Arafat een terrorist

Jelle

Bericht door Jelle »

Ho ho Adje, waaruit maak jij op dat ik Bush over een kam scheer met Arafat? Dat zou ik zeker niet willen doen omdat dat beslist niet zo is. Maar ook Bush en anderen hebben natuurlijk wel zaken die niet deugen. Laten we alleen maar kijken naar Irak is oko niet voor de volle 100% fris.
nursje

Bericht door nursje »

Ik ehb wel het diee dat Arafat denkt dat hij met bevrijdingsbloed bezig is.Arafat wil Israel vrij maken van de Joden zodat het en palestijnse staat kan worden. Hij denkt dan ook zijn land te bevrijden van de mensen die er volgens hem neit in thuis horen.
En nee ik denk ook niet dat je Arafat met bush kan vergelijken, maar is het niet zo dat een kleine zonde ook een zonde is dus dat een klein beetje bloed( voor zover je van een klein beetje kan spreken) ook bloed is?
Adje

Bericht door Adje »

nee, kbedoelde jou niet, Jelle, met die drie regels, meer andere mensen in deze topic die het wel deden. Mijn reactie op jou was dat het volgens mij niet waar is dat 'Amerikaanse leiders vaak 'bevrijdingsbloed' aan hun handen hebben'. Politiek stinkt altijd, maar in Amerika is het helemaal een riool.

[Aangepast op 29/9/03 door Adje]
nursje

Bericht door nursje »

ik heb zo het idee dat ie mijn bedoelde
Adje

Bericht door Adje »

die ideeen van jou zijn soms nog niet zo gek, nursje...

:D:D:D
Plaats reactie