Rome!!!!!!!!!

Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Rome!!!!!!!!!

Bericht door Daphne »

Hey die hoi... ik ga naar ROME (t moge duidelijk zijn...) ennuh... ben benieuwd of jij daar wel es ben geweest, zo ja... wat vond je t mooiste.... en zo nee... waarom niet... ben je wel van plan om te gaan...??
Barryvrouw
Berichten: 1276
Lid geworden op: 10 mar 2004, 11:54

Bericht door Barryvrouw »

Lijkt me heel erg leuk om er een paar dagen heen te gaan. Ben er ongeveer 7 jaar geleden 1 dag geweest. Vond het geweldig mooi.
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Matthijs
Berichten: 2050
Lid geworden op: 07 okt 2002, 21:03

Bericht door Matthijs »

Dit jaar ben ik nog in Rome geweest.
Een half dagje maar. Vanuit de lucht gezien is het daar schitterend! Prachtig mooi landschap, en al die oudheden is natuurlijk ook geweldig om te zien.
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Heb er eens drie dagen rondgezworven op kosten van de baas.

Erg mooi, veel te zien daar. Het was toen wel een beetje te hot. Heb de paus nog even een handje geschud, hij kende me nog weer naar al die jaren.:,:,
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Ben er 7 jaar terug een week geweest.

Prachtig. Wil er eigenlijk nog een keertje naar toe. Is alleen nix met kleine kids.....
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Heb de paus nog even een handje geschud
waarom geloof ik dit toch niet....:t
de Paus

Bericht door de Paus »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Hey die hoi... ik ga naar ROME (t moge duidelijk zijn...) ennuh... ben benieuwd of jij daar wel es ben geweest, zo ja... wat vond je t mooiste.... en zo nee... waarom niet... ben je wel van plan om te gaan...??
Ben drie jaar geleden in Rome geweest. Daar kun je echt wel een week rondlopen en je nog steeds niet vervelen. Forum Romanum heb ik gezien, Capitool, Vaticaan, Trefi fontijn. Erg indrukwekkend allemaal.

Ik denk je zeker een dag of meer moet uittrekken voor het Vaticaan. Sixtijnse Kapel is echt een aanrader.
Natuurlijk moet je ook naar de Spaanse Trappen en de Trefi fontijn. Ook het Forum Romanum met z'n Kolloseum is indrukwekkend. Ik ben er helaas niet in geweest, want er stond een rij van meer dan drie uur....
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door de Paus
Oorspronkelijk gepost door Daphne
Hey die hoi... ik ga naar ROME (t moge duidelijk zijn...) ennuh... ben benieuwd of jij daar wel es ben geweest, zo ja... wat vond je t mooiste.... en zo nee... waarom niet... ben je wel van plan om te gaan...??
Ben drie jaar geleden in Rome geweest. Daar kun je echt wel een week rondlopen en je nog steeds niet vervelen. Forum Romanum heb ik gezien, Capitool, Vaticaan, Trefi fontijn. Erg indrukwekkend allemaal.

Ik denk je zeker een dag of meer moet uittrekken voor het Vaticaan. Sixtijnse Kapel is echt een aanrader.
Natuurlijk moet je ook naar de Spaanse Trappen en de Trefi fontijn. Ook het Forum Romanum met z'n Kolloseum is indrukwekkend. Ik ben er helaas niet in geweest, want er stond een rij van meer dan drie uur....

Ik ben er 2 jaar geleden 1 dag geweest... was zo indrukwekkend dat ik ABSOLUUT nog eens terug wilde... en nu heb ik de kans gegrepen! :)

Sixtijnse kapel wil ik ook graag in ja en natuurlijk een paar uur door de Sint Pieterkerk lopen... :in Forum Romanum heb ik gezien maar zijn we langs gelopen niet in geweest dus wie weet...
Colloseum heb ik ook gezien maar ben er niet in geweest (er waren te veel cultuur barbaren... die er niets aan vonden...) Spaanse trappen niet gezien. Trefi Fontijn vond ik te groot in een te klein straatje... bijna lachwekkend.... :D
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

en ohja... t ijs was MEGA MEGA MEGA lekker daar :!
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
en ohja... t ijs was MEGA MEGA MEGA lekker daar :!
Kijk uit voor je lijntje, hé!:,
moderne gelovige

Bericht door moderne gelovige »

neem je ook een boekje mee: wat en hoe in het italiaans?
wanneer ga je? want dan is het stil hier!
pas op voor de italiaanse mannen!
enne een u i t g e b r e i d verslag als je terug bent natuurlijk!

goede reis!
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door moderne gelovige
neem je ook een boekje mee: wat en hoe in het italiaans?
wanneer ga je? want dan is het stil hier!
pas op voor de italiaanse mannen!
enne een u i t g e b r e i d verslag als je terug bent natuurlijk!

goede reis!
Wat denk je van die heerlijke pizza's daar!
Jongere
Berichten: 7757
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Bericht door Jongere »

ROME

Afbeelding
goede reis Daphne!
ben er nog nooit geweest maar het lijkt me iig wel gaaf.

[Aangepast op 28/6/04 door Jongere]
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door moderne gelovige
neem je ook een boekje mee: wat en hoe in het italiaans?
wanneer ga je? want dan is het stil hier!
pas op voor de italiaanse mannen!
enne een u i t g e b r e i d verslag als je terug bent natuurlijk!

goede reis!
Nou voorpret is al begonnen hoor...!!! Ik heb veel boekjes over Rome gehaald bij de bieb en gekocht in de winkel. OOOOOH k kan niet wachten :bou::bou::bou::bou::D

Ik ga naar een nederlandse vriend die daar al 4 jaar woont dus opzich komt alles helemaal goed denk ik!

Italiaanse mannen....:bu:in:in:in:in:in:in:bu:!

Ik ga over 4 nachtjes :bou::bou::bou::bou: dus aanstaande vrijdag! :D maar niet getreurd hoor... Ik ben zo weer terug, k ga een lang weekend...! Dus lang hoeven jullie mij niet te missen :, ;)

Een uitgebreid verslag... TUURLIJK!!! :D

Ik hoop dat ik de paus ook nog een handje mag schudden... maar k denk t niet :! :D

Het plaatje wat jij hebt gezet Jongere is super mooi he...! Colloseum, k heb hem al es in t echie gezien alleen nooit in geweest nu hoop ik er wel in te gaan! :)


Afbeelding

Echt t Sint Pieterplein en de kerk... daar was ik echt ZO van onder de indruk... dat ik er graag nog een keer LANG wil rondlopen en alles in me opnemen


Afbeelding


:bou::bou::bou::bou::bou::bou::bou:

IK HEB ER ZO'N ZIN INNNNNNNNN :D
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

Wat italiaanse mannen, geen gekheid hoor, er zijn hier in Holland mannen genoeg , vraag maar aan TUK.
Plaats reactie