Welke partij wordt de grootste (volgens jou)?

Welke partij wordt de grootste (volgens jou)?

PVV
21
50%
VVD
13
31%
GL-PvdA
4
10%
NSC
1
2%
Een andere partij
0
Geen stemmen
Weet ik niet
3
7%
 
Totaal aantal stemmen: 42

Gebruikersavatar
Psalm
Berichten: 930
Lid geworden op: 15 mei 2023, 20:15

Re: Welke partij wordt de grootste (volgens jou)?

Bericht door Psalm »

GGotK schreef: 23 nov 2023, 20:41 Net zover van het pad als sympathisanten van Wilders.
Misschien moet je het RD even lezen. Staat een artikel in over geweld tegen christenen in Europa door groeperingen als Antifa en moslims.
Online
merel
Berichten: 9846
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Welke partij wordt de grootste (volgens jou)?

Bericht door merel »

GGotK schreef: 23 nov 2023, 20:41
Zeeuw schreef: 23 nov 2023, 20:33 De circa vierhonderd mensen die de demonstratie van Antifa bijwoonden en die met regenboogvlaggen en Palestijnse vlaggen zwaaiden, lieten zich niet afschrikken door de tegendemonstranten. Ze riepen leuzen als „PVV, weg ermee”, „Liefde boven haat ” en „Free Palestine.”

We hoeven er niks aan toe te voegen denk ik. Als je toch een regenboog en Palestijnse vlag in ene neemt, hoe van het padje af ben je dan.
Net zover van het pad als sympathisanten van Wilders.
Wij fietsten zojuist dwars door Rotterdam en begrijpen de sympathisanten wel. De hele weg fietsten drie moslima's achter ons en hebben ons de hele weg getreiterd en uitgescholden. De woorden 'hoer' en ' slet' lagen voorin hun mond.
Laatst gewijzigd door merel op 23 nov 2023, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Online
Zeeuw
Berichten: 11628
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Welke partij wordt de grootste (volgens jou)?

Bericht door Zeeuw »

GGotK schreef: 23 nov 2023, 20:41
Zeeuw schreef: 23 nov 2023, 20:33 De circa vierhonderd mensen die de demonstratie van Antifa bijwoonden en die met regenboogvlaggen en Palestijnse vlaggen zwaaiden, lieten zich niet afschrikken door de tegendemonstranten. Ze riepen leuzen als „PVV, weg ermee”, „Liefde boven haat ” en „Free Palestine.”

We hoeven er niks aan toe te voegen denk ik. Als je toch een regenboog en Palestijnse vlag in ene neemt, hoe van het padje af ben je dan.
Net zover van het pad als sympathisanten van Wilders.
Ja, als je niks met Israël hebt zou je jouw mening kunnen onderschrijven.
Gebruikersavatar
Psalm
Berichten: 930
Lid geworden op: 15 mei 2023, 20:15

Re: Welke partij wordt de grootste (volgens jou)?

Bericht door Psalm »

merel schreef: 23 nov 2023, 21:01 Wij fietsten zojuist dwars door Rotterdam en begrijpen de sympathisanten wel. De hele weg fietsten drie moslima's achter ons en hebben ons de hele weg getreiterd en uitgescholden. De woorden 'hoer' en ' slet' lagen voorin hun mond.
Gebeurt dit vaker? Lijkt me bijzonder frustrerend.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33315
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Welke partij wordt de grootste (volgens jou)?

Bericht door Tiberius »

De meeste zorgen maak ik me over de sterk toenemende polarisatie in de maatschappij.
GGotK
Berichten: 2189
Lid geworden op: 28 mar 2018, 22:41

Re: Welke partij wordt de grootste (volgens jou)?

