Vraag (algemeen)

Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10482
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door Orchidee »

merel schreef:
Orchidee schreef: 01 jun 2024, 11:01
merel schreef:https://bestbuytest.org/robotstofzuiger ... 9cQAvD_BwE

Ik kwam deze link tegen. De Litroux schijnt een een groot oppervlak te zuigen en relatief goedkoop te zijn.
Nooit daar kopen!
Dezelfde is bij Bol 106€ goedkoper!
Terugsturen is een drama (lees: bijna niet te doen/kost je véél geld want je moet het terugsturen naar China, naar het opgegeven adres door hun verstrekt)
Dus kies je er vanzelf voor om het product dan maar te houdenAfbeelding
Ik heb deze ook nog niet gekocht. Het viel mij op dat ik verder nergens reviews kon vinden over dit apparaat. Heb jij al een keuze gemaakt?
Ja ik heb hem sinds een week.
Voor erbij vind ik het een prima apparaat denk ik, iedere dag na het avondeten zet ik zoveel mogelijk 'obstakels' op hoogte en laat hem z'n werk doen op de benedenverdieping en voor de koffie is alles weer netjes, maar blijf toch graag 1 x p/wk goed zelf stofzuigenAfbeelding
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
merel
Berichten: 10162
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door merel »

Orchidee schreef: 01 jun 2024, 22:08
merel schreef:
Orchidee schreef: 01 jun 2024, 11:01
merel schreef:https://bestbuytest.org/robotstofzuiger ... 9cQAvD_BwE

Ik kwam deze link tegen. De Litroux schijnt een een groot oppervlak te zuigen en relatief goedkoop te zijn.
Nooit daar kopen!
Dezelfde is bij Bol 106€ goedkoper!
Terugsturen is een drama (lees: bijna niet te doen/kost je véél geld want je moet het terugsturen naar China, naar het opgegeven adres door hun verstrekt)
Dus kies je er vanzelf voor om het product dan maar te houdenAfbeelding
Ik heb deze ook nog niet gekocht. Het viel mij op dat ik verder nergens reviews kon vinden over dit apparaat. Heb jij al een keuze gemaakt?
Ja ik heb hem sinds een week.
Voor erbij vind ik het een prima apparaat denk ik, iedere dag na het avondeten zet ik zoveel mogelijk 'obstakels' op hoogte en laat hem z'n werk doen op de benedenverdieping en voor de koffie is alles weer netjes, maar blijf toch graag 1 x p/wk goed zelf stofzuigenAfbeelding
Dat begrijp ik. Dan kan je de plinten en de echte hoeken en gaten ook meenemen. Dat zou ook mijn insteek zijn

Heb jij ook de Litroux gekocht? Of den ander merk?
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3119
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door Lilian1975 »

Ik dacht dat Kok Boekencentrum een christelijke uitgeverij was passend bij de reformatorische gezindte? Is dat anders geworden?
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12272
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door Herman »

Lilian1975 schreef: 03 jun 2024, 14:03 Ik dacht dat Kok Boekencentrum een christelijke uitgeverij was passend bij de reformatorische gezindte? Is dat anders geworden?
Nee, die zijn al jaar en dag anders georiënteerd. Kok Kampen 'hoort' van oorsprong bij de Gereformeerde Kerk. Daarin is onder andere Voorhoeve opgegaan, die hoorde bij de Vergadering van Gelovigen. Boekencentrum heeft altijd al bij de NHK/PKN gehoord. Ze horen dus wel bij de christelijke boekhandel, maar zijn echt anders dan De Banier, Den Hertog en Koster.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3119
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door Lilian1975 »

