Whatpulse / CPU (Christian Pulse Unity)

Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Whatpulse / CPU (Christian Pulse Unity)

Bericht door Kaw »

Whatpulse is een project/programma dat in competitie/teamverband toetsaanslagen en muisklikken bijhoudt van de gebruikers die meedoen.

Er zijn een aantal grote teams zoals tweakers.net en ook refoweb doet mee. Verder is er een landenstrijd aan de gang.

Ikzelf doe ook al een poosje mee en het is best leuk.

Er is nu ook een Christelijk team opgericht dat gaat proberen om zo hoog mogelijk in de statestieken te komen. Ik doe nu ook mee met dit team en zou het leuk vinden wanneer zoveel mogelijk mensen mee zouden doen.

Dusss...
Join CPU!

Teampagina
Download programma

Als er nog vragen zijn hoor ik het wel.

Whatpulse is vrij van spyware en slaat alleen het aantal toetsaanslagen op. Mensen van tweakers.net hebben dit uitgebreid gecontroleerd.

Mensen met kliksave kunnen helaas beter nog even wachten met meedoen. Kliksave heeft het gebruik van het programma tot op heden geblokkeerd, maar is van zins om het open te stellen. Wanneer dit het geval is meld ik het direct.
CPU

Bericht door CPU »

Hey mensjes, ik probeer jullie te bekeren om mee te doen met
WhatPulse, WhatPulse is een programmatje wat exact bijhoud welke
toetsten je gebruikt en telt voor elke aanslag een punt bij op een
lijstje, ook muisklikken tellen mee.

Deze punten kun je op een bepaald tijdstip uploaden naar het internet,
om zo ons team te versterken. Ons team heet CPU wat staat voor
Christian Pulse Unity. wat moet je doen...

1. download WhatPulse http://whatpulse.org/download.php?dl=2
2. installeer het programma
3. maak een account aan http://whatpulse.org/signup.php
4. vul je gegevens in in het programma.
5. login op de site, op de plek waar jou ingelogd hebt, verschijnt nu je privemenu'tje, klik hier op de link met teams, zoek naar 'CPU' klik bij CPU (Christian Pulse Unity)' op join. Je bent nut lid van het team.
6. vergeet niet je scores te pulsen (uploaden naar het internet) of
stel het in dat het automatisch om een bepaalde tijd gebeurd...

Groet!

Het CPU-Team
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23961
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Zijn er echt mensen zo dom dat ze hieraan meedoen? Een soort Belgische Spyware met een christelijk sausje?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
CPU

Bericht door CPU »

Oorspronkelijk gepost door refo
Zijn er echt mensen zo dom dat ze hieraan meedoen? Een soort Belgische Spyware met een christelijk sausje?
Het is geen spyware. Er word een .bin file aan gemaakt (alleen 1tje en 0tjes) voor keys word er een 1tje toegevoegd en voor een muisklik een 0, dit bestand word in bepaalde tijd geupload naar de site, hij houd het aantal bij, niet wat je intoetst! http://www.whatpulse.org/teams/ het is onderzocht door de grootste IT-site voor Nederland tweakers.net, het is 100% clean...
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Inmiddels al 38 leden!!!
PeterD

Bericht door PeterD »

Oorspronkelijk gepost door refo
Zijn er echt mensen zo dom dat ze hieraan meedoen? Een soort Belgische Spyware met een christelijk sausje?
Het is geen spyware, ik gebruik het op Refoweb al een tijdje, en het gaat goed...

Hoewel ik het Refoweb team kan aanbevelen boven CPU hoor :)
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Tjonge... Ben je hiervoor OSW-lid geworden? Om de concurrentie zelfs tot hier te achtervolgen? :!

:,
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Bericht door memento »

Ach ja, ik zie ut nut niet echt van zulke acties. Maar dat de beste PC-verslaafde moge winnen...
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Oorspronkelijk gepost door memento
Ach ja, ik zie ut nut niet echt van zulke acties. Maar dat de beste PC-verslaafde moge winnen...
Jij doet zeker ook nooit een spelletje? :sm
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Bericht door memento »

Oorspronkelijk gepost door Kaw
Oorspronkelijk gepost door memento
Ach ja, ik zie ut nut niet echt van zulke acties. Maar dat de beste PC-verslaafde moge winnen...
Jij doet zeker ook nooit een spelletje? :sm
Neuh, zonde van de tijd. Heb nog veels te veel boeken staan die ik nog moet lezen, nog zoveel hobbyprojectjes die ik nog es moet afmaken, etc etc.
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Oorspronkelijk gepost door memento
Oorspronkelijk gepost door Kaw
Oorspronkelijk gepost door memento
Ach ja, ik zie ut nut niet echt van zulke acties. Maar dat de beste PC-verslaafde moge winnen...
Jij doet zeker ook nooit een spelletje? :sm
Neuh, zonde van de tijd. Heb nog veels te veel boeken staan die ik nog moet lezen, nog zoveel hobbyprojectjes die ik nog es moet afmaken, etc etc.
Nee, dat is zo. Geld ook voor mij. ;) Maar ja... Die hobbyprojecten maken ook toetsaanslagen dus... Het is een spelletje zonder dat je er bewust mee bezig bent.
Markie

Bericht door Markie »

Hehehe, ik denk dat mensen die hier forummen toch beter lid kunnen worden van Team Refoweb.
Cpu is meer bedoeld voor lichtziniggere mensen.:D

Overigens, de teller is vastgevroren denk ik Kaw.Bij 38 leden.

Was je een beetje wanhopig, door hier te gaan spammen?:P
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Markie: 3 dingen.

1. Jij bent wanhopig door ook hier al af te gaan geven op team CPU, net als PeterD die het nodig vond om een account aan te maken om ff hier zijn onzin te verkondigen.

2. Deze topic was geopend op de dag van ontstaan van CPU. Dit is geheel in het doel van team CPU, om verschillende christelijke fora samen te brengen in 1 team en is heel iets anders dan spammen.

3. Je maakt jezelf ongeloofwaardig als je eerst op je eigen forum een schreeuwerig pleidooi houdt op het beperkt houden tot eigen refowebvolk (om je geesteskindje te beschermen), zodat je elkaar blijft kennen, om vervolgens hier te gaan spammen dat ze beter lid kunnen worden van refoweb.
CPU

Bericht door CPU »

Zo als je ziet is er een aardige machtstrijd tussen de twee teams gaande, wij zitten nu op 40 leden in nog geen week, team refoweb heeft momenteel rond de 80 leden maar doet al veel langer mee. dus als jullie team refoweb willen laten zien wat wij kunnen... doe mee? meld je aan en pulse als een gek! Echt wat voor forummers, die typen veel!
Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6329
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Bericht door Gian »

Oorspronkelijk gepost door CPU
Zo als je ziet is er een aardige machtstrijd tussen de twee teams gaande, wij zitten nu op 40 leden in nog geen week, team refoweb heeft momenteel rond de 80 leden maar doet al veel langer mee. dus als jullie team refoweb willen laten zien wat wij kunnen... doe mee? meld je aan en pulse als een gek! Echt wat voor forummers, die typen veel!
Probeer het Dennis Grutzmacher eens aan te smeren....
Dan ben je gelijk wereldkampioen

:,:,
Plaats reactie