. Prima om een aangename dienst te hebben, maar als je dat hier wilt melden, doe dan niet geheimzinnig. Vertel wat de dienst voor je betekende en waarom. Aan dit soort oneliners, met dan aanvullend nog wat geheimzinnigheden, hebben we toch niet veel?
Je mag dit ook zien als een uitnodiging om iets meer te vertellen over wat er gisteravond plaatsvond. Wil je dat niet? Ook prima, maar kom dan ook niet met je oneliners.
Kerkelijke eenheid / Kanselruil
Re: Kerkelijke eenheid / Kanselruil
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
-
@Inwoner dwingt mij. Ik heb geleerd dat dit niet kan. Zie:
viewtopic.php?p=1169263#p1169263
Dus ik vind de opstelling van @Inwoner niet juist.
-
vervelia, echt waar, je bent verschrikkelijk bezig weer na die paar dagen van afwezigheid.
Het is maar goed dat je op de lagere school niet bij me in de klas hebt gezeten
Het is maar goed dat je op de lagere school niet bij me in de klas hebt gezeten
Laatst gewijzigd door Bertiel op 14 nov 2024, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Hele grote zucht.....GerefGemeente-lid schreef: ↑Vandaag, 11:50 @Inwoner dwingt mij. Ik heb geleerd dat dit niet kan. Zie:
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
On-topic aub.
Maar ik vraag me wel af hoe je een preek opluistert. Was die niet naar je zin dan?GerefGemeente-lid schreef: ↑Vandaag, 11:57 Maar waarom moet ik hier mij verantwoorden over mijn berichten? Een andere forummer hoeft toch zeker niet in te vullen wat en hoe ik persoonlijk mijn berichten formuleer? Bovendien doet @Inwoner dit bij mijn berichten te pas en te onpas.
Dat wekt bij mij een allergie op waar ik niet tegen kan en niet van ben gediend.
Helemaal eens. Het is vervelend voor anderen, en daar mag je best wat rekening mee houden.Inwoner schreef: ↑Vandaag, 11:26Ik heb moeite met dit soort berichten. Prima om een aangename dienst te hebben, maar als je dat hier wilt melden, doe dan niet geheimzinnig. Vertel wat de dienst voor je betekende en waarom. Aan dit soort oneliners, met dan aanvullend nog wat geheimzinnigheden, hebben we toch niet veel?GerefGemeente-lid schreef: ↑Vandaag, 09:58Dat kun je achterhalen.Mistig schreef: ↑Vandaag, 08:33En wie is dat?GerefGemeente-lid schreef: ↑Gisteren, 22:27 We mochten vanavond woorden opluisteren van de oud-predikant van twee achtenswaardige medeforummers.
Dan vallen kerkmuren volkomen weg.
Je mag dit ook zien als een uitnodiging om iets meer te vertellen over wat er gisteravond plaatsvond. Wil je dat niet? Ook prima, maar kom dan ook niet met je oneliners.
Dat kan wel met grote grijnzen, wellicht;-)refo schreef: ↑Vandaag, 12:43Maar ik vraag me wel af hoe je een preek opluistert. Was die niet naar je zin dan?GerefGemeente-lid schreef: ↑Vandaag, 11:57 Maar waarom moet ik hier mij verantwoorden over mijn berichten? Een andere forummer hoeft toch zeker niet in te vullen wat en hoe ik persoonlijk mijn berichten formuleer? Bovendien doet @Inwoner dit bij mijn berichten te pas en te onpas.
Dat wekt bij mij een allergie op waar ik niet tegen kan en niet van ben gediend.
Of met een extra feestelijke hoed, die de boodschap kracht bijzet.