Kleine ergernissen [2]

Gebruikersavatar
Lourens
Berichten: 3873
Lid geworden op: 09 jun 2008, 20:15
Locatie: Bunsburg

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Lourens »

Zita schreef:Mediamarkt.
Brrr, wat een winkel.
Heerlijk om doorheen te lopen
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10547
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zita »

Lourens schreef:
Zita schreef:Mediamarkt.
Brrr, wat een winkel.
Heerlijk om doorheen te lopen
precies, en dan heel snel weer naar buiten. En vooral niet denken dat je een stofzuiger kunt kopen.
Gebruikersavatar
Neeltje Jans
Berichten: 446
Lid geworden op: 19 mei 2011, 21:29

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Neeltje Jans »

het is dan ook een mediamarkt ;) , geen blokker!
Neeltje Jans, moeder van 4
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10547
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zita »

Neeltje Jans schreef:het is dan ook een mediamarkt ;) , geen blokker!
tja, dan moeten ze die stofzuiger niet op hun website zetten. :bobo
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10547
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zita »

Mensen die een meelevende vraag stellen en het antwoord zelf meteen er al bij geven: je zult nu wel zeggen, je denkt nu vast, je zult je wel ... voelen; o, ik zie het wel, het gaat ... met je. :bobo
Hansie
Berichten: 223
Lid geworden op: 28 jun 2011, 19:31

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Hansie »

Zita schreef:
Neeltje Jans schreef:het is dan ook een mediamarkt ;) , geen blokker!
tja, dan moeten ze die stofzuiger niet op hun website zetten. :bobo
www.kieskeurig.nl

zoekt goedkoopste internetwinkel voor je op, zo thuisbezord.
life is simple.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10547
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zita »

Hansie schreef:
Zita schreef:
Neeltje Jans schreef:het is dan ook een mediamarkt ;) , geen blokker!
tja, dan moeten ze die stofzuiger niet op hun website zetten. :bobo
http://www.kieskeurig.nl

zoekt goedkoopste internetwinkel voor je op, zo thuisbezord.
life is simple.
Dankje voor de tip!
Kieskeurig neemt lang niet alle internetwinkels mee in de vergelijking, maar meneer Mediamarkt heeft de stofzuiger intussen thuisbezorgd.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Mara »

Die reclame van openarmen. :fouet
Ik zie steeds in mijn ooghoeken de voortsnellende rollator. :bobo
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Mara »

Zita schreef:Mensen die een meelevende vraag stellen en het antwoord zelf meteen er al bij geven: je zult nu wel zeggen, je denkt nu vast, je zult je wel ... voelen; o, ik zie het wel, het gaat ... met je. :bobo
Of... misschien overgroei je het wel :huhu
Maar ik denk dat ze dat bij jou intussen niet meer zeggen. Het is echter wel een algemene dooddoener en die wordt tamelijk lang doorgegeven kan ik je vertellen :ouin
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10547
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zita »

Mara schreef:
Zita schreef:Mensen die een meelevende vraag stellen en het antwoord zelf meteen er al bij geven: je zult nu wel zeggen, je denkt nu vast, je zult je wel ... voelen; o, ik zie het wel, het gaat ... met je. :bobo
Of... misschien overgroei je het wel :huhu
Maar ik denk dat ze dat bij jou intussen niet meer zeggen. Het is echter wel een algemene dooddoener en die wordt tamelijk lang doorgegeven kan ik je vertellen :ouin
Ook zo leuk: bij iedere kwaal die geen bloed of gebroken ledematen vertoont, denken dat het psychisch is. Niks ten nadele van mensen die psychische problemen hebben, maar als je die zelf niet hebt, is het erg lastig om van die vermoedens af te komen. Als je het ontkent, betekent het juist dat je in de ontkenningsfase zit. :bobo
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Mara »

Zita schreef:
Mara schreef:
Zita schreef:Mensen die een meelevende vraag stellen en het antwoord zelf meteen er al bij geven: je zult nu wel zeggen, je denkt nu vast, je zult je wel ... voelen; o, ik zie het wel, het gaat ... met je. :bobo
Of... misschien overgroei je het wel :huhu
Maar ik denk dat ze dat bij jou intussen niet meer zeggen. Het is echter wel een algemene dooddoener en die wordt tamelijk lang doorgegeven kan ik je vertellen :ouin
Ook zo leuk: bij iedere kwaal die geen bloed of gebroken ledematen vertoont, denken dat het psychisch is. Niks ten nadele van mensen die psychische problemen hebben, maar als je die zelf niet hebt, is het erg lastig om van die vermoedens af te komen. Als je het ontkent, betekent het juist dat je in de ontkenningsfase zit. :bobo
Het zit tussen de oren :jongle
Ach, mijn zoon was al 27 toen hij moest horen dat hij het vast nog wel ging overgroeien. De term overgroeien klinkt al zo raar.
Of als een kind in het ziekenhuis moet worden opgenomen, de ouders troosten met de dooddoener: joh, daar ligt hij beter dan thuis.
Elke arts zal een kind zo spoedig mogelijk naar huis sturen.
Ik heb een uitstekend boekje van ds Poort. Met tips voor ziekenbezoek, maar ook als je op bezoek gaat bij eenzamen en ouderen. Leer eens meer te luisteren en minder te zeggen. En kom niet met oplossingen en remedies aandragen, want die kunnen ze veelal zelf ook wel bedenken.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Lassie »

Mensen die voordringen bij de kassa en mensen die in je nek staan te hijgen als je staat af te rekenen bij de kassa. :bobo
Bij het eerste geval zeg ik altijd: Pardon? (krijg ik meestal wel een knal rood hoofd). Bij de laatst doe ik meestal direct een stap naar achter zodat ik op de tenen sta (per ongeluk dan he).
Waarom doen mensen dit?
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Re: Kleine ergernissen

Bericht door memento »

Moderator opmerking

Enkele postings geknipt.

Ontopic maar weer!
Gebruikersavatar
Gijs83
Berichten: 7035
Lid geworden op: 04 feb 2008, 17:12
Locatie: vlakbij een kerk

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Gijs83 »

Dat mijn werklaptop het niet doet en mijn reserve laptop geen verbinding krijg met internet en allerlei dingetjes installeren is ook niet makkelijk. Er komt iemand langs!
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10547
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zita »

Het is mij een ergernis dat moeders hun kleine kinderen meenemen bij het shoppen en dan compleet uit hun dak gaan (schreeuwen, kind hardhandig in de buggy kwakken enzovoorts) als kindlief lekker gaat rommelen in de winkel. Hallo, er zijn op dit moment genoeg scholieren te vinden die een paar uur willen oppassen. Een klein kind heeft geen plezier bij winkelen.
Gesloten