Satanisten in actie!

Pink Ivy

Bericht door Pink Ivy »

Oorspronkelijk gepost door Jan de Wit
31 okt was toch die rare verkleedpartij van in de USA?
ghi ja.. en het begint nu ook over te waaien naar nederland :)
Jan de Wit

Bericht door Jan de Wit »

Oorspronkelijk gepost door Pink Ivy
er worden geen duivels vereerd... Ik geloof niet in de duivel ik geloof niet in god.

31 oktober is het moderne halloween, samhain genoemd.
het is de viering van het nieuwe jaar. De scheiding tussen deze wereld en de andere wereld is het dunste dan, dus kan er het makkelijkst contact gemaakt worden met overledenen als daar behoefte aan is. De god sterft hier, of gaat hier naar de onderwereld.. oftewel de zon delft het onderspit aan de maan... de dagen worden korter dan de nachten...

het is het einde van het oogst jaar... men realiseert zich dat dood en leven hand in hand gaan..
Parodie van 1 november maar totaal vervormd.
Jan de Wit

Bericht door Jan de Wit »

Oorspronkelijk gepost door Pink Ivy
Oorspronkelijk gepost door Jan de Wit
31 okt was toch die rare verkleedpartij van in de USA?
ghi ja.. en het begint nu ook over te waaien naar nederland :)
contact met overledenen is volgens de bijbel verboden.
deut 18 dacht ik.
Jan de Wit

Bericht door Jan de Wit »

Pink waar worden al die feesten gehouden in nederland?
Pink Ivy

Bericht door Pink Ivy »

1 november is allerheiligen toch? Ik weet niet echt veel van dat feest eigenlijk...

Waar die feesten worden gehouden.. overal.. wie er ook maar zin in heeft.. Ik vier het niet in een groep, anderen zitten wel in een groep en vieren het daarmee hangt helemaal van je situatie af..
Jan de Wit

Bericht door Jan de Wit »

Oorspronkelijk gepost door Pink Ivy
1 november is allerheiligen toch? Ik weet niet echt veel van dat feest eigenlijk...

Waar die feesten worden gehouden.. overal.. wie er ook maar zin in heeft.. Ik vier het niet in een groep, anderen zitten wel in een groep en vieren het daarmee hangt helemaal van je situatie af..
Ik ga dat feest niet hier op het protestantse forum uitleggen. Stuur me maar een email naar mijn email adres.
Jan de Wit

Bericht door Jan de Wit »

Oorspronkelijk gepost door Pink Ivy

Waar die feesten worden gehouden.. overal.. wie er ook maar zin in heeft.. Ik vier het niet in een groep, anderen zitten wel in een groep en vieren het daarmee hangt helemaal van je situatie af..
Vier jij het alleen dan?
Pink Ivy

Bericht door Pink Ivy »

oke had al een vermoeden dat het katholiek was anders had ik het op mijn scholen ook wel gehoord...:)
Jan de Wit

Bericht door Jan de Wit »

Pink, vier jij ook wicca sabbats?
En vier je dat alleen?
Pink Ivy

Bericht door Pink Ivy »

Bij mij zou je het niet echt vieren kunnen noemen. Op de dag zelf sta ik wel stil bij de dingen die belangrijk zijn voor die feestdag..
Jan de Wit

Bericht door Jan de Wit »

Oorspronkelijk gepost door Pink Ivy
Bij mij zou je het niet echt vieren kunnen noemen. Op de dag zelf sta ik wel stil bij de dingen die belangrijk zijn voor die feestdag..
een soort lente feest?
Pink Ivy

Bericht door Pink Ivy »

Oorspronkelijk gepost door Jan de Wit

een soort lente feest?
hoe bedoel je?
Jan de Wit

Bericht door Jan de Wit »

Oorspronkelijk gepost door Pink Ivy
Oorspronkelijk gepost door Jan de Wit

een soort lente feest?
hoe bedoel je?
uit je antwoord:
wordt er vooral rond een meiboom gedanst (een spar of den) en die wordt versiert..

het gaat hier dus om de zomer, de god is de zon, deze wordt hier verwekt...
Pink Ivy

Bericht door Pink Ivy »

ooh zo, nou het is dus meer een zomer feest dan een lente feest.
Het eigenlijke lente feest is namelijk ostara rond 21 maart..
Robert
Berichten: 1424
Lid geworden op: 28 nov 2002, 10:29
Locatie: Delft

Bericht door Robert »

het onderstaande gedicht schreef ik nadat ik bevrijd was van
mijn angsten voor satan. satan is realiteit in deze wereld. hij
heeft mij alles geboden in ruil voor mijn ziel. Maar Jezus Christus
is sterker, en in Hem zijn wij meer dan overwinnaars.

In afrika heb ik de offerplaatsen gezien waar kinderen nog steeds
worden geofferd aan voodoo demonen. Ik heb daar een piloot ontmoet daar die in de bush de stamleden van een stam zag. Deze stamleden zaten onder de kogelgaten, maar overleefden dit door zwarte machten.

En zeker, veel satanisten, vooral de aanhangers van het modern satanisme, geloven niet in satan, noch aanbidden zij hem.
(al is hun 'godsdienst' nog veel erger, nml het aanbidden van jezelf, desnoods ten koste van anderen)
Maar er zijn veel, en het worden er meer, mensen die werkelijk onder satanische invloeden zitten. Ook letterlijke satansaanbidding en bedrijving van zwarte magie.

Pink, dat je in een nuchtere westerse samenleving woont wil niet
zeggen dat deze dingen niet echt gebeuren. Ik ken iemand die als kind is opgevoed in een satanskerk, daar 'belijdenis' heeft gedaan. Hij zegt dat daar kinderen werden geofferd.
Dat zal niet bij alle satanskerken gebeuren, zeker niet bij de 'moderne' satanskerk, maar het gebeurd noch!

Iemand uit mijn naaste omgeving heeft een man verzorgd die in zijn jeugd zijn ziel aan satan had verkocht. Hij was stinkend rijk, maar was alleen. Toen mijn naaste familielid bij hem kwam was hij gezond, maar zodra ze uit haar bijbel ging lezen met hem, en hij weer in Jezus ging geloven werd hij doodziek en stierf binnen zeer korte tijd.
Hij stierf op mijn verjaardag, en ik realiseerde me toen pas was het betekend om je ziel aan satan te verkopen. Hij geeft je echt alles wat je wilt, maar het is het niet waard. Gelukkig heeft God hem aan het einde van zijn leven uit de handen van satan getrokken.

nu nog m'n gedicht........

No mercy (dedicated to....... )

The light is dark at the place you have to go to
no music dares to play
you should be scared of the things I had to go through
your stories are misty and your acts are gray

swim away and go down in your sea
don't try to learn me swim like you
don't offer the fruit of your sad dark tree
don't act like your lie is true

The light seems to shine at your head all the time
And you walk through the wood like you're god
But the moon will be red
when your stories are death
Don't act like you're holy
'cause you are not

Hey stop pretending that you are the hero
Don't build up your kingdom while you are a zero
stop to lie
start to cry
and fall on your knees
there's no mercy for you, king of the seas

[Aangepast op 28-4-2004 door Robert]
Plaats reactie