Beroepingswerk [11]
Re: Beroepingswerk [11]
Ben benieuwd... Of oom dan het beroep nemen mag ...
-
Beroepen te Oud Alblas Ds. J.H. Lammers te Nijkerk
(Wat fijn dat er voor hem een beroep komt uit de omgeving Ridderkerk. Hopelijk mag hij het aannemen en dan weer wat dichter bij zijn vrouw in de buurt zijn!)
(Wat fijn dat er voor hem een beroep komt uit de omgeving Ridderkerk. Hopelijk mag hij het aannemen en dan weer wat dichter bij zijn vrouw in de buurt zijn!)
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
-
Voordracht beroep te Hollandscheveld-Rehoboth-hwba Prop. H.H. de Mots te Ridderkerk (zoon van ds E. de Mots) stemming 22-10-2024
(Henrian heeft zijn vicariaatsperiode in onze gemeente gedaan bij Ds. J.J. Mulder en gaat nog regelmatig bij ons voor. Vorige week zijn studie afgerond en nu gelijk een beroep, fijn voor hem!)
(Henrian heeft zijn vicariaatsperiode in onze gemeente gedaan bij Ds. J.J. Mulder en gaat nog regelmatig bij ons voor. Vorige week zijn studie afgerond en nu gelijk een beroep, fijn voor hem!)
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
aggieoudje schreef: ↑05 okt 2024, 18:41 Beroepen te Oud Alblas Ds. J.H. Lammers te Nijkerk
Mooie berichten!aggieoudje schreef: ↑05 okt 2024, 18:50 Voordracht beroep te Hollandscheveld-Rehoboth-hwba Prop. H.H. de Mots te Ridderkerk (zoon van ds E. de Mots) stemming 22-10-2024
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
-
Gereformeerde Gemeenten
Tweetal: te Middelburg-Centrum, ds. L. van der Kuijl te Waarde en ds. A. Verschuure te Genemuiden; stemming: 15-10-2024.
Tweetal: te Middelburg-Centrum, ds. L. van der Kuijl te Waarde en ds. A. Verschuure te Genemuiden; stemming: 15-10-2024.
Ook Klaaswaal wil ds Lammers beroepen.aggieoudje schreef: ↑05 okt 2024, 18:41 Beroepen te Oud Alblas Ds. J.H. Lammers te Nijkerk
-
Hersteld Hervormde Kerk
Bedankt voor Emst-Epe i.c.m. Wapenveld/Wezep:
Ds. A.J. Speksnijder te Maartensdijk
Bedankt voor Kesteren:
Ds. N. Den Ouden te Leerbroek.
Bedankt voor Emst-Epe i.c.m. Wapenveld/Wezep:
Ds. A.J. Speksnijder te Maartensdijk
Bedankt voor Kesteren:
Ds. N. Den Ouden te Leerbroek.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Gereformeerde Gemeenten
Beroepen: te Den Haag-Scheveningen, ds. P.G. Heijkamp te Emmeloord.
Beroepen: te Den Haag-Scheveningen, ds. P.G. Heijkamp te Emmeloord.
PKN
Bedankt voor Huizen (oude kerk) ds E de Mots te Ridderkerk Drievliet/Oostendam
Bedankt voor Huizen (oude kerk) ds E de Mots te Ridderkerk Drievliet/Oostendam
PKN
Aangenomen naar Veenendaal ds H I Methorst die bedankte voor Schelluinen
Aangenomen naar Veenendaal ds H I Methorst die bedankte voor Schelluinen
Ja is echt waar hoorde het van goede vriend die daar lid is. Dominees. Nl meldde het ook.al
Ze boffen in Veenendaal
GG
Bedankt voor Ouddorp: Ds. J. van Laar
Bedankt voor Lisse: Ds. P.J. de Raaf
Bedankt voor Rotterdam-Alexanderpolder: Ds. P.G. Heijkamp
Bedankt voor Zeist: Ds. G.W.S. Mulder
Bedankt voor Gouda: Ds. P.J. de Raaf
Bedankt voor Houten: Ds. P.G. Heijkamp
Bedankt voor Terneuzen: Ds. H.J. Agteresch
Bedankt voor Ouddorp: Ds. J. van Laar