Welke muziek ben jij nu aan het beluisteren? [1]

Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16752
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Lassie schreef:Ik luister naar: "hokjes vakjes" van elly en rikkert. :wink:
is dat wel "in de lijn van de nadere reformatie", Lassie? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16752
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

geledu schreef: Er zijn afspraken gemaakt hoe te handelen op dit refoforum.
Deze heb je zelf geaccepteerd bij je aanmelden.
Werk alsjeblieft mee, en als je je hierin niet kan vinden dan moet je zelf daaruit je conclussie trekken !!!

Goed werk van de administrators trouwens !!!!
Heb je aandelen? Of krijg je provissie? :|
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Bericht door memento »

Hendrikus schreef:
geledu schreef: Er zijn afspraken gemaakt hoe te handelen op dit refoforum.
Deze heb je zelf geaccepteerd bij je aanmelden.
Werk alsjeblieft mee, en als je je hierin niet kan vinden dan moet je zelf daaruit je conclussie trekken !!!

Goed werk van de administrators trouwens !!!!
Heb je aandelen? Of krijg je provissie? :|
We hebben geen aandelen uitgegeven, en als we dat wel zouden doen, zouden ze een negatieve waarde hebben. We hebben alleen maar kosten gemaakt (waaronder een redelijk hoge aankoopprijs), en hebben geen inkomsten...
Petrus

Bericht door Petrus »

Hendrikus schreef:
Lassie schreef:Ik luister naar: "hokjes vakjes" van elly en rikkert. :wink:
is dat wel "in de lijn van de nadere reformatie", Lassie? :mrgreen:
't is wel héél erg evangelisch zeg.......Elly en Rikkert............maar ja, als je het leuk vindt, waarom niet hé??
Petrus

Bericht door Petrus »

memento schreef: We hebben geen aandelen uitgegeven, en als we dat wel zouden doen, zouden ze een negatieve waarde hebben. We hebben alleen maar kosten gemaakt (waaronder een redelijk hoge aankoopprijs), en hebben geen inkomsten...
Hé, Memento, ga eerst ff eten voor je reageerd!! Je hapt tenminste héél erg stevig zeg!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Hendrikus schreef:
Lassie schreef:Ik luister naar: "hokjes vakjes" van elly en rikkert. :wink:
is dat wel "in de lijn van de nadere reformatie", Lassie? :mrgreen:
Hehe... :D

En Limosa, ik hoop dat de boodschap van dat Psalmvers goed overkomt, dan zou je in ieder geval hele andere bewoordingen hebben gebruikt in dit topic... en andere maatstaven gebruikt hebben om te zien wat Godonterend en niet, dan eigen traditioneel gedachtengoed.... Gelukkig is God vele malen groter dan zo'n traditie. Jammer dat God toch altijd in menselijke cultuurtjes wordt ingepast...

En Limosa, zeg nou niet: Dat het Godonterend is is mijn mening... want daar gaat het niet om. Het gaat om Gods mening, of Hij het goedkeurt of niet.... Want als het jou mening is dat het Godonterend is maar God vindt dat niet, wat is je mening dan waard?
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16752
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Marnix schreef:En Limosa, zeg nou niet: Dat het Godonterend is is mijn mening... want daar gaat het niet om. Het gaat om Gods mening, of Hij het goedkeurt of niet.... Want als het jou mening is dat het Godonterend is maar God vindt dat niet, wat is je mening dan waard?
ach, vervolgens vroeg hij: geef mij verstand...
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

Hendrikus schreef:
Lassie schreef:Ik luister naar: "hokjes vakjes" van elly en rikkert. :wink:
is dat wel "in de lijn van de nadere reformatie", Lassie? :mrgreen:
wat is dat? nadere reformatie????
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Bericht door memento »

Op slot

Deze topic gaat op slot, al dat gehakketak over en weer is niet stichtelijk. Deel 2 is geopend voor het vermelden van de muziek die je draait.
Gesloten