Gezinsbeursgeluiden

Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Gezinsbeursgeluiden

Bericht door Miscanthus »

geluiden[stream]http://www.johannus.com/r_purvis-lesd_p ... agment.mp3[/stream][stream]http://www.johannus.com/a_van_vliet-all ... agment.mp3[/stream][stream]http://www.ongeroens.nl/mp3/avondgebed.mp3[/stream][stream]http://gomh.com.ne.kr/music/pan5.wma[/stream]

Voor wie van een muziekje houdt, kan op de Wegwijs zijn oren volstoppen....
Tasje folders en een frietje erbij....
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


dit is humor!

hahahha heb het m'n vrouw laten horen, die ligt ook in een deuk.



by the way:

ik mis de stem van "karel" :P :P :cry:
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11438
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Bericht door Mister »

Geweldige sfeer!!!

Links en rechts galmen psalmen, gezangen, geestelijke liederen om je oren. Mineur en majeur en een (wille)keur van instrumenten. Hier en daar worden prekenbandjes getest op volume. Daarbij proberen Johannes, Domus enz. elkaar af te troeven qua volume. Verder altijd de mensen die je de hele dag dezelfde vraag stellen: hebt u wel eens gehoord van de (SGP, Bond tegen het vloeken, ProLife verzekeringen, RD,...,...,...,...) Gelukkig kun je van alles uit rusten in een zaal die steevast té dure broodjes verkoopt, waar mensen hun koelbox optrekken, en waar je iedere 7 minuten Pieternel van 4 jaar met oranje trui op kunt halen bij de infobalie...


Ik denk dat ik tijdens de gezinsbeurs maar aan de Vierwaltstättersee zit. Voor m'n rust.

Alle andere: wegwijsze... :P
Lecram

Bericht door Lecram »

Alleen dit is voor mij al een reden om er nooooooooit heen te gaan.

Als het nu dit geluid was ........

[stream]http://www.xs4all.nl/~rettub/images/grancanyon.mp3[/stream]
Gebruikersavatar
Eva
Berichten: 110
Lid geworden op: 01 okt 2005, 22:25

Bericht door Eva »

Haha, ik vind 'm wel leuk! :D

Maar eigenlijk is het belachelijk,....
Houthakker

Bericht door Houthakker »

Lecram schreef:Alleen dit is voor mij al een reden om er nooooooooit heen te gaan.
Vreemd vind ik dit.
Ik heb het geluid ook aanstaan in deze topic.
En wat ik hoorde was zo ongeveer hetzelfde dan wat we iedere zondag horen als we de kerk naderen.
Wanneer we zo ongeveer bij het portaal zijn, dan horen we achter ons het gerij van auto's, naast ons het gepiep van handremmen van fietsen, om ons heen het gepraat van mensen, daarboven uit kinderstemmen en voor ons horen we het orgel psalmen spelen.

Echt waar, het is precies dezelfde kakefonie, dan die we in deze topic horen en die dus kennelijk ook op de beurs valt te horen.

Wat ik niet begrijp is, dat er geen topic is waarin we klagen over wat we iedere zondag horen.
Wanneer we die zondagse geluiden een keer in het anderhalf jaar in Utrecht te horen krijgen, dan raken heel veel mensen ineens hevig van slag.
Ik wil weten hoe dit komt, want ik blijf het raar vinden.

