Vakantie 2004

Matthijs
Berichten: 2050
Lid geworden op: 07 okt 2002, 21:03

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Oorspronkelijk gepost door EgbertHoe veel betaal je dan aan reiskosten met de auto? Twee jaar terug naar de oekraïne geweest met de auto en dat was ong 700 guldens[ toen nog] goedkoper [maar ja ik rij ook niet zo hard]
Zo das dan wel een stuk goedkoper.. Maar de vliegtarieven zijn ook laag hoor. Helemaal als je met Ryan Air vliegt.. Een paar maanden geleden kon je vanaf vliegveld Eelde (Dr.) voor 1 Eurocent naar Londen City.. Maar dat was slechts voor één week. Nu kost het ongeveer 10 euro. Ex. luchthaven belasting. Maar goed, dan ist nog spotgoedkoop.
Beste Matthijs, luchtvaartmaatschappijen als Rayn Air e.d. vliegen alleen op populaire bestemmingen en niet op Kiev o.i.d. daar valt geen winst voor hun te behalen. Dus dan ben je gebonden aan de dure maatschappijen.
Idd. je hebt gelijk. Ik keek net even bij KLM. Een reisje naar Kiev kost ff 1.248,96 euro, incl. Dan maar geen vakantie in het oosten van Europa! :D
Liever Turks dan Paaps
Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Oorspronkelijk gepost door Egbert
Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Oorspronkelijk gepost door EgbertHoe veel betaal je dan aan reiskosten met de auto? Twee jaar terug naar de oekraïne geweest met de auto en dat was ong 700 guldens[ toen nog] goedkoper [maar ja ik rij ook niet zo hard]
Zo das dan wel een stuk goedkoper.. Maar de vliegtarieven zijn ook laag hoor. Helemaal als je met Ryan Air vliegt.. Een paar maanden geleden kon je vanaf vliegveld Eelde (Dr.) voor 1 Eurocent naar Londen City.. Maar dat was slechts voor één week. Nu kost het ongeveer 10 euro. Ex. luchthaven belasting. Maar goed, dan ist nog spotgoedkoop.
Beste Matthijs, luchtvaartmaatschappijen als Rayn Air e.d. vliegen alleen op populaire bestemmingen en niet op Kiev o.i.d. daar valt geen winst voor hun te behalen. Dus dan ben je gebonden aan de dure maatschappijen.
Idd. je hebt gelijk. Ik keek net even bij KLM. Een reisje naar Kiev kost ff 1.248,96 euro, incl. Dan maar geen vakantie in het oosten van Europa! :D
Nou dit bedoel ik nou. Rayn air is de aldi onder de luchtvaartmaatschappijen. Laten de anderen de onrendabele lijnen exploiteren en pikken de rendabele krenten uit de pap. [overigens de KLM maken de onredabele lijnen wel rendabel door gewoon te veel te vragen en zo de echte onredabele lijnen te bekostigen]. Hiermee wil ik niet zeggen dat ze er niet mogen zijn hoor, In het economisch verkeer is dit nou eenmaal onontkoombaar.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Pied
Berichten: 915
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:36

Bericht door Pied »

Goedkoop naar Kiev? Neem dan de trein naar Berlijn en vandaar kan je direct naar Kiev, of via Warschau. Kun je meteen nog twee steden meepikken ook en de prijs is ook voor een retourtje heel goed te doen.
Kijk maar op http://www.seat61.com/Ukraine.htm
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Goedkoop is geen duurkoop. Pas maar op dan de vliegtuigen van Rayn Air niet uit de lucht vallen. Denk aan dat Egypthische vliegtuig afgelopen week.
Pied
Berichten: 915
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:36

Bericht door Pied »

Ja, 't is niet voor niks Rain Air.
Maar treinen vallen niet zo snel uit de lucht. Hoewel...
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Wij hebben in maart nog een bazar, bij onze kerk. Het geld gaat naar de straatkinderen in Kiev. Wat heb je precies gedaan in Kiev toen je er was? Ik ben wel benieuwd.

Enneh..kan je niet gewoon met de auto gaan. Is maar 3 dagen :D
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
england

Bericht door england »

Daaaagen zei je! weet wel wat je doet, he!?
Da's net zoiets als: doe alsof je thuis ben... je weet nooit wat er dan gaat gebeuren!

Maar ik heb er geen bezwaar tegen hoor, om effe bij jullie op het dak te landen! En ik zal m'n best doen om dat van te voren aan te kondigen, dan kun je de rode loper vast uit leggen!
england

Bericht door england »

Ja, dat klopt! Ik heb nu nog de halve wasmand vol liggen met jouw spullen! Boefje!
Quazzy

Bericht door Quazzy »

Oorspronkelijk gepost door Pied
Goedkoop naar Kiev? Neem dan de trein naar Berlijn en vandaar kan je direct naar Kiev, of via Warschau. Kun je meteen nog twee steden meepikken ook en de prijs is ook voor een retourtje heel goed te doen.
Kijk maar op http://www.seat61.com/Ukraine.htm
Aankomende zomer ga ik ook waarschijnlijk naar Ukraïne, maar dan per bus en trein. Volgens mij voor iets van rond de 150 euro (retour) Maar dan doe je er ook net iets langer over dan met het vliegtuig :-)
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Daphne
(ga je ook Lecram???)
Alleen als ik met jou meemag :in:in:+

TUURLK.... als je zelf betaald, op je eigen benen loopt... dan hou ik wel van gezelschap:cool:

(maaruh.... hou die :in maar achterwegen hoor :P )
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Ik hoop b.le.w (coole afkorting dankje Billy!!!) 23 januari een weekje op wintersport te gaan....

In mei b.le.w (jaja nu gaan we m gebruiken ook!!!!!) naar Roemenie...
misschien gaat dat niet door anders zou ik graag naar Jordanie / Egypte willen....

we zien wel!!

Daphne
:i Nie naar Roemenie... hoorde ik net 1.5 uur geleden...:i

morgen maar snel boeken en kijken of er nog iets leuks waar ik heen kan vliegen met hotelkamer zonder strand etc etc is bij Beter-Uit :#

[Aangepast op 20/1/04 door Daphne]
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

We hebben nog steeds niets. HEEEEEELLLLLLPPPPPPP:bou::bou::bou::bou::bou:
Plaats reactie