Laffe houding PVDA

WSO
Berichten: 607
Lid geworden op: 11 jun 2002, 16:02

Bericht door WSO »

Oorspronkelijk gepost door Bart-rk
Irak vuurt raketten op noorden Koeweit

Uitgegeven: 20 maart 2003 09:35

zie http://www.nu.nl

nog steeds tegen de aanval?

Als ik hoor dat er 40 kruisraketten worden uitgevoerd door Amerika plus bombardementen door die Stealth-dingen dan heb ik echt het gevoel dat die Iraakse raketten als verdediging zijn aan te rekenen.
In het geheel heb ik een beeld van hooivorken tegen kanonnen.
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Verdediging???????? Mag jij mij eens uitleggen. die zijngericht om er zoveel mogelijk mensen en partijen erbij te betrekken.

tukker

Hopelijk is het snel afgelopen.
Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

wso

als saddam gedaan had wat ie moest doen dan waren de amerikanen er helemaal niet geweest !

Saddam is degeen die de trekker heeft overgehaald
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Wat ik nu zeg is mischien heel gevaarlijk, maar ik hoop echt dat Saddam zo snel mogelijk het gedood wordt.

Dan kan hij rekenen op een eerlijk proces voor De Rechter. Mag hij zich verantwoorden voor de gruwelen die hij gedaan heeft.

tukkertje
WSO
Berichten: 607
Lid geworden op: 11 jun 2002, 16:02

Bericht door WSO »

Kom nou, Tukkertje. Voor de hemelse Rechter zijn de gruwelen van Saddam echt niet erger dan die van Bush.
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Het is niet aan ons om te oordelen, maar hopelijk is ie snel aan zijn eind.


tukker
Mirror

Bericht door Mirror »

Oorspronkelijk gepost door WSO
Kom nou, Tukkertje. Voor de hemelse Rechter zijn de gruwelen van Saddam echt niet erger dan die van Bush.
Dat is nou echt genuaceerd denken. 'Wij' weten zelfs al wat de "hemelse Rechter" denkt... :!
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door WSO
Kom nou, Tukkertje. Voor de hemelse Rechter zijn de gruwelen van Saddam echt niet erger dan die van Bush.
Wat zijn in vredesnaam "de gruwelen" van Bush?


Een 'breekje' van Breekijzertje
Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

WSO
*de gruwelen van Saddam echt niet erger dan die van Bush. *

geef mij eens een site of een artikel waarin staat dat busch chemiche wapens in eigen land gebruikt

een van de doelen die de amerikanen willen uitschakelen is de militaire luchtmacht basis van saddam En waar heeft saddam die gebouwd??? juist in de stad zelf!!! ben je dan gek of niet? en dan zeggen dat amerika burgers dood ? Nee nee nee ....Saddam vermoord ze eigen volk door ze als een levend schild op te stellen

dit waren twee gruweldaden die ik een amerikaanse president niet zie doen.
WSO
Berichten: 607
Lid geworden op: 11 jun 2002, 16:02

Bericht door WSO »

Lees eens beter:
Ik heb het over de hemelse Rechter. Die maakt geen onderscheid tussen het gebruik van chemische wapens en het botvieren van je machtsgevoelens.

Je maakt mij niet wijs dat Bush zich oprecht zorgen maakt over de mensen in (de omgeving) van Irak. 't Is allemaal grotendeels machtswellust.
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door WSO
Lees eens beter:
Ik heb het over de hemelse Rechter. Die maakt geen onderscheid tussen het gebruik van chemische wapens en het botvieren van je machtsgevoelens.
Jij lijkt kind aan huis te zijn in de hemelse gewesten??:$
Je maakt mij niet wijs dat Bush zich oprecht zorgen maakt over de mensen in (de omgeving) van Irak. 't Is allemaal grotendeels machtswellust.
En je blijkt ook nog een hartenkenner te zijn!!!!!! Applaus voor deze fijne vent!!!!!:-:-:-:u:u


Een 'breekje' van Breekijzertje
WSO
Berichten: 607
Lid geworden op: 11 jun 2002, 16:02

Bericht door WSO »

Jij lijkt kind aan huis te zijn in de hemelse gewesten??
Ik leid dat af uit opmerkingen van Iemand die uit de hemelse gewesten kwam: De Heere Jezus.
En je blijkt ook nog een hartenkenner te zijn!!!!!!
Waaruit leid je dat af?

Ik vind dat Bush Nederland zou moeten aanvallen. Dat regime maakt jaarlijks duizenden ongeboren kinderen af. De verontwaardiging van Bush doet me wat selectief en gekunsteld aan.
Mirror

Bericht door Mirror »

Oorspronkelijk gepost door WSO
Lees eens beter:
Ik heb het over de hemelse Rechter. Die maakt geen onderscheid tussen het gebruik van chemische wapens en het botvieren van je machtsgevoelens.

Je maakt mij niet wijs dat Bush zich oprecht zorgen maakt over de mensen in (de omgeving) van Irak. 't Is allemaal grotendeels machtswellust.
â€
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Wil Snel Oordelen !!!

Verder geen relevante discussie meer mogelijk met jou.


Een 'breekje' van Breekijzertje

[Aangepast op 20/3/03 door Breekijzertje]
WSO
Berichten: 607
Lid geworden op: 11 jun 2002, 16:02

Bericht door WSO »

Amerika heeft absoluut niets te maken in Irak. Want wat zijn ze van plan? Er de 51e staat van te maken? Allemaal dictaturen en dan in Irak een democratie naar westers model? Dat gelooft zelfs Bush niet. Zelfs de olie kan ze niet echt interesseren. De omliggende landen zullen het niet pikken dat het 'heidense' Amerika dat gaat exploiteren.

Er ligt een vete tussen de familie Bush en de familie Hoessein. Dat is toch zo klaar als een klontje? Pa Bush had het in 1991 af moeten maken, als het allemaal zo belangrijk was dat Saddam weg ging. Maar toen deed hij nix en liet de Koerden ook nog verrekken, na ze eerst NB zelf opgeroepen te hebben het Saddamse juk af te schudden.

En al die tijd heeft Irak zitten sarren: je kunt het lekker toch niet winnen! Straks wordt Israel weer geprovoceerd en verliezen ze daar de zelfbeheersing die ze in 91 wel op konden brengen. Dan zijn de rapen echt gaar. Dan gaan alle Moslims zich ermee bemoeien.
Plaats reactie