Bericht door GGotK »

Psalm schreef: 23 nov 2023, 20:54
GGotK schreef: 23 nov 2023, 20:41 Net zover van het pad als sympathisanten van Wilders.
Misschien moet je het RD even lezen. Staat een artikel in over geweld tegen christenen in Europa door groeperingen als Antifa en moslims.
Tsja, je hebt schutters en sluipschutters. Ik ken helaas veel PVV en PvdA/ GL stemmers en ik weet derhalve ook waar ik in het algemeen liever geen buren van ben, zeker als je nog (kleine) kinderen hebt. Maar goed, ik begrijp dat menigeen op het eerste gezicht een 'gewone' wolf gevaarlijker vindt dan een wolf in schaapskleren. Het gedachtegoed van zowel PVV als PvdA/GL zijn voor mij in ieder geval ten principale onchristelijk, hoe nabijkomend ze dan ook zijn betreffende een aantal zaken.
GGotK
Berichten: 2189
Lid geworden op: 28 mar 2018, 22:41

Re: Welke partij wordt de grootste (volgens jou)?

Bericht door GGotK »

Tiberius schreef: 23 nov 2023, 21:29 De meeste zorgen maak ik me over de sterk toenemende polarisatie in de maatschappij.
In de maatschappij of op refoforum?
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33315
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Welke partij wordt de grootste (volgens jou)?

Bericht door Tiberius »

GGotK schreef: 23 nov 2023, 21:34
Tiberius schreef: 23 nov 2023, 21:29 De meeste zorgen maak ik me over de sterk toenemende polarisatie in de maatschappij.
In de maatschappij of op refoforum?
Dat staat er toch in?
GGotK
Berichten: 2189
Lid geworden op: 28 mar 2018, 22:41

Re: Welke partij wordt de grootste (volgens jou)?

Bericht door GGotK »

Tiberius schreef: 23 nov 2023, 21:35
GGotK schreef: 23 nov 2023, 21:34
Tiberius schreef: 23 nov 2023, 21:29 De meeste zorgen maak ik me over de sterk toenemende polarisatie in de maatschappij.
In de maatschappij of op refoforum?
Dat staat er toch in?
Meestal begin je dichterbij huis.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12065
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Welke partij wordt de grootste (volgens jou)?

Bericht door Herman »

Tiberius schreef:De meeste zorgen maak ik me over de sterk toenemende polarisatie in de maatschappij.
Ik vraag me af of het heel veel scheelt met 20 jaar terug.
Online
merel
Berichten: 9846
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Welke partij wordt de grootste (volgens jou)?

Bericht door merel »

Psalm schreef: 23 nov 2023, 21:21
merel schreef: 23 nov 2023, 21:01 Wij fietsten zojuist dwars door Rotterdam en begrijpen de sympathisanten wel. De hele weg fietsten drie moslima's achter ons en hebben ons de hele weg getreiterd en uitgescholden. De woorden 'hoer' en ' slet' lagen voorin hun mond.
Gebeurt dit vaker? Lijkt me bijzonder frustrerend.
Klopt, is het ook. Deze meiden vielen een hardloopster lastig. Mijn man sprak hen erop aan en daarna waren wij de sjaak. Helaas gebeurt dat vaker.
HersteldHervormd
Berichten: 6114
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Welke partij wordt de grootste (volgens jou)?

Bericht door HersteldHervormd »

Tiberius schreef: 23 nov 2023, 21:29 De meeste zorgen maak ik me over de sterk toenemende polarisatie in de maatschappij.
Ik ook. En ik hoop dat dhr Wilders niet neergeknald word. Ik ben er erg bang voor. Ga lekker door met demoniseren D66 en GL/PVDA denk ik dan, sjonge jongen, hoe ver wil je gaan met kinderachtig gedrag. Volgens mij is links/progressief meer bezig met rechts bestrijden dan met hun eigen plannen.

Uiteindelijk denk ik dat over het algemeen de refo’s blijer zijn met een ruk naar rechts dan over links. Omdat men het idee heeft dat over rechts de eigen normen en waarden beter overeenkomen?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
Anselmus
Berichten: 1157
Lid geworden op: 27 aug 2019, 19:18

Re: Welke partij wordt de grootste (volgens jou)?

