RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Welke RF-meeting wordt als eerste gehouden?

Zeeland
5
12%
Utrecht
18
42%
Geen van beide
13
30%
Anders
7
16%
 
Totaal aantal stemmen: 43

Gebruikersavatar
pierre27
Berichten: 5470
Lid geworden op: 10 sep 2005, 12:00
Locatie: Eemvallei

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door pierre27 »

Mistig schreef: 07 aug 2023, 08:11
pierre27 schreef: 05 aug 2023, 23:55 Haha, jawel maar de eerder genoemden zijn wat minder standaard dan de doorsnee-forummer.
;)
Niet onaardig bedoeld he;)
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
GerefGemeente-lid
Berichten: 6695
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door GerefGemeente-lid »

Bertiel schreef: 05 aug 2023, 23:37 Laten we vooral deze keer samen zingen!
Wel op hele noten! :yahoo
Gebruikersavatar
Johann Gottfried Walther
Berichten: 4804
Lid geworden op: 05 feb 2008, 15:49

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Johann Gottfried Walther »

GerefGemeente-lid schreef: 07 aug 2023, 12:56
Bertiel schreef: 05 aug 2023, 23:37 Laten we vooral deze keer samen zingen!
Wel op hele noten! :yahoo
Ik denk dat je moet komen, omdat daarvoor zorg te dragen. :humhihi
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Mistig
Berichten: 2396
Lid geworden op: 03 jul 2017, 13:04
Locatie: Rotterdam eo

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Mistig »

pierre27 schreef: 07 aug 2023, 12:27
Mistig schreef: 07 aug 2023, 08:11
pierre27 schreef: 05 aug 2023, 23:55 Haha, jawel maar de eerder genoemden zijn wat minder standaard dan de doorsnee-forummer.
;)
Niet onaardig bedoeld he;)
Dat weet ik. ;)
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
Gebruikersavatar
Arja
Berichten: 2139
Lid geworden op: 30 mei 2019, 15:57
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Arja »

DDD schreef: 05 aug 2023, 23:20 Dat is niet echt op de route.

Ik zou het liefste met de trein gaan, maar dat dwingt je wel om zeer op tijd te vertrekken...
2e Hans schreef: 05 aug 2023, 23:00 Wat doe je op zo’n avond?
Ik heb er echt geen beeld bij.
Ik kan me er te weinig bij voorstellen…
Dat is vrij eenvoudig. Je kiest een stoel, en dan praat je -afhankelijk van je persoonlijke voorkeur of van een toevallige omstandigheid- eerst met je linker- of eerst met je rechterbuurman/vrouw. Voor sommigen geldt dat ze vooral luisteren, bedenk ik, nadat ik de vorige zin typte. Maar laten we uitgaan van een tweezijdig gesprek. Afhankelijk van je ligging op de bank kun je wat naar links opschuiven, of juist naar rechts. En aan het eind van de avond heb je dan dingen met andere forumleden besproken die je op het forum niet zomaar aan de orde hebt.

Ik vond het wel leuk, in ieder geval. Ik heb toch een vollediger beeld bij sommige mensen gekregen, en dat maakt het eenvoudiger om te communiceren.

Daarnaast kregen we nog een orgelconcert. En verder zou het mogelijk zijn om te zingen, of om een boek te bespreken, of wat dan ook. Er zijn duizend-en-een mogelijke invullingen van een bijeenkomst met forumleden. Maar goed, zo was het een vorige keer.
Dat is zo leuk, zoals jij het omschrijft :super
Chrisje72
Berichten: 1489
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Chrisje72 »

Arja schreef:
DDD schreef: 05 aug 2023, 23:20 Dat is niet echt op de route.

Ik zou het liefste met de trein gaan, maar dat dwingt je wel om zeer op tijd te vertrekken...
2e Hans schreef: 05 aug 2023, 23:00 Wat doe je op zo’n avond?
Ik heb er echt geen beeld bij.
Ik kan me er te weinig bij voorstellen…
Dat is vrij eenvoudig. Je kiest een stoel, en dan praat je -afhankelijk van je persoonlijke voorkeur of van een toevallige omstandigheid- eerst met je linker- of eerst met je rechterbuurman/vrouw. Voor sommigen geldt dat ze vooral luisteren, bedenk ik, nadat ik de vorige zin typte. Maar laten we uitgaan van een tweezijdig gesprek. Afhankelijk van je ligging op de bank kun je wat naar links opschuiven, of juist naar rechts. En aan het eind van de avond heb je dan dingen met andere forumleden besproken die je op het forum niet zomaar aan de orde hebt.

Ik vond het wel leuk, in ieder geval. Ik heb toch een vollediger beeld bij sommige mensen gekregen, en dat maakt het eenvoudiger om te communiceren.

