Elektronische NS'ers

Plaats reactie
Aapje

Elektronische NS'ers

Bericht door Aapje »

Hoi,

Wat vinden jullie van de elektronische ns'er?
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Als het systeem waterdicht is, dan vind ik het een goed idee. Zeker nu er personeelstekorten zijn. Op deze wijze sparen ze waarschijnlijk ook geld uit wat geen kwaad kan voor de NS. Daarnaast gaat men meer toezicht houden op stations, maar het lijk me sterk dat dit evenveel mensen zijn als het huidige aantal conducteurs. Men bespaart er dus mee.

Enne....waarom zal de NS niet mogen moderniseren en het overige bedrijfsleven wel?
Jelle

Bericht door Jelle »

Lijkt me leuk alle NS-ers met een zender onder de huid ingebouwd.

Trouwens er is volgens de bonden een betere en gemakkelijker oplossing.
Stuur gewoon de concurenten weg en verhoog dan gewoon de prijzen, dan heb je van niemand last
Wat zijn dat toch een lieve jongens he bij de bond.
Eerst moet er concurentie komen om de prijzen scherp te houden en nu ineens druk je de concurenten maar even weg.

Het beste is volgens mij robotten laten lopen, die zijn namelijk stress bestendig, vangen klappen beter op en kunnen tegen een messtootje en noem maar op.:,
Aapje

Bericht door Aapje »

Ik vind het altijd wel een veilig idee dat er zo'n conducteur door de trein loopt.
Vooral als hij weer eens halverwege stopt en ze roepen dan even om wat er aan de hand is.
Jelle

Bericht door Jelle »

Ja daar heb je gelijk in aapje. maar als de conducteur bijna in elkaar geslagen wordt om dat hij een zwartrijder betrapt dan wordt het toch wel heel vervelend in de trein.
Daarom op de perrons al controleren dan zijn er ook altijd meerdere collega´s die kunnen helpen bij problemen.
En trouwens het fijnste van de trein is er niet in te zijn.
;)
Plaats reactie