Heb jij een baard? Voor de getrouwde vrouwen: heeft jouw man een baard?

Heb jij een baard? Voor de getrouwde vrouwen: heeft jouw man een baard?

Ik (of mijn man) heeft wel een baard
29
35%
Ik (of mijn man) heeft geen baard
53
65%
 
Totaal aantal stemmen: 82

Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8997
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Heb jij een baard? Voor de getrouwde vrouwen: heeft jouw man een baard?

Bericht door J.C. Philpot »

Charles schreef:(...) van de twee mooiste dames (...)
Echte schoonheid zit in het innerlijk, probeer ik mijn kinderen altijd uit te leggen. uiterlijke schoonheid gaat voorbij.

Ik denk dat het goed is om dat als christenen uit te dragen en uit te stralen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Charles
Berichten: 1555
Lid geworden op: 06 jan 2014, 08:44

Re: Heb jij een baard? Voor de getrouwde vrouwen: heeft jouw man een baard?

Bericht door Charles »

Eens, maar ik houd erg van schoonheid. Ik dacht op enige moment: lijken wel zwervers joh al die collega's. Juist deze twee dames waren ook nog eens stijlvol gekleed. Ik kan dat zeer waarderen.
Laatst gewijzigd door Charles op 11 nov 2021, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8997
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Heb jij een baard? Voor de getrouwde vrouwen: heeft jouw man een baard?

Bericht door J.C. Philpot »

Charles schreef:Eens, maar ik houd erg van schoonheid. Ik dacht op enige moment: lijken wel zwervers joh al die collega's. Juist deze twee dames waren ook nog eens verzorgd en stijlvol gekleed. Ik kan dat zeer waarderen.
"mooiste dames" vind ik eerlijk gezegt wereldse praat, maar als je het hebt over de collega's met de meeste stijl, en dat ook zo verwoord lijkt me daar niets mis mee.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3995
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Heb jij een baard? Voor de getrouwde vrouwen: heeft jouw man een baard?

Bericht door Terri »

Charles schreef:Eens, maar ik houd erg van schoonheid. Ik dacht op enige moment: lijken wel zwervers joh al die collega's. Juist deze twee dames waren ook nog eens verzorgd en stijlvol gekleed. Ik kan dat zeer waarderen.
Ik ken je niet, maar dat is inderdaad wel het beeld wat ik van je heb gekregen in de loop der jaren.
Het is volgens mij ook best belangrijk voor je. :)
Charles
Berichten: 1555
Lid geworden op: 06 jan 2014, 08:44

Re: Heb jij een baard? Voor de getrouwde vrouwen: heeft jouw man een baard?

Bericht door Charles »

Net een trimmer besteld, die moest aan bepaalde eisen voldoen maar ook qua ontwerp mooi zijn om naar te kijken. :D
Ik heb een hekel aan lelijkheid. Vloeken is lelijk, popmuziek is lelijk, een onverzorgde slonzige man is lelijk etc. etc.
Mistig
Berichten: 2392
Lid geworden op: 03 jul 2017, 13:04
Locatie: Rotterdam eo

Re: Heb jij een baard? Voor de getrouwde vrouwen: heeft jouw man een baard?

Bericht door Mistig »

Charles schreef:
Mistig schreef: De Philips OneBlade is een aanrader.
Ik heb altijd een baard, maar inderdaad niet langer dan 5 mm.
Dat kan heel prettig met de OneBlade.
Dank, ga me er eens in verdiepen. Wil namelijk vandaag een trimmer bestellen. Deze week een dag gehad met team van kantoor waarbij we elkaar fysiek hebben gezien. Daar gekomen met 'baard' van 1,5 week. Kreeg van de twee mooiste dames de opmerking dat ik dat zéker zo moest laten. Qua kapsel en kleding ben ik altijd heel preppy dus die stoppelbaard geeft iets ruigs en stoers aan mn look. Ben het met me eens want toen ik 1,5 geleden mn baard van een week weghaalde dacht ik: neeeee, wat een blote billengezicht opeens. :humhihi
Ik kan me goed voorstellen dat je dat belangrijk vindt. En volgens mij is daar niets mis mee.
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8997
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Heb jij een baard? Voor de getrouwde vrouwen: heeft jouw man een baard?

Bericht door J.C. Philpot »

Mistig schreef:
Charles schreef:
Mistig schreef: De Philips OneBlade is een aanrader.
Ik heb altijd een baard, maar inderdaad niet langer dan 5 mm.
Dat kan heel prettig met de OneBlade.
Dank, ga me er eens in verdiepen. Wil namelijk vandaag een trimmer bestellen. Deze week een dag gehad met team van kantoor waarbij we elkaar fysiek hebben gezien. Daar gekomen met 'baard' van 1,5 week. Kreeg van de twee mooiste dames de opmerking dat ik dat zéker zo moest laten. Qua kapsel en kleding ben ik altijd heel preppy dus die stoppelbaard geeft iets ruigs en stoers aan mn look. Ben het met me eens want toen ik 1,5 geleden mn baard van een week weghaalde dacht ik: neeeee, wat een blote billengezicht opeens. :humhihi
Ik kan me goed voorstellen dat je dat belangrijk vindt. En volgens mij is daar niets mis mee.
Ik heb nu het beeld van een jongere versie van Hugo de Jonge bij het uiterlijk van Charles :D
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Zeeuw
Berichten: 11654
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Heb jij een baard? Voor de getrouwde vrouwen: heeft jouw man een baard?

