Vakantie 2004

Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Vakantie 2004

Bericht door tukkertje »

Hebben jullie de zomervakantie 2004 al weer besproken?? Waar gaat het dit jaar heen???

Ik weet het nog niet. Iemand een goeie suggestie??
Lecram

Bericht door Lecram »

Wij moeten aan het eind van de zomervakantie, omdat we in juni ons 4e kindje verwachten (ja, ja!). Het zal ws. de Ardennen worden. Niet zo ver weg en de motor kan dan mee. Je hebt daar heerlijke wegen om met de motor te toeren!
Jelle

Bericht door Jelle »

23 januari hopen we met wintervakantie te gaan. Weer eens heerlijk met de ski-tjes de berghellingen onveilig maken.

In het najaar hopen we misschien naar Zuid Afrika te gaan, Kenia of zo. In elk geval wil ik een safari maken in een of ander wildpark en zelf ook wel eens op een olifant rijden.

Leuke vooruitzichten zulke reizen.
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
23 januari hopen we met wintervakantie te gaan. Weer eens heerlijk met de ski-tjes de berghellingen onveilig maken.

In het najaar hopen we misschien naar Zuid Afrika te gaan, Kenia of zo. In elk geval wil ik een safari maken in een of ander wildpark en zelf ook wel eens op een olifant rijden.

Leuke vooruitzichten zulke reizen.
Die Jelle is maar wat blij dat de kinderen het huis al uit zijn :D
Jelle

Bericht door Jelle »

Zeker weten Lecram, sinds die tijd houden wat wat geld over voor leuke reisjes.:,
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Wij gaan ieder jaar naar de bergen. Wel eens in Zwitserland geweest (Raron, met nederlandse dienst elke zondag:D)

Maar dit jaar wordt het Oostenrijk. En een natuurvakantie. Veel wandelen en van de natuur genieten. We gaan met auto + caravan.

En traditioneel zoeken we een slachtoffer-beekje uit. Daar bouwen we de deltawerken na :D, onze nederlandse poldergeest nemen we dus mee op vakantie. :,
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Lecram

Bericht door Lecram »

TIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIP

Wij hebben hele goede ervaringen met deze zeer betrouwbare refo-camperverhuurder :+:+

Zeer voordelig

http://go.to/camperhuren

De camper is nog enkele weken beschikbaar in het hoogseizoen, maar de kapers staan al op de kust

TIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIP
wpv

Bericht door wpv »

Omdat we vorig jaar de vakantie moesten afbreken door het plotselinge overlijden van mijn vader, gaan we dit jaar weer terug naar dezelfde camping: Schoolzicht in Aagtekerke
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Het wordt b.l.e.w. weer TEXEL !!!!

vorig jaar goed bevallen en hopen we dit jaar weer te doen.

alleen nu met 3 kids i.p.v. 2

bolderkar zit dus wat voller als we to the beach gaan





:cool:
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Quazzy

Bericht door Quazzy »

Ik hoop D.V. en ik al mijn tentamens weet te halen aankomende zomer twee weken te survivallen in Finland en twee weken naar Ukraïne te gaan.
Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

Bericht door Egbert »

Wij hopen dit jaar naar de westelijke pyreneen te gaan. Kunnen we gelijk wat 'oude' bekende plaatsen bezoeken waar ik ooit in mijn eertijds geweest ben zoals Bayonne en San Sebastian en Bilbao. Iemand nog een leuke tip voor die omgeving?
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Lucy

Bericht door Lucy »

Waarschijnlijk gaan Alex en ik in mei een weekje naar Egypte. Lijkt me een bijzonder mooi land. We hebben een mooi hotel gezien aan de Rode Zee. Iemand van OSW wel eens in Egyote geweest? Trouwens nog een tip voor een goedkope zonvakantie:
http://www.sunweb.nl

Groeten Lucy
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Ik hoop b.le.w (coole afkorting dankje Billy!!!) 23 januari een weekje op wintersport te gaan....

In mei b.le.w (jaja nu gaan we m gebruiken ook!!!!!) naar Roemenie...
misschien gaat dat niet door anders zou ik graag naar Jordanie / Egypte willen....

we zien wel!!

Daphne
Emmet

Bericht door Emmet »

Hee Daph, wat leuk. Ik hoop b.l.e.w. ook in mei naar Roemenie te gaan. Niet als vakantie, maar in het kader van een diakonale reis naar Tirgu Mures. Dit wordt voor mij de 4e reis die ik zo maak. Afgelopen zomer met een groep jongeren. Komende mei met een groep 'oudere' jongeren. Weer klussen aan een zigeunerschool en voedselpakketten maken en uitdelen aan zigeuners.
DV komende zomer zal het Provence worden. Wij wilden weer naar Roemenie, maar kids zijn niet enthousiast. Vorig jaar met zijn allen geweest, maar was toch wel ver, 2 dagen reizen!
Matthijs
Berichten: 2050
Lid geworden op: 07 okt 2002, 21:03

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Emmet
maar was toch wel ver, 2 dagen reizen!
Daarom trekt mij dat soort landen ook niet. Ik zal dus niet zo snel met de auto die kant opgaan. Mijn kerk wil mij naar Slowakije hebben, naar onze zustergemeente. Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. Ik wil er wel met het vliegtuig heen, maar niet met de auto. Helemaal niet in een hete zomer. We krijgen dan een busje mee, zonder airco. Nou ik dus niet!

Ik wil hooguit 10 uur rijden voor een vakantiebestemming. Anders het vliegtuig. Aan reiskosten maakt dat tegenwoordig niet zoveel meer uit.

Ik zal dus ook nooit met een toeringcar op vakantie gaan.
Liever Turks dan Paaps
Plaats reactie