Daarnaast kregen we nog een orgelconcert. En verder zou het mogelijk zijn om te zingen, of om een boek te bespreken, of wat dan ook. Er zijn duizend-en-een mogelijke invullingen van een bijeenkomst met forumleden. Maar goed, zo was het een vorige keer.
Dat is zo leuk, zoals jij het omschrijft :super
Ja, hoewel ik in eerste instantie wel dacht... Au... Zie je wel ik kan beter niet gaan maar daarna juist weer dacht: zie het als een leermoment en niet iedereen is hetzelfde. Dus ik denk er(nog steeds) over na
DDD
Berichten: 28895
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door DDD »

Wat zou dan een reden zijn om niet te gaan? Dat was zeker niet de bedoeling van de omschrijving. Ik heb juist geprobeerd om zoveel mogelijk inclusief te formuleren.
merel
Berichten: 9985
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door merel »

DDD schreef: 07 aug 2023, 14:02 Wat zou dan een reden zijn om niet te gaan? Dat was zeker niet de bedoeling van de omschrijving. Ik heb juist geprobeerd om zoveel mogelijk inclusief te formuleren.
Privacy?
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23889
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door refo »

Bertiel schreef: 05 aug 2023, 23:37 Laten we vooral deze keer samen zingen!
Maar wel afspreken dat je niet meer dan 2 of 3 nummers zingt. Lang niet iedereen houdt daarvan. En je komt om te ontmoeten, niet om te zingen.
DDD
Berichten: 28895
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door DDD »

merel schreef: 07 aug 2023, 17:00
DDD schreef: 07 aug 2023, 14:02 Wat zou dan een reden zijn om niet te gaan? Dat was zeker niet de bedoeling van de omschrijving. Ik heb juist geprobeerd om zoveel mogelijk inclusief te formuleren.
Privacy?
Ja, dat kan natuurlijk. Maar dat staat dan los van mijn omschrijving, en dat was waar Chrisje72 op reageerde. Volgens mij heb ik juist de vorige keer met haar gepraat. :)
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4150
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Maanenschijn »

refo schreef:
Bertiel schreef: 05 aug 2023, 23:37 Laten we vooral deze keer samen zingen!
Maar wel afspreken dat je niet meer dan 2 of 3 nummers zingt. Lang niet iedereen houdt daarvan. En je komt om te ontmoeten, niet om te zingen.
De gastheer zal daar streng op toezien. Al sluit zingen en ontmoeten elkaar natuurlijk niet uit.

Overigens is het de gewoonte dat over de verdere inhoud van een dergelijke avond niet veel wordt gecommuniceerd. DDD heeft het keurig omschreven. Een forum is anoniem, dat moet ook zo blijven. Als enkele leden besluiten in besloten kring uit de anonimiteit te treden is dat natuurlijk prima en geeft leuke ontmoetingen. Soms maakt het ook dat je de bijdragen op het forum wat beter kan plaatsen. Daarnaast kun je (indien gewenst) eens wat persoonlijker dingen bespreken.

Een ieder is welkom, niemand is verplicht. Het aanbod is onvoorwaardelijk.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Chrisje72
Berichten: 1489
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Chrisje72 »

DDD schreef:Wat zou dan een reden zijn om niet te gaan? Dat was zeker niet de bedoeling van de omschrijving. Ik heb juist geprobeerd om zoveel mogelijk inclusief te formuleren.
Toch een gevoel van verlorenheid/verlegenheid, het niet uit je schulp durven kruipen. Terwijl ik dacht dat ik dat al jaren geleden achter me had gelaten. Maar het scheelt wel dat ik ook jaren niet ineens in een groep onbekenden terecht was gekomen. In een kleine setting lukt het wel, in de auto geen enkel probleem. Maar op de avond zelf was het vooral reactie van mijn kant en geen actie.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18756
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door helma »

Chrisje72 schreef:
DDD schreef:Wat zou dan een reden zijn om niet te gaan? Dat was zeker niet de bedoeling van de omschrijving. Ik heb juist geprobeerd om zoveel mogelijk inclusief te formuleren.
Toch een gevoel van verlorenheid/verlegenheid, het niet uit je schulp durven kruipen. Terwijl ik dacht dat ik dat al jaren geleden achter me had gelaten. Maar het scheelt wel dat ik ook jaren niet ineens in een groep onbekenden terecht was gekomen. In een kleine setting lukt het wel, in de auto geen enkel probleem. Maar op de avond zelf was het vooral reactie van mijn kant en geen actie.
Oh dat herken ik wel Afbeelding ik ben ook niet zo'n lefklep
Bertiel
Berichten: 4666
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Bertiel »

Rijdt Ad nog mee?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10619
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Ad Anker »

Bertiel schreef: 08 aug 2023, 09:01 Rijdt Ad nog mee?
:) Zou gezellig zijn. Nee, de 15e sla ik over.

Ik vind het ook ver. Mag wel een keer op Flakkee of zo. Als bruggen, tunnels en wegen weer begaanbaar zijn.
Plaats reactie