Herman schreef: 03 jun 2024, 14:24
Lilian1975 schreef: 03 jun 2024, 14:03 Ik dacht dat Kok Boekencentrum een christelijke uitgeverij was passend bij de reformatorische gezindte? Is dat anders geworden?
Nee, die zijn al jaar en dag anders georiënteerd. Kok Kampen 'hoort' van oorsprong bij de Gereformeerde Kerk. Daarin is onder andere Voorhoeve opgegaan, die hoorde bij de Vergadering van Gelovigen. Boekencentrum heeft altijd al bij de NHK/PKN gehoord. Ze horen dus wel bij de christelijke boekhandel, maar zijn echt anders dan De Banier, Den Hertog en Koster.
Ah vandaar.... ?
Kennelijk "moeten" ze ook meedoen met het Pride gedoe. Adverteren nu met Pridemaand.
Voor mij wel tekenend hoe ook het denken in deze hoek verandert is? Stond toch wel even te knipperen met mijn ogen toen deze advertentie voorbij kwam.
Online
Bertiel
Berichten: 4781
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door Bertiel »

Rien Poortvliet is in 1995 overleden en hij was toen al lang en breed weg, ze baden niet meer voor het eten was voor hem de reden om de verwatering te herkennen
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16800
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door Hendrikus »

Lilian1975 schreef: 03 jun 2024, 14:31
Herman schreef: 03 jun 2024, 14:24
Lilian1975 schreef: 03 jun 2024, 14:03 Ik dacht dat Kok Boekencentrum een christelijke uitgeverij was passend bij de reformatorische gezindte? Is dat anders geworden?
Nee, die zijn al jaar en dag anders georiënteerd. Kok Kampen 'hoort' van oorsprong bij de Gereformeerde Kerk. Daarin is onder andere Voorhoeve opgegaan, die hoorde bij de Vergadering van Gelovigen. Boekencentrum heeft altijd al bij de NHK/PKN gehoord. Ze horen dus wel bij de christelijke boekhandel, maar zijn echt anders dan De Banier, Den Hertog en Koster.
Ah vandaar.... ?
Kennelijk "moeten" ze ook meedoen met het Pride gedoe. Adverteren nu met Pridemaand.
Voor mij wel tekenend hoe ook het denken in deze hoek verandert is? Stond toch wel even te knipperen met mijn ogen toen deze advertentie voorbij kwam.
Boekencentrum is in 2017 al overgenomen door VBK uitgevers
https://www.schuilplaatsboeken.nl/nieuw ... evers-over

en die is recent weer overgenomen door de Amerikaanse uitgeverij Simon & Schuster
https://www.vbku.nl/highlight/simon-sch ... de%20S%26S.
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10482
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door Orchidee »

merel schreef:
Orchidee schreef: 01 jun 2024, 22:08
merel schreef:
Orchidee schreef: 01 jun 2024, 11:01 Nooit daar kopen!
Dezelfde is bij Bol 106€ goedkoper!
Terugsturen is een drama (lees: bijna niet te doen/kost je véél geld want je moet het terugsturen naar China, naar het opgegeven adres door hun verstrekt)
Dus kies je er vanzelf voor om het product dan maar te houdenAfbeelding
Ik heb deze ook nog niet gekocht. Het viel mij op dat ik verder nergens reviews kon vinden over dit apparaat. Heb jij al een keuze gemaakt?
Ja ik heb hem sinds een week.
Voor erbij vind ik het een prima apparaat denk ik, iedere dag na het avondeten zet ik zoveel mogelijk 'obstakels' op hoogte en laat hem z'n werk doen op de benedenverdieping en voor de koffie is alles weer netjes, maar blijf toch graag 1 x p/wk goed zelf stofzuigenAfbeelding
Dat begrijp ik. Dan kan je de plinten en de echte hoeken en gaten ook meenemen. Dat zou ook mijn insteek zijn

Heb jij ook de Litroux gekocht? Of den ander merk?
Ja ik heb de Liectroux gekocht (L200) maar heb spijt dat ik niet de duurdere heb genomen.
Wellicht 'verdwijnt' deze een keer naar de bovenverdieping en neem ik er ook eentje voor de benedenverdieping Afbeelding
https://www.bol.com/nl/p/liectroux-g7-r ... androidapp
Én: nogmaals de tip: koop hem NIET via de link die jij door stuurde (zie mijn eerder geschreven verhaal)

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
merel
Berichten: 10162
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door merel »

