Paniek voetbal bij de VVD

Plaats reactie
Burke

Bericht door Burke »

Beste depa,

Wat bedoel je precies met "rechtse thema's"? Als je daarmee doelt op zaken die duidelijk heel sterk leven bij velen in de maatschappij, maar waar jarenlang slechts zeer omzichtig over mocht worden gesproken (asiel- en vreemdelingenbeleid schiet me "zomaar" te binnen), dan denk ik dat het heel positief is dat, mede door LN, die wollen deken nu definitief van het maatschappelijk debat is afgehaald. Partijen worden nu gedwongen duidelijk stelling te nemen. Dat de ene partij daarbij een stelling inneemt die jou meer aanspreekt dan de andere, is alleen maar goed: dan is er wat te kiezen.

Je opmerking over het CDA is me niet helemaal duidelijk. Bedoel je dat door het naar rechts opschuiven van de VVD het CDA weer in zicht komt? Bij wie dan wel? En waarom precies?
Toegegeven: bij mij is het CDA nooit UIT het zicht geweest; dat zou ook vreemd zijn, want ik heb voor die partij in Provinciale Staten gezeten en ben nu kandidaat-gemeenteraadslid. Maar als er voor mij iets in zicht komt, nu het lijkt dat de VVD daden bij woorden wil voegen, dan is het een samenwerking tussen VVD en CDA. Schieten we daar iets mee op? JA!
Mirror

Bericht door Mirror »

Origineel geplaatst door Burke
Toegegeven: bij mij is het CDA nooit UIT het zicht geweest; dat zou ook vreemd zijn, want ik heb voor die partij in Provinciale Staten gezeten en ben nu kandidaat-gemeenteraadslid. Maar als er voor mij iets in zicht komt, nu het lijkt dat de VVD daden bij woorden wil voegen, dan is het een samenwerking tussen VVD en CDA. Schieten we daar iets mee op? JA!
Burke, hoe zijn de verkiezingen voor het CDA afgelopen in Arnhem?

[Veranderd op 27/3/02 door Mirror]
Plaats reactie