LPF stabiele partij??

Bienveillance

Bericht door Bienveillance »

Ik heb het i.i.g. nog nooit zo zout gegeten dat men elkaar binnen de politiek voor FLAPDROL uitmaakt...

:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,

Niet echt diplomatiek :D

Bienveillance
secret boy
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2002, 19:43

Bericht door secret boy »

Het is een zootje van egoisten...
Zal mij benieuwen of ze het eind van dit jaar halen.... :sne
Gebruikersavatar
ndonselaar
Berichten: 3105
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:34
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Heel jammer dat het hun ontbreekt aan een leider met charisma.

Waarom? Ben je het dan eens met de standpunten van LPF? Nee niet in alles, zeker niet. Wel is het helaas zo dat Nederland geindoctrineerd is door linkse politici en ambtenaren. Dit vergif is helaas nog niet uit de samenleving verwijderd.
Voorbeelden? Zie de traumahelicopter in Nijmegen. Het is toch ongelofelijk dat de Raad van State deze vergunning ongedaan maakt wegens geluidsoverlast.
Voorbeeld 2. De overval in Amsterdam. De winkelier wordt ruw gearresteerd door 5 agenten, omdat de overvaller aangifte had gedaan.
Ik zie voor deze mensen maar één oplossing. Geef ze ergens een eilandje, stop ze een knots in hun handen en laat ze het zelf oplossen. Ditzelfde eilandje kunnen we dan gebruiken voor de zogeheten 'slachtoffers' van onze kapitalistische samenleving, de moordenaars en verkrachters. Zal vast gezellig worden daar.

Ook ik ben bang voor de stabiliteit van LPF, maar als deze problematiek niet wordt opgelost staat er morgen of overmorgen een ander op, met misschien wel extreem-rechtse ideeën! En dan hebben we pas een probleem!
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
WSO
Berichten: 607
Lid geworden op: 11 jun 2002, 16:02

Bericht door WSO »

In wezen worden geen partijen gekozen, maar volksvertegenwoordigers. Als de LPF uiteenvalt in een aantal éénmansfracties hoeft er nog niets aan de hand te zijn. Pas als de regering een motie van wantrouwen aan z'n broek krijgt is er een probleem.
De onervarenheid in de politiek vind ik niet zo erg. Dat kan juist een voordeel zijn. Het vervelende voor die mensen is echter dat de politici hun nieuwe manier van doen steeds aanvallen.
Van Eijk zegt in een interview dat hij het spaarloon wil deblokkeren zonder dat dat belast gaat worden. Volgens hem zal dat een miljardenimpuls aan de economie geven die niets kost. Klopt gewoon. Maar ziedaar: hij had eerst het CDA moeten bellen. Waarom? De regering regeert en de kamer controleert. Niks geen telefoontjes vooraf.
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik zie er helaas van komen dat deze partij vroegtijdig uit elkaar zal vallen.
Zoveel onderling gekrakeel kan niet, en trekt zeker geen stemmers.
En men ziet het aan de enquêtes dat de partij in zetels steeds dieper wegzakt.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Nou, volgens mij verdienen in ieder geval Bomhof en Van Eijk nu minder dan toen ze nog niet in de regering zaten. En Heinsbroek heeft ook al wel z'n zakgeld. Nee, ik ga er van uit dat de mensen hun best willen doen. Aan Balkenende de taak om de neuzen dezelfde kant op te krijgen. Alle begin is moeilijk.
rekna
Berichten: 295
Lid geworden op: 11 apr 2002, 04:18

Bericht door rekna »

Als er een partij stabiel is, is het de LPF wel. Zoveel rampspoed de laatste dagen en ziedaar: alles is weer goed!! Prachtig toch.

Tja, als je allemaal mannetjes bij elkaar stopt die geen blad voor de mond nemen is het soms even stormen.

Medekamerleden die een te grote mond hebben worden er gewoon uitgezet. Geen vriendjespolitiek en elkaar de handen boven het hoofd houden waar paars II van aan elkaar hing.

Zo, geef mij maar een partij als de LPF, politiek is weer spannend, het tweede kamergebouw is ontdaan van alle saaiheid en het politieke spel is gelukkig stukken minder voorspelbaar dan het oersaaie gepolder van Wim en consorten in Paars II.

Nu nog uitvoeren waarvoor ze gekozen zijn. Dan kan kabinet Balkenende I niet meer stuk!!!
Jelle

Bericht door Jelle »

LPF Stabiel? ja in ruzie zoeken, dara komt maar geen eind aan.
Eén ding scheelt zolang je ruzie zoekt kan je niet regeren en dat kan het stelletje ruzie zoekers zeker niet.
Waar ze anderen van betichten doen ze zelf.
In mijn ogen een waardeloze partij waar snel een eind aan moet komen, is het niet voor ons volk dan nog wel egenover he buitenland wara men met open ogen en oren ziet en hoort wat een stel kanibalen het hier zijn.
LPF had er nooit mogen komen, een aanfluiting!!!!!:sne:sne:mad::mad::stu
rekna
Berichten: 295
Lid geworden op: 11 apr 2002, 04:18

Bericht door rekna »

Hohohoho!!!!

Als de LPF niet was ontstaan:

-was paars III met zijn vreselijke ideeën aan de macht
-was de CDA niet zo gegroeid
-was er geen 'normen en waarden' discussie
-werd er nog steeds niet gezegd wat er werd gedacht.

Natuurlijk, het is politiek niet zo fraai wat er gebeurt, echter, als het ergens toe leidt nemen we dit toch op de koop toe?

De wereld is een schip, de Stuurman van dit schip kan héél goed sturen.

Laten we maar veel op de knieën gaan voor onze regering, incl. de LPF!!
madelief

Bericht door madelief »

We hebben zeker aan de LPF heel wat te danken. Maar dat wil nog niet zeggen dat deze partij stabiel is...........
Verre van dat........
En met die Balkenende mogen we alleen maar blij zijn. Ook al wil ie het een en ander doen wat ik niet leuk vind, vooruit maar.............
Adje

Bericht door Adje »

Wat dacht je trouwens van een coalitie van CDA/VVD/SP?????
Kan me nog herinneren dat Christenunie zichzelf ook al als regeringspartij zag... Viel dat ff tegen...

Wie meent te staan............
Plaats reactie