Orchidee schreef: 03 jun 2024, 18:52
merel schreef:
Orchidee schreef: 01 jun 2024, 22:08
merel schreef:
Ik heb deze ook nog niet gekocht. Het viel mij op dat ik verder nergens reviews kon vinden over dit apparaat. Heb jij al een keuze gemaakt?
Ja ik heb hem sinds een week.
Voor erbij vind ik het een prima apparaat denk ik, iedere dag na het avondeten zet ik zoveel mogelijk 'obstakels' op hoogte en laat hem z'n werk doen op de benedenverdieping en voor de koffie is alles weer netjes, maar blijf toch graag 1 x p/wk goed zelf stofzuigenAfbeelding
Dat begrijp ik. Dan kan je de plinten en de echte hoeken en gaten ook meenemen. Dat zou ook mijn insteek zijn

Heb jij ook de Litroux gekocht? Of den ander merk?
Ja ik heb de Liectroux gekocht (L200) maar heb spijt dat ik niet de duurdere heb genomen.
Wellicht 'verdwijnt' deze een keer naar de bovenverdieping en neem ik er ook eentje voor de benedenverdieping Afbeelding
https://www.bol.com/nl/p/liectroux-g7-r ... androidapp
Én: nogmaals de tip: koop hem NIET via de link die jij door stuurde (zie mijn eerder geschreven verhaal)
Waarom spijt het jou? Is de link die jij bijvoegt de andere en duurdere versie? Of zou jij voor een ander merk gekozen hebben?
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10482
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door Orchidee »

Ik kies wél voor dit merk maar zou de krachtigere en met meer inhoud toch liever hebben gekozen.
Én bij een Nederlandse leverancier
Maar deze voldoet op dit moment prima hoor
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
MGG
Berichten: 3829
Lid geworden op: 30 jul 2022, 22:05
Locatie: Mgg2023rf@gmail.com

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door MGG »

Blijft het draadje beroepingswerk (discussie) in moderatie? In het topic beroepingswerk wordt gehandhaafd op de eis feitelijke berichten. Betekent dit dat we over het beroepingswerk niet meer mogen praten?
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33506
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door Tiberius »

O jawel hoor, ik zal eens kijken waar dat ding staat.
MGG
Berichten: 3829
Lid geworden op: 30 jul 2022, 22:05
Locatie: Mgg2023rf@gmail.com

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door MGG »

Bedankt.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3119
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door Lilian1975 »

Ik weet niet zo goed in welk topic deze vraag hoort.

Je hebt een nieuw soort gemeente.... Living water church.
O.a. ook in Veenendaal.
Wie kent deze groepering?
We hebben in onze omgeving mensen die zich aangetrokken voelen en betrokken zijn in een van deze gemeenten.

Maar maak me zorgen.
Er is geen gesprek op de inhoud. Gaan ze echt uit de weg. Bij hun moeder worden de verschillen verdoezeld (vind ik)
Sprake van overdoop. Maar echt ontzettend snel. Kind gaat erheen. Binnen 3 maanden uitgeschreven uut kerkelijke gemeente en overgedoopt. Beetje dwingend komt het over. Net of ze gehersenspoeld zijn...
Ben eens gaan neuzen op de site, we kregen eerder geen naam van de gemeente, nu wel. En kon dus zoeken.
Een soort structuur met oudsten in de gemeente. Maar daarboven zit ook iets. Dat zijn dan mensen die tot zgn. apostelschap zijn geroepen (hier gaan dus o.a. ook alarmbellen af)
Om opgebouwd te worden moeten ze afreizen naar Zuid Afrika. (Even zelf dokken, en met een gezin een behoorlijk offer)
De lezingen diensten. Spreken voor zich qu inhoud.
Al met al krijg ik het gevoel dat mocht het al niet iets sektarische in zich hebben, het alle kans heeft dit te worden. Klopt dat?

Wie weet hier meer over. Klopt mijn beeld. Moeder van deze kinderen heeft het er erg moeilijk mee. (Overdopen) Maar nu ik er meer op hun site e.a. bekeken heb, maak ik me ronduit zorgen.
-DIA-
Berichten: 32930
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door -DIA- »

Ik vroeg me vanmorgen af, van wie was deze preek?
https://www.gezangenboek.nl/liederen/fi ... kamerling/

Weet iemand dat misschien?
© -DIA- 18-05-2024: 32800
Plaats reactie