Bericht door Anselmus »

merel schreef: 23 nov 2023, 22:18
Psalm schreef: 23 nov 2023, 21:21
merel schreef: 23 nov 2023, 21:01 Wij fietsten zojuist dwars door Rotterdam en begrijpen de sympathisanten wel. De hele weg fietsten drie moslima's achter ons en hebben ons de hele weg getreiterd en uitgescholden. De woorden 'hoer' en ' slet' lagen voorin hun mond.
Gebeurt dit vaker? Lijkt me bijzonder frustrerend.
Klopt, is het ook. Deze meiden vielen een hardloopster lastig. Mijn man sprak hen erop aan en daarna waren wij de sjaak. Helaas gebeurt dat vaker.
Wat ik jammer vind is dat ze zich vooral in groepen zo profileren. 1 op 1 hebben ze niet zo'n grote mond en zijn ze best aardig. Ik heb veel van deze meisjes heel timide in mijn spreekkamer gehad op Rotterdam-Zuid. De vriendelijkheid en beleefdheid zelve als ze alleen zijn. Ook Rotterdam-Zuid: op weg van de metro naar de scholen op Zuid schreeuwen, gillen en spugen naar voorbijgangers, relschoppen over bezoektijden als ze met een groep zijn. Wanneer ze alleen doen ze dat minder en zijn ze beleefder. Blijkbaar tel je binnen de groep pas mee als je je positioneert ten opzichte van anderen of je er zelfs tegen afzet.
Fides Quaerens Intellectum
HersteldHervormd
Berichten: 6114
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Welke partij wordt de grootste (volgens jou)?

Bericht door HersteldHervormd »

merel schreef: 23 nov 2023, 22:18
Psalm schreef: 23 nov 2023, 21:21
merel schreef: 23 nov 2023, 21:01 Wij fietsten zojuist dwars door Rotterdam en begrijpen de sympathisanten wel. De hele weg fietsten drie moslima's achter ons en hebben ons de hele weg getreiterd en uitgescholden. De woorden 'hoer' en ' slet' lagen voorin hun mond.
Gebeurt dit vaker? Lijkt me bijzonder frustrerend.
Klopt, is het ook. Deze meiden vielen een hardloopster lastig. Mijn man sprak hen erop aan en daarna waren wij de sjaak. Helaas gebeurt dat vaker.
Je zou ze toch willen africhten/afranselen? (sorry ik word heel kribbig van zulk respectloos gedrag) Denken jullie trouwens dat mensen met een niet-westerse achtergrond vaker betrokken zijn bij criminele activiteiten en zich minder goed gedragen in de samenleving? Misschien heeft @parsifal wel wat onderzoeken met data?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Profesto
Berichten: 791
Lid geworden op: 23 sep 2014, 11:02

Re: Welke partij wordt de grootste (volgens jou)?

Bericht door Profesto »

HersteldHervormd schreef: 23 nov 2023, 22:30
Tiberius schreef: 23 nov 2023, 21:29 De meeste zorgen maak ik me over de sterk toenemende polarisatie in de maatschappij.
Ik ook. En ik hoop dat dhr Wilders niet neergeknald word. Ik ben er erg bang voor. Ga lekker door met demoniseren D66 en GL/PVDA denk ik dan, sjonge jongen, hoe ver wil je gaan met kinderachtig gedrag. Volgens mij is links/progressief meer bezig met rechts bestrijden dan met hun eigen plannen.

Uiteindelijk denk ik dat over het algemeen de refo’s blijer zijn met een ruk naar rechts dan over links. Omdat men het idee heeft dat over rechts de eigen normen en waarden beter overeenkomen?
De heilige Wilders heeft zelf natuurlijk nooit iets of iemand gedemoniseerd? Volgens mij is links & progressief behoorlijk op de inhoud. Dat kan ik van Wilders niet altijd zeggen. Met z'n heks richting Kaag.

Refo's zijn voor een deel zelf racistisch en blijkbaar vertrouwen ze erop dat deze politieke ontwikkeling hun eigen bestaan niet raakt.
Plaats reactie