Groet,
Houthakker.
(die wegens ziekte vandaag niet naar de Wegwijsbeurs kan, maar hoopt op te knappen zodat hij later in de week alsnog kan gaan)
Barryvrouw
Berichten: 1276
Lid geworden op: 10 mar 2004, 11:54

Bericht door Barryvrouw »

Houthakker schreef:(die wegens ziekte vandaag niet naar de Wegwijsbeurs kan, maar hoopt op te knappen zodat hij later in de week alsnog kan gaan)
Zie ik dacht het al, geen tokkelroom maken van bedorven eieren. Dat koop je op de Wegwijs.
Lecram

Bericht door Lecram »

Houthakker schreef:
Lecram schreef:Alleen dit is voor mij al een reden om er nooooooooit heen te gaan.
Vreemd vind ik dit.
Ik heb het geluid ook aanstaan in deze topic.
En wat ik hoorde was zo ongeveer hetzelfde dan wat we iedere zondag horen als we de kerk naderen.
Wanneer we zo ongeveer bij het portaal zijn, dan horen we achter ons het gerij van auto's, naast ons het gepiep van handremmen van fietsen, om ons heen het gepraat van mensen, daarboven uit kinderstemmen en voor ons horen we het orgel psalmen spelen.

Echt waar, het is precies dezelfde kakefonie, dan die we in deze topic horen en die dus kennelijk ook op de beurs valt te horen.

Wat ik niet begrijp is, dat er geen topic is waarin we klagen over wat we iedere zondag horen.
Wanneer we die zondagse geluiden een keer in het anderhalf jaar in Utrecht te horen krijgen, dan raken heel veel mensen ineens hevig van slag.
Ik wil weten hoe dit komt, want ik blijf het raar vinden.

Groet,
Houthakker.
(die wegens ziekte vandaag niet naar de Wegwijsbeurs kan, maar hoopt op te knappen zodat hij later in de week alsnog kan gaan)
Ik ben best wel benieuwd welke kerk jij bezoekt. Onze kerk klinkt heel anders.
Houthakker

Bericht door Houthakker »

Hoe klinkt jouw kerk dan?
Lecram

Bericht door Lecram »

Houthakker schreef:Hoe klinkt jouw kerk dan?
Geen:

- koormuziek
- panfluit (bahalve tijdens sing-in)
- meertonige klokgelui
- echt pijporgel
- trompet

enz.

Ik krijg alleen van die panfluit-restaurantmuziek al jeuk.
Ar-Jan

Bericht door Ar-Jan »

ach ja meningen verschillen!! ik vind het persoonlijk wel mooi maar... tis overigens niet zo dat je nergens kunt lopen of dat de muziek je om de oren knalt. er zijn ook wel rustige plekken te vinden hoor (speciaal voor mensen als lecram :wink: )

grt,

AJ
Houthakker

Bericht door Houthakker »

Wanneer we zo ongeveer bij het portaal zijn, dan horen we achter ons het gerij van auto's, naast ons het gepiep van handremmen van fietsen, om ons heen het gepraat van mensen, daarboven uit kinderstemmen en voor ons horen we het orgel psalmen spelen.
En ja Lecram, het meerklokkig gelui boven ons, dat was ik nog vergeten.

Al met al wil ik maar zeggen: ons overkomt op die beurs dus niets vreemds.
Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Bericht door Miscanthus »

Is dat jouw motor, Marcel? je zit in het verkeerde topic. Die hoort in de RAI.... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16763
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Lecram schreef: - echt pijporgel
Die hoor je op de Wegwijs ook niet. 't Is allemaal ingeblikt....
Lecram schreef: Ik krijg alleen van die panfluit-restaurantmuziek al jeuk.
Wat errug hè? 't Is altijd vals, het glibbert. Als dat restaurant-muziek is, is mijn eetlust meteen bedorven...
Ar-Jan

Bericht door Ar-Jan »

Hendrikus schreef: Ik krijg alleen van die panfluit-restaurantmuziek al jeuk.
Wat errug hè? 't Is altijd vals, het glibbert. Als dat restaurant-muziek is, is mijn eetlust meteen bedorven...[/quote]

Het is niet altijd vals.... jij vind het altijd vals :wink:

maarja smaken verschillen.. goede tip: zorg dat je altijd panfluitmuziek bij je heb.. heb je een keer trek en heb je geen brood of iets dergelijks bij je... dan draai je even deze muziek!!

grt,

AJ
Plaats reactie