Kleine ergernissen [1]

Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Kleine ergernissen [1]

Bericht door Unionist »

Je hebt zo van die kleine ergernissen. Asociaal parkeren, harde muziek, voordringen in de winkel...

Wat is jouw kleine ergernis?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Petrus

Bericht door Petrus »

Altijd muziek in warenhuizen op de achtergrond "omdat dat de verkoop gunstig beïnvloedt", jeugd wat fietst alsof de héle weg van hún is en iedereen moet maar uitkijken wat ZIJ doen en daar rekening mee houden, loeihard scheuren over de weg en lak hebben aan de max. snelheid, loeiharde hardcore muziek in naast je staande auto's bij het stoplicht.

Positief punt:

ik krijg altijd overal voorrang met m'n scootmobiel............... :mrgreen:
Duuk
Berichten: 523
Lid geworden op: 05 jul 2006, 19:33

Bericht door Duuk »

Auto's die links blijven plakken.
Mensen die niet doorrijden op de invoegstrook.
De zgn. truttebollen in het verkeer.
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Wat mij altijd irriteert:

Mensen die 's avonds (lees: 's nachts) weggaan en van wie het stemvolume evenridig is gestegen met het alcoholpromillage (lees: percentage) NOU DAG HOOR, JA DOEHOEI AJUUUUU BONK (autodeuren) TOEOEOET (claxon) BONK (voordeur)

Dikke mensen die naast je in de bus neerploffen en meteen 3/4 van de bank voor zich opeisen hoewel jij daar al een beetje zit

Mensen die als je iets aan het vertellen bent, door je verhaal heen gaan praten tegen dezelfde persoon als tegen wie jij bezig was.


:mrgreen: :mrgreen: Zo IRRI
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Bericht door Afgewezen »

Mensen met een laminaatvloer in een flat.
mp3-spelers in de trein.
Mensen die in een trein een tas op de bank neergooien, en niet eens merken dat die tegen jou aan komt.
Mensen die naast je in de kerk gaan zitten en doen of je lucht bent.
Mensen die een telefoongesprek gaan voeren als je op visitie bent. Of nog erger: die een telefoongesprek gaan voeren als ze bij jou op visite zijn.
Er zijn er vast nog wel meer. :mrgreen:
Duuk
Berichten: 523
Lid geworden op: 05 jul 2006, 19:33

Bericht door Duuk »

Wat mij mateloos irriteert is dat claimen van de stoelen in een zwembad. Ze hangen dan een handdoek eroverheen en maken hooguit 10% van de tijd gebruik van die stoel. Zo is slechts 10% van alle stoelen bezet en over 90% hangt zo'n handdoek.

Als daar nou eens tegen opgetreden werd, zou iedereen altijd een stoel hebben als die daaraan behoefte heeft.
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Op internet uitzoeken hoe de bussen en treinen rijden richting je eindbestemming. Vervolgens vol goede moed onderweg gaan, de trein halen en 7 min. voor de geplande aankomsttijd van de bus aankomen bij de bushalte.... daar vervolgens een 20/25 min. staan te wachten in de stromende regen... zolang.... dat je de moed opgeeft dat er uberhaubt nog een bus zal komen. Je de telefonische dienst belt van het openbaarvervoer en die je toch echt verzekerd dat de bus om 10.32 zal vertrekken (en het op dat moment 10.50 is en nooit een bus gezien hebt...)....

Kijk ik elders op een groot bord (in het station helemaal aan de andere kant) en hou nauwlettend de weg waar de bus eventueel toch misschien wel verschijnt in de gaten....

STAAT ER OP DAT BLAD: In vakantie periodes rijdt deze bus niet

Waaaaaaaaaaaaaaarom hebben ze me verkeerd voorgelicht? :|

Vervolgens zo'n 20 min. moeten lopen en dus 40 a 45 min. gedaan te hebben over een stukje wat je in 15 a 20 min. kan lopen.

(Natuurlijk loop je ook nog eens helemaal verkeerd.... :| )

En ja... dat was mn irritatie van vandaag :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23974
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Duuk schreef:Wat mij mateloos irriteert is dat claimen van de stoelen in een zwembad. Ze hangen dan een handdoek eroverheen en maken hooguit 10% van de tijd gebruik van die stoel. Zo is slechts 10% van alle stoelen bezet en over 90% hangt zo'n handdoek.

Als daar nou eens tegen opgetreden werd, zou iedereen altijd een stoel hebben als die daaraan behoefte heeft.
No problem. De badhanddoek weghalen en de stoel verplaatsen. Weten ