Documentaire Urker Mannenkoor

Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10456
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door Zita »

BJD schreef:Willem.. het RD van maandag brengt het nieuws van zondag wel.
behalve dan de activiteiten van het Koninklijk Huis :)
Democritus
Berichten: 1441
Lid geworden op: 30 aug 2004, 19:29
Locatie: Alhier

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door Democritus »

Willem schreef: Yep, op Maandag gaat men bij het RD het nieuws verzamelen en naar de lezer brengen. Of wil jij hier suggereren dat de redactie van het RD op zondag de krant vast half vol schrijft?
Tja en dan wordt nieuws gebruikt van grote persbureaus zoals ANP en Reuters..... die hun artikelen / nieuwsfeiten ook op zondag schrijven en publiceren.

Is je wel eens opgevallen dat nieuwsberichten in zowel het RD als het AD hetzelfde zijn? Komen namelijk bij dezelfde persbureaus vandaan en er wordt een minimale bewerking op uitgevoerd.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18728
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door helma »

om maar weer on-topic te gaan...
vanavond de documentaire gekeken en inderdaad de moeite zeker waard!!
Willem
Berichten: 1933
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:33

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door Willem »

Democritus schreef:
Willem schreef: Yep, op Maandag gaat men bij het RD het nieuws verzamelen en naar de lezer brengen. Of wil jij hier suggereren dat de redactie van het RD op zondag de krant vast half vol schrijft?
Tja en dan wordt nieuws gebruikt van grote persbureaus zoals ANP en Reuters..... die hun artikelen / nieuwsfeiten ook op zondag schrijven en publiceren.

Is je wel eens opgevallen dat nieuwsberichten in zowel het RD als het AD hetzelfde zijn? Komen namelijk bij dezelfde persbureaus vandaan en er wordt een minimale bewerking op uitgevoerd.
Voor veel mensen is het blijkbaar fijn dat het gedrag van het RD nu de legitimatie is om op maandag tv programma's te bekijken die men op zondag heeft gemist. Een ieder zij echter in zijn eigen gemoed ten volle verzekerd. Voor mij persoonlijk is het geen argument wat stand houdt in het gebed.
Evangelist
Berichten: 512
Lid geworden op: 06 feb 2010, 11:41

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door Evangelist »

Willem schreef:
Democritus schreef:
Willem schreef: Yep, op Maandag gaat men bij het RD het nieuws verzamelen en naar de lezer brengen. Of wil jij hier suggereren dat de redactie van het RD op zondag de krant vast half vol schrijft?
Tja en dan wordt nieuws gebruikt van grote persbureaus zoals ANP en Reuters..... die hun artikelen / nieuwsfeiten ook op zondag schrijven en publiceren.

Is je wel eens opgevallen dat nieuwsberichten in zowel het RD als het AD hetzelfde zijn? Komen namelijk bij dezelfde persbureaus vandaan en er wordt een minimale bewerking op uitgevoerd.
Voor veel mensen is het blijkbaar fijn dat het gedrag van het RD nu de legitimatie is om op maandag tv programma's te bekijken die men op zondag heeft gemist. Een ieder zij echter in zijn eigen gemoed ten volle verzekerd. Voor mij persoonlijk is het geen argument wat stand houdt in het gebed.
Dat is uiteraard geheel persoonlijk.
Ik ben niet verantwoordelijk voor wat een ander op zondag uitzendt of kijkt. Ik ben alleen verantwoordelijk voor wat ik niet kijk op zondag en wel kijk doordeweeks.
Ik blijf het mooi vinden als een god-loze omroep als de VPRO zo'n positief gestemde docu maakt over een aspect van het christendom.
Hartelijke groet,
Evangelist
ZWP
Berichten: 1678
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:43

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door ZWP »

Evangelist schreef:Ik blijf het mooi vinden als een god-loze omroep als de VPRO zo'n positief gestemde docu maakt over een aspect van het christendom.
Dít is het!
Het is pure winst dat heel veel mensen die misschien niet aan God of gebod doen opeens allerlei prachtige getuigenissen te zien krijgen.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door JolandaOudshoorn »

alleen die mannetjes in ondergoed aan het begin :humhihi
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door MarthaMartha »

Ik vond het echt mooi! en indrukwekkend ook!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
ber10e
Berichten: 290
Lid geworden op: 23 jul 2007, 16:05
Locatie: middelharnis
Contacteer:

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door ber10e »

prachtig!!! net bekeken, tranen staan in mn ogen... die stoere mannen en toch zo'n gevoelig leven! Als je kijkt hoe dicht sommige bij de Heere leven, hoeveel kan ik daar dan van leren!
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door Mara »

ber10e schreef:prachtig!!! net bekeken, tranen staan in mn ogen... die stoere mannen en toch zo'n gevoelig leven! Als je kijkt hoe dicht sommige bij de Heere leven, hoeveel kan ik daar dan van leren!
Wat ik wel ontroerend vond, ze hebben het over de glazen zee. Die uitdrukking hoor ik nauwelijks hier. Juist bij die vissers zo kenmerkend ! Urk is wel veranderd trouwens. Ik herken sommige plekken helemaal niet :fi
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door refo »

Er komt zelfs nog een neef van me in voor. Die is geboren Gouwenaar, woont wel in Urk, maar is geen visser (geweest).
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16750
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door Hendrikus »

refo schreef:Er komt zelfs nog een neef van me in voor. Die is geboren Gouwenaar, woont wel in Urk, maar is geen visser (geweest).
Je spreekt 'm zeker niet zo vaak? Anders had 'ie je vast wel gecorrigeerd. Want een Urker woont niet in, maar op Urk ;)
~~Soli Deo Gloria~~
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door Mara »

Hendrikus schreef:
refo schreef:Er komt zelfs nog een neef van me in voor. Die is geboren Gouwenaar, woont wel in Urk, maar is geen visser (geweest).
Je spreekt 'm zeker niet zo vaak? Anders had 'ie je vast wel gecorrigeerd. Want een Urker woont niet in, maar op Urk ;)
Wat doetie dan OP Urk :quoi :haha
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Lourens
Berichten: 3873
Lid geworden op: 09 jun 2008, 20:15
Locatie: Bunsburg

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door Lourens »

Vanavond even bekeken. Hele mooie docu.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18728
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door helma »

Hendrikus schreef:
refo schreef:Er komt zelfs nog een neef van me in voor. Die is geboren Gouwenaar, woont wel in Urk, maar is geen visser (geweest).
Je spreekt 'm zeker niet zo vaak? Anders had 'ie je vast wel gecorrigeerd. Want een Urker woont niet in, maar op Urk ;)

een 'vrièmde' woont wel in Urk
Plaats reactie