CDA PVDA word dat wat?????

limosa

CDA PVDA word dat wat?????

Bericht door limosa »

CDA-PvdA geloof ik ook niet in. Maar ja, met LPF is ook niet alles. VVD heeft, hoor ik nu op de radio, 28 zetels.

Komt er niet een Staphorster variant in beeld? CDA-VVD-CU met samen 75 zetels. Met op veel punten steun van SGP moet dat gaan. Invloed CU is niet zo groot maar kan wel het kabinet in de lucht houden. 't Is allicht beter dan een coalitie met PvdA.
Quazzy

Bericht door Quazzy »

Brrr, alsjeblieft niet die nep-liberalen van de VVD. En al zeker niet de politieke naar machtswellustelingen van de LPF. Laat ze maar bewijzen serieuze politiek te bewijzen in de oppositie!

Maar eigenlijk is PvdA ook niet echt een goede coalitiegenoot: politieke vernieuwing krijg je niet door weer in de regering te zitten, maar rustig 'je zonden te overdenken' zoals het CDA de afgelopen 8 jaar heeft gedaan. Maar ja, wat het dan zou moeten worden?
Kena

Bericht door Kena »

Nachtmerrie... daar gaat onze economie... eh... welke economie??? HAHAHAHA
appie21

Bericht door appie21 »

ik weet het het ook niet... het is gewoon afwachten...
Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

Allereerst ben ik blij dat het CDA de grootste is gebleven.
Echter zie ik een coalitie CDA/PVDA niet zitten volgens mij staan we dan weer heel snel in de stemhokjes
Dus CDA/VVD en nog iets lijkt mij het beste
Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

Billy
Ga voor: CDA VVD LPF !!!

Dit was het kabinet wat gevallen is dus zou het nu wel lukken denk je
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

De laatste uitslagen ( 22.50 uur) wijzen op CDA 44 en PVDA 42 zetels

word dat wat zo'n kabinet te formeren??

Liggen de punten niet veel te veel uiteen???

Ik geloof er niet in.

Ga voor: CDA VVD LPF !!!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

Mischien zou dit iets kunnen zijn
CDA VVD CU (precies 75 zetels)
Robert
Berichten: 1424
Lid geworden op: 28 nov 2002, 10:29
Locatie: Delft

Bericht door Robert »

Precies 75 zetels is precies te weinig.
Carpe Diem tamen Memento Mori
an3sdej

Bericht door an3sdej »

Rens,

Jij bent ECHT rechts geworden hoor!!
ONBEGRIJPELIJK!!! Dat je nu SGP stemt is al moeilijk te vatten, maar dat je nu meteen een uiterst rechts kabinet wilt, is voor mij echt niet te begrijpen. :stu

Verder vind ik het onbegrijpelijk dat de orthodoxe christenen zo rechts zijn. Zou Jezus dat ook zijn in deze tijd? Volgens mij is het gewoon conservatisme en heeft het NIETS met christendom te maken!!!
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

1.. CDA - PVDA

hierbij zijn zeer veel onderhandelingsmoeilijkheden te verwachten waarbij zowel PVDA als CDA water bij de wijn zal meoetn doen.

tevens voorspel ik binnen 3 jaar weer verkeizingen

2.. CDA-VVD-LPF, vind ik persoonlijk momenteel de beste optie alhoewel JPB dan wel zijn geloofwaardigheid aantast........
Bovendiens zal met de laatste optie de PVD KEIHARD de oppositei ingaan en trachten het kabinet binnen 2 jaar omzeep te helpen.

Kortom............ eigesnlijk zie ik het allemaal niet meer zo zitten


:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#

:pu:pu:pu:pu:pu:pu:pu:pu:pu:pu:pu

:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#


:pu:pu:pu:pu:pu:pu:pu:pu:pu:pu:pu
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Plaats reactie