audiofragment interview Mr Bart en Den Uil

Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Daar zal iedereen het ongetwijfeld mee eens zijn!
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Dit fragment kenmerkt de juiste toon die we hebben te gebruiken als we over dit soort gevoelige onderwerpen spreken
Sommigen menen dat dit spreken het eigen nest bevuilt....
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Hier wordt niet gediscussierd over vdZ. Er wordt een audiofragment aangeboden. Daarbij zegt hij dat de juiste toon getroffen is.

reactie 1 zegt dat iedereen het daarmee eens is.

Ik heb echter al eens in een andere discussie gelezen dat iemand vindt dat ze zo niet voor de radio moeten spreken omdat ze zo het eigen nest bevuilen.

Kortom, alles nog on-topic, beste Moderator.

Natuurlijk is dat een dooddoener, Rhode, maar dat is in een andere discussie al breed uitgemeten.
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Adrianus,

Ik kan het mis hebben maar er werd een inhoudelijke reactie verwacht op het programma. Zelf kan ik het ook niet luisteren maar dan plaats ik ook geen reactie waarin ik nog effe een groep een duw wil geven.

Dus als je geen inhoudelijke reactie heb; post dan niet!

P.S. ik heb deze reactie ook niet gepost want hij is niet inhoudelijk!
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Beste Kridje,

Mijn reactie is niet inhoudelijk in die zin dat ik inga op hetgeen is gezegd. Hij is het wel ni die zin dat ik probeer duidelijk te maken wat de waarde is van discussies die worden gevoerd. Als de Moderator dat niet inhoudelijk vind, heb ik er vrede mee dat mijn bjidrag wordt verwijderd.

Het ging mij slechts om het bredere kader en het leek mij goed daarbij de noties die ik heb aangedragen mee te nemen, met in het achterhoofd nadrukkelijk de woordne van de Moderator om niet persoonlijk of aanvallerig te worden.

Adrianus
Beste Adrianus, misschien zou je toch eerst het interview eens moeten beluisteren voordat je het over 'linkse broeders' gaat hebben. Als iemand deze heren als linkse broeders wil betitelen is dat de verantwoording van die persoon, dat kan je niet verwijten aan de heren Bart en Den Uil.

Ik ben overigens bang dat jij de effecten van de publicatie van VdZ en de reactie erop van ds De Wit onderschat. Misschien komt dat door je naaste omgeving, maar achter de schermen spelen al behoorlijk ernstige zaken, die de zorg om de eenheid binnen de GG alleen maar doen toenemen.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door AdrianusIk vind het echt heel jammer dat weer zo hard over mijn opmerkingen heen wordt gevallen. En waar Pim het heeft over dingen achter de schermen: Wat bedoel je concreet? Ik erken natuurlijk dat mijn beeld beperkt is, maar ons eigen beperkte beeld weergeven doen we denk ik allemaal hier.
Misschien brengt men het stuk van Mr Bart wel in op een classisvergadering? Via de kerkelijke weg vraagtekens zetten bij de recensie van ds De Wit? Het zal de rust niet ten goede komen denk ik.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Pim,

Is dit een fantasie van jou, of heb je hier concrete aanwijzingen voor?

Adrianus
Ieder weldenkend mens kan dit verzinnen gezien de (schokkende) inhoud van het artikel van Mr Bart.

Gezien het feit dat diverse journalisten hier meelezen en nogal eens (uit het verband) citeren van de bijdragen op refo-forums ga ik er verder niet concreet op in. Speculaties zullen door smullende journalisten alleen maar toegejuicht worden, dus ik laat het hier bij.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Plaats reactie