tweede fase en boeken

Kikker

Bericht door Kikker »

boeken komen wel weer een beetje in hoor.
Em.

Bericht door Em. »

:,
jacob

Bericht door jacob »

was jij niet degene die met varkens werkte en daar zo raar over schreef. misschien komt het daar wel door. Overigens vind ik wel dat we normaal op je moeten reageren.

Groeten

[Aangepast op 22/5/03 door jacob]
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door chief mathijs
Waarom word er nou zo raar op mijn post gereageerd? Ik bedoelde het serieus hoor. Iedereen doet ineens raar tegen mij, alsof ik het slecht bedoel of zo:pu
Sorry sjefke, ik kan me herinneren dat ik vorige week een posting heb gemaakt waarin ik je vraag: "als jij jezelf niet eens serieus neemt, hoe moeten wij dat dan doen...." Misschien verklaart dat e.e.a.?

We gaan uiteraard van het positieve uit (dus in beginsel nemen we je serieus), maar je ziet dat je het ook kan verknallen......

Succes ermee!
Pim.
jacob

Bericht door jacob »

Oorspronkelijk gepost door chief mathijs
Jullie hebben nu eindelijk je zin, door jullie ben ik gestopt met mn werk. Een paar vrienden van school hebben het gelezen en nu schaam ik me er heel erg voor, ik denk dat ik ze maar een tijdje niet ga zien. Ik ga binnenkort maar al m'n zorgen wegblowen denk ik. :i
Jij vertelt zulke vunzigheden. Wij niet. De enige die je de schuld kan geven ben je zelf. Ik denk dat een psychiater beter zal helpen dan joint!!
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door chief mathijs
Jullie hebben nu eindelijk je zin, door jullie ben ik gestopt met mn werk. Een paar vrienden van school hebben het gelezen en nu schaam ik me er heel erg voor, ik denk dat ik ze maar een tijdje niet ga zien. Ik ga binnenkort maar al m'n zorgen wegblowen denk ik. :i
Ga ergens anders de lolbroek uithangen.

Pim.
Em.

Bericht door Em. »

Oorspronkelijk gepost door chief mathijs
Waarom word er nou zo raar op mijn post gereageerd? Ik bedoelde het serieus hoor. Iedereen doet ineens raar tegen mij, alsof ik het slecht bedoel of zo:pu
Ik volg je eerlijk gezegd niet helemaal, het is nl. helemaal niet mijn bedoeling om raar tegen je te doen. Ik ben me dan ook niet echt bewust van een rare reactie eerlijk gezegd. Misschien ging ik niet helemaal serieus op je post in. Een geintje moet kunnen toch? M'n excuses als ik je gekwetst heb.

En om even terug te komen met die boeken; ik vraag me af of boeken uit zijn...

Groetjes, Em.

ps. met blowen los je je problemen niet op...goedbedoeld adviesje van mij.
Loïs

Bericht door Loïs »

Oorspronkelijk gepost door lo-rucháma
Als hier zoveel fans van Guido Gezelle zitten, heeft dan misschien iemand een gedichtenanalyse van hem liggen? Ik zwoeg me hier al drie weken scheel op die gedichten en nog is het niet af...
En je hebt het prima overleefd of niet? ik zag in elk geval dat je geslaagd bent..
Loïs

Bericht door Loïs »

:,
Wat ga je hierna doen? Heb je daar kennis van Guido Gezelle voor nodig?
;)
lebaoth
Berichten: 583
Lid geworden op: 09 jul 2002, 15:18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door lebaoth »

Joehoe, lang leve het ministerie van onderwijs. :in

Ze hebben het afgelopen jaar weer het geniale plan geopperd om de handelingsdelen Frans en Duits af te schaffen. En nu is het er nog doorgevoerd ook. Het komt er dus op neer dat mensen totaal geen leesvaardigheid vreemde talen meer hebben.
WAAR MOET HET HEEN MET DEZE WERELD?!!!
'Geloof in de Heere Jezus Christus en gij zult zalig worden.'
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door lebaoth
Joehoe, lang leve het ministerie van onderwijs. :in

Ze hebben het afgelopen jaar weer het geniale plan geopperd om de handelingsdelen Frans en Duits af te schaffen. En nu is het er nog doorgevoerd ook. Het komt er dus op neer dat mensen totaal geen leesvaardigheid vreemde talen meer hebben.
WAAR MOET HET HEEN MET DEZE WERELD?!!!
Nou en, waar maak je druk om!
Met Nederlands kwam mijn opa de wereld rond hoor!

Een 'breekje' van Breekijzertje
Plaats reactie