Bondsdag 16+

bloob

Bondsdag 16+

Bericht door bloob »

Zijn dr nog forummers die naar de plus zestien bondsdag gaan (In Barneveld geloof ik)
Refojongere

Bericht door Refojongere »

Dat zal zeker van de Gereformeerde Gemeenten zijn??
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Klopt, deze bondsdag is van de Ger. Gem.

Vorig jaar ben ik er geweest, o.a. voor de afsluiting van de actie. Dit jaar ben ik er waarschijnlijk niet aanwezig. Jullie willen zeker de reden weten waarom ik dit jaar waarschijnlijk niet gaat? Tijdens de tijd voor de bondsdag, vorig jaar was een deur erg smal en daardoor konden geen 2 personen te gelijk door de deur!

Ondanks dit was het een mooie bondsdag. Ik geloof ook zeker dat het nu weer een mooie bondsdag wordt. Maarre...het is een +16 bondsdag en als de helft van de bezoekers tussen de 16 en 19 is dan mag je blij zijn!

[Veranderd op 30/4/02 door kridje]
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door kridje
Jullie willen zeker de reden weten waarom ik dit jaar waarschijnlijk niet gaat? Tijdens de tijd voor de bondsdag, vorig jaar was een deur erg smal en daardoor konden geen 2 personen te gelijk door de deur!
Uhm, Kridje, wil je hiermee zeggen dat je net zo breed bent als twee mensen zodat je niet door de deur kon of eh....?
Adje

Bericht door Adje »

Uhm, Kridje, wil je hiermee zeggen dat je net zo breed bent als twee mensen zodat je niet door de deur kon of eh....?
Waar stond de D in KRIDJE ook al weer voor??? :P
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door Adje
Waar stond de D in KRIDJE ook al weer voor??? :P
De D staat gewoon voor Dirk. Je zal wel de I bedoelen; IRRITANTT! :sne Maar dit woord heeft er niks mee te maken! :P
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Ik zal alles uittypen wat achterop de Daniel staat.

Het thema is: Achter slot en grendel

+16 Bondsdag 2002
D.V. zaterdag 1 juni Veluwehal Barneveld

Lezingen:
1. Geketend door de macht van de zonde, ds. G. Clements.
2. Bevrijd door de kracht van het geloof, ds. J.J. Tanis.

SPECIAL 1
Zorg voor gevangenen...ook jouw zaak! o.l.v. Teunis Rijneveld en Barry van der Schoot, m.m.v. St. Ontmoeting, Gevangenzorg Nederland en Willem den Hertog.
Met videopresentatie en ex-gevangene.

SPECIAL 2
Gedenk de gevangenen...ook jouw taak! o.l.v. Jan Mauritz, m.m.v. Jubilee Campaign
Met speciale actie voor jongeren.

Verder ook:
Groot samengesteld bondsdagkoor o.l.v. Kees Proos
Organist Gert-Jan Schipper
Vleugel Hendrik-Jan van der Heiden
Trompet Pieter van de Gouwe & Samuel Schelling
Hobo Karin Huijser

Aanvang 10.30 uur

Persoonlijk vind ik het een mooi programma, dus misschien ga ik toch!
Adje

Bericht door Adje »

De D staat gewoon voor Dirk.
Het ging erover, dat je niet samen met die gasten door een deur kon. En aangezien ik dacht dat de D voor dikkertje stond.....
Calvo

Bericht door Calvo »

Zijn er hier nog meer die zaterdag naar de bondsdag van de JBGG gaan?? Ik ben er namelijk ook!!

groetjes,

Calvo
Gebruikersavatar
Raike
Berichten: 167
Lid geworden op: 15 mar 2002, 20:58
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door Raike »

Als ik er kan komen, ben ik zaterdag ook op de bondsdag.

Aardig eindje fietsen voor jou!
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Er is een paar weken geleden al een onderwerp geopend over de bondsdag.

Bij deze topic staat informatie over de bondsdag. Ga de lijst met onderwerpen maar na en je om hemzelf tegen.

Dus misschien verstandig om daar verder te praten en deze topic te sluiten.
Refojongere

Bericht door Refojongere »

We gaan hier weer verder..
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

En hoe was de Bondsdag? Wat waren de goede en minder goede onderdelen? Of was alles goed?

Ik zelf ben niet geweest.
Pieterman

Bericht door Pieterman »

Ik ben er geweest en zal al is het nu wel een beetje laat toch een reactie geven:

Lezingen:
1. Geketend door de macht van de zonde, ds. G. Clements.
Deze lezing vond ik goed. Hij had het over Manasse die niet verder wilde met het geloof van zijn vader. Dit willen mischien nog wel meer mensen. God trekt je en werpt veel drempels op om je tot Hem te trekken. Toch wilde Manasse niet. Uiteindelijk wel. En waar? In de gevangenis. Wachten wij ook zo lang?

2. Bevrijd door de kracht van het geloof, ds. J.J. Tanis.
Deze lezing heb ik minder gevolgd omdat deze 's middags was. het ging over gevangen zijn in de zonde.

SPECIAL 1
Zorg voor gevangenen...ook jouw zaak! o.l.v. Teunis Rijneveld en Barry van der Schoot, m.m.v. St. Ontmoeting, Gevangenzorg Nederland en Willem den Hertog.
Hier werden mooie dingen gezegd. Alleen een forumbespreking? Er werd gewoon een visie belicht vanuit vier gezichtspunten. Maar zinvol om naar te luisteren.

Met videopresentatie en ex-gevangene.
Deze was ervoor. Minder dan de presentatie van 2 jaar terug. Maar wel tekenend.

SPECIAL 2
Gedenk de gevangenen...ook jouw taak! o.l.v. Jan Mauritz, m.m.v. Jubilee Campaign
Een man die (ik geloof in pakistan) om zijn geloof vervolgd werd vertelde zijn levensverhaal. Waarom en het hoe van vervolgd worden.
Plaats reactie