Bericht door Zeeuw »

Mistig schreef:
Charles schreef:
Mistig schreef: De Philips OneBlade is een aanrader.
Ik heb altijd een baard, maar inderdaad niet langer dan 5 mm.
Dat kan heel prettig met de OneBlade.
Dank, ga me er eens in verdiepen. Wil namelijk vandaag een trimmer bestellen. Deze week een dag gehad met team van kantoor waarbij we elkaar fysiek hebben gezien. Daar gekomen met 'baard' van 1,5 week. Kreeg van de twee mooiste dames de opmerking dat ik dat zéker zo moest laten. Qua kapsel en kleding ben ik altijd heel preppy dus die stoppelbaard geeft iets ruigs en stoers aan mn look. Ben het met me eens want toen ik 1,5 geleden mn baard van een week weghaalde dacht ik: neeeee, wat een blote billengezicht opeens. :humhihi
Ik kan me goed voorstellen dat je dat belangrijk vindt. En volgens mij is daar niets mis mee.
Beetje afhankelijk hoe belangrijk je het vindt. Ik ben voor mijn werk altijd best verzorgd, maar thuis laat ik dat toch wel lekker los moet ik zeggen. Ik doe het ook omdat het voor mijn werk hoort, maar dat is het wel eigenlijk.
Charles
Berichten: 1555
Lid geworden op: 06 jan 2014, 08:44

Re: Heb jij een baard? Voor de getrouwde vrouwen: heeft jouw man een baard?

Bericht door Charles »

J.C. Philpot schreef: Ik heb nu het beeld van een jongere versie van Hugo de Jonge bij het uiterlijk van Charles :D
Ik ben één jaar jonger dus dat scheelt niet veel. :D Volgens mn zusje lijk ik op Ryan Reynolds. Moest googelen wie dat was maar herken er werkelijk niks in.
Zeeuw
Berichten: 11654
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Heb jij een baard? Voor de getrouwde vrouwen: heeft jouw man een baard?

Bericht door Zeeuw »

Charles schreef:
J.C. Philpot schreef: Ik heb nu het beeld van een jongere versie van Hugo de Jonge bij het uiterlijk van Charles :D
Ik ben één jaar jonger dus dat scheelt niet veel. :D Volgens mn zusje lijk ik op Ryan Reynolds. Moest googelen wie dat was maar herken er werkelijk niks in.
Je zusje is wel heel lief voor je :)
merel
Berichten: 9910
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Heb jij een baard? Voor de getrouwde vrouwen: heeft jouw man een baard?

Bericht door merel »

J.C. Philpot schreef:
Charles schreef:(...) van de twee mooiste dames (...)
Echte schoonheid zit in het innerlijk, probeer ik mijn kinderen altijd uit te leggen. uiterlijke schoonheid gaat voorbij.

Ik denk dat het goed is om dat als christenen uit te dragen en uit te stralen.
Echte schoonheid zit inderdaad van binnen, maar het oog wil ook wat. ;) Dat betekent voor mij jezelf verzorgen, sporten en ook op je gewicht letten.
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4115
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: Heb jij een baard? Voor de getrouwde vrouwen: heeft jouw man een baard?

Bericht door Maanenschijn »

Brr, niks voor mij, zo’n baard. Eind van de dag begint het al te kriebelen, als ik ‘s morgens heb geschoren.

Ik hou het bij mijn gladde-Romeinse-schandknapen-gezicht. Samen met mijn grote neus, forse oren, wijkende haargrens, scheve tanden, rimpels…. En ben pas half weg veertig. Ik vrees de toekomst: er is weinig eer meer aan te behalen, denk ik als dit zo allemaal lees :) De categorie ‘lelijk’ komt dichtbij ;)
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Bertiel
Berichten: 4648
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Heb jij een baard? Voor de getrouwde vrouwen: heeft jouw man een baard?

Bericht door Bertiel »

Mannen worden toch knapper met de jaren?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Johannes S
Berichten: 581
Lid geworden op: 22 dec 2017, 16:55
Locatie: Dordrecht

Re: Heb jij een baard? Voor de getrouwde vrouwen: heeft jouw man een baard?

Bericht door Johannes S »

merel schreef:
J.C. Philpot schreef:
Charles schreef:(...) van de twee mooiste dames (...)
Echte schoonheid zit in het innerlijk, probeer ik mijn kinderen altijd uit te leggen. uiterlijke schoonheid gaat voorbij.

Ik denk dat het goed is om dat als christenen uit te dragen en uit te stralen.
Echte schoonheid zit inderdaad van binnen, maar het oog wil ook wat. ;) Dat betekent voor mij jezelf verzorgen, sporten en ook op je gewicht letten.
Ja, het natuurlijke oog wil zonde.

1 Johannes 2
16 Want al wat in de wereld is, namelijk de begeerlijkheid des vleses, en de begeerlijkheid der ogen, en de grootsheid des levens, is niet uit den Vader, maar is uit de wereld.
17 En de wereld gaat voorbij, en haar begeerlijkheid; maar die den wil van God doet, blijft in der eeuwigheid.
Filippenzen 3:20 Maar onze wandel is in de hemelen, waaruit wij ook den Zaligmaker verwachten, namelijk den Heere Jezus Christus;
Ambtenaar
Berichten: 9271
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Heb jij een baard? Voor de getrouwde vrouwen: heeft jouw man een baard?

Bericht door Ambtenaar »

Maanenschijn schreef:Brr, niks voor mij, zo’n baard. Eind van de dag begint het al te kriebelen, als ik ‘s morgens heb geschoren.

Ik hou het bij mijn gladde-Romeinse-schandknapen-gezicht. Samen met mijn grote neus, forse oren, wijkende haargrens, scheve tanden, rimpels…. En ben pas half weg veertig. Ik vrees de toekomst: er is weinig eer meer aan te behalen, denk ik als dit zo allemaal lees :) De categorie ‘lelijk’ komt dichtbij ;)
Troost je, ook Quasimodo was de held.
Plaats reactie