Israel beticht van oorlogs misdaden en massa moord.

Frost

Bericht door Frost »

Persberichten van AP, Reuters, BBC, CNN en noem maar op, organisaties daar journalisten hebben zitten, zijn op het web te vinden. Het zijn nog steeds indirekt bronnen, maar je bent dan in elk geval af van het hopeloze en gekleurde knip en plak werk van kranten en journaals.

(En ik zit me nog steeds af te vragen wat Sharon dan precies verkeerd doet. Ik zou in zijn plaats hetzelfde gedaan hebben)

[Veranderd op 20/4/02 door Frost]
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9203
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Bericht door parsifal »

Trein,

Heb je nu ook al gereageerd op het artikel van Leon de Winter?

parsifal
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Trein

Bericht door Trein »

Nou Jelle, als jij iedereen die jouw 1 klap geeft 2 klappen terug geeft, dan mag je jezelf absoluut geen volgeling van Jezus noemen.
Voor het geval je het nog nooit gelezen hebt, Jezus was namelijk een pacifist in hart en nieren. Als Hij een klap kreeg, keerde hij de andere wang toe. En ook wij hebben die opdracht gekregen van Jezus.
Adje

Bericht door Adje »

Je WEIGERT een inhoudsvolle reactie te geven he, Trein. Als erom gevraagd wordt, verwijs je naar een even inhoudsloze reactie, die je eerder in een topic gepost hebt. Probeer eens in te gaan op dat artikel van L. de Winter....
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9203
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Bericht door parsifal »

Trein,

Voor het geval je komt met "Ik heb het niet kunnen lezen" kijk eens hier: http://www.trouw.nl/artikelactueel/1018848176095.html

Het is wel een lang stuk, dus misschien moet je je zelfs erin gaan verdiepen.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12065
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Bericht door Herman »

Dat was wel een indrukwekkend verhaal, Parsifal. Het bewijst zijn eigen gelijk door alles in een grotere context te plaatsen, die recht doet aan de problematiek. Maar ja, de media gaat geen oud-nieuws herhalen en focust zich op wat zij denken te zien.
Frost

Bericht door Frost »

Hier nog een interessante foto-rapportage over de begrafenis van een van de duizenden Palestijnen die vermoord zijn tijdens de genocide in Jenin:
http://www.idf.il/english/news/funeral.stm

Zolang de Palestijnen dit soort figuren niet uit hun samenleving uitkotsen dienen ze wat mij betreft zoveel mogelijk onderdrukt te worden. Morbide gasten.

[Veranderd op 4/5/02 door Frost]
Kena

Bericht door Kena »

Ja Israel is het Bondsvolk. Maar wel een bonds volk wat ver van huis is. Heden ten dage verwerpen zijn nog steeds de Zaligmaker. en bondsvolk of niet zonder Christus gaat ook een jood verloren.
Lees Rom.11 en Zacharia, Jeremia en Ezechiel eens goed. Rest ben ik met je eens.
Kena

Bericht door Kena »

Origineel geplaatst door Trein
Lekker heidens figuur ben jij jelle, wanneer heb je voor het laatst een Bijbel gelezen, of kan je je dat niet meer herinneren.....
Zo kan die wel weer, zeg.
Jij zegt dus gewoon dat je het ook goed zou vinden als de joden concentratie en vernietigings kampen en gaskamers zouden inrichten voor de duitsers, omdat die het ook met de joden gedaan hebben.
Wat een walgelijke vergelijking! Nog even en je beweert dat zij (of moet ik wij zeggen) niets van WOII hebben geleerd!
Je mag dus volgens jouw gewoon alle misdaden doen die jouw ook aangedaan zijn. Alleen vergeet je dan even dat je zelf even slecht en verdorven bent als die misdadigers.
Vreselijke woorden, Trein! Jij hebt totaal niet in de gaten wat er gebeurt! Lees de Bijbel eens en zie dat G´d alles voorspelt heeft wat er nu gaande is! Ja, ook voorspelde Hij dat de hele wereld Zijn volk zouden laten vallen en dat Hij met hen een korte metten zal maken!
Hoogste tijd voor je om je weer eens iets meer te verdiepen in de Bijbel en de goede werken van Jezus.
Geldt ook voor jou met jouw oordelen en veroordelen naar zowel Israëliërs, Joden en christenen die wel pal achter Israël blijven staan!

Jelle en de rest die het wel doorhebben door de Heilige Geest: bedankt voor jullie posting! Het is fijn om te lezen dat niet heel Nederland dit volk afvallen.

Shalom!
Kena

Bericht door Kena »

Origineel geplaatst door Frost
Hier nog een interessante foto-rapportage over de begrafenis van een van de duizenden Palestijnen die vermoord zijn tijdens de genocide in Jenin:
http://www.idf.il/english/news/funeral.stm

Zolang de Palestijnen dit soort figuren niet uit hun samenleving uitkotsen dienen ze wat mij betreft zoveel mogelijk onderdrukt te worden. Morbide gasten.

[Veranderd op 4/5/02 door Frost]
Neem dan ff de moeite dit te lezen:
http://www.ahram.org.eg/weekly/2002/582/6inv2.htm Nogwel uit Arabische bronnen.

[Veranderd op 4/5/02 door Kena]
Kena

Bericht door Kena »

Origineel geplaatst door Trein
Nou Jelle, als jij iedereen die jouw 1 klap geeft 2 klappen terug geeft, dan mag je jezelf absoluut geen volgeling van Jezus noemen.
Voor het geval je het nog nooit gelezen hebt, Jezus was namelijk een pacifist in hart en nieren. Als Hij een klap kreeg, keerde hij de andere wang toe. En ook wij hebben die opdracht gekregen van Jezus.
Wie oordeelt zal...
Plaats reactie