SRB avonden

anne

Bericht door anne »

Bedankt Admin,
Leuk dat ik 2 keer op dezelfde dag naar Neele mag luisteren.
De tijd zal ik waarschijnlijk wel in het RD kunnen lezen.
Zijn er mensen op het forum, die er ook naar toe gaan?
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Volgens mij wordt Lieneke een verstokte vrijgezel.
:!
Ik zou zeggen Lieneke, luisteren en ogen dicht, maar dat mis je ook die knappe prins op het witte paard die je net voorbij gaat.
Oeii... nouja, hopen dan dat je hem hoort aankomen... ;)

Groetjes...
Lieneke
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

[Na de srb
zit de Mac in Barendrecht borende vol
( tenminste 7 jaar geleden wel....):in:in:in:in [/quote]

Ja nu (7 jaar later) nog steeds hoor. Je moet echt snel wegwezen bij de srb, anders kan je een uur in de rij gaan staan...
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9271
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Bericht door parsifal »

Waar is een programma voor de SRB avonden te vinden? (Ik lees geen RD, sorry)
Die berichten over de meisjes maken me toch geinteresseerd :).
(P.S. die vraag over het programma is wel serieus.)
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Mirror

Bericht door Mirror »

Parsifal, volgens mij is er geen website van de SRB. De enige manier om aan het programma van de avonden te komen is donateur worden.

Ik ben een regelmatig bezoeker van de SRB-avonden Amersfoort en Rotterdam en vind het best gezellig. Om dezelfde redenen die Anne schreef, het interkerkelijke karakter en omdat er veel bekende aanwezig zijn.

En Billy, het is bij de Mac in Barendrecht nog steeds erg druk. Leuk als dan 'niet-refo's' binnen komen, die begrijpen er niets van en voelen zich helemaal verdwaald... ;)

Waarschijnlijk ga ik naar de psalmzangavond in Dordrecht, die begint trouwens om 19:30.
anne

Bericht door anne »

Mirror,

Was je ook zaterdagavond op SRB in Amersfoort?

Ik moest echt even lachen toen er geen vragen waren. Ik had zelf al diep lopen nadenken wat voor vragen er na de pauze gesteld konden worden, maar ik kon zelf ook al niets bedenken.

Ik vond het trouwens er goed, dat er twee minuten stilte was en dat er daarna het Wilhelmus werd gezongen.

Misschien heb ik je wel gezien, maar weet ik niet wie je bent.

Gegroet,
Anne
anne

Bericht door anne »

Origineel geplaatst door parsifal
Waar is een programma voor de SRB avonden te vinden? (Ik lees geen RD, sorry)
Die berichten over de meisjes maken me toch geinteresseerd :).
(P.S. die vraag over het programma is wel serieus.)
Je bent dus geinteresseerd en je leest geen RD. Ik kan nu wel alle data en informatie hier gaan typen, maar dat helpt ook niet echt. Rotterdam en Amersfoort zijn de meest bezochte SRB-avonden. Ik kan je wel het SRB-informatienummer geven, wat in de gids van SRB staat vermeld:
010 - 22 70 945.
Je kunt hier heen bellen voor informatie, waar, hoe, wanneer, e.d.
Veel succes en misschien ontmoet ik je eens op een SRB-avond!

Gegroet,
Anne
anne

Bericht door anne »

Moet ik die hier neerzetten, of moet ik die mailen?
En van alle locaties?

Ik hoor het
Anne
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Poot maar neer als het kan. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de avonden in Amersfoort.
Mirror

Bericht door Mirror »

Origineel geplaatst door anne
Mirror,

Was je ook zaterdagavond op SRB in Amersfoort?

Ik moest echt even lachen toen er geen vragen waren. Ik had zelf al diep lopen nadenken wat voor vragen er na de pauze gesteld konden worden, maar ik kon zelf ook al niets bedenken.

Ik vond het trouwens er goed, dat er twee minuten stilte was en dat er daarna het Wilhelmus werd gezongen.

Misschien heb ik je wel gezien, maar weet ik niet wie je bent.

Gegroet,
Anne
Yes, de 2 minuten stilte was inderdaad een positieve verrassing!

Tja, dat er geen vragen waren vind ik logisch. De lezing was te algemeen, er was volop ruimte voor een eigen interpretatie. Dat is de beste garantie voor een lezing zonder vragen. (voor degene die niet aanwezig waren, de lezing ging over angst. Met name de angst voor jezelf)

Ik heb het niet eerder meegemaakt dat er geen vragen waren.

Misschien hebben we elkaar gezien, maar 't is meestal aardig druk. Enne, die tekening naast m'n berichten is ook weer niet zo duidelijk... ;)
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Origineel geplaatst door anne
Zijn er mensen op het forum, die er ook naar toe gaan?
Ik ga er waarschijnlijk heen! 'k Weet alleen de tijd niet meer, half 8 of 8 uur?
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

is hier meer belangstelling in??:in:in:in:in

al die oude liefdes weer 's zien :,:,:,:in:in:in:in:in:in:in:sne:sne:sne:+:in:in:in

zal verder geen namen noemen hier :,:,:,:,:,:in:in
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Wie is er gisteravond nog naar de psalmzangavond in de Grote Kerk in Dordrecht geweest??? Ikke wel. 't Was echt druk. Veel bekenden gezien.
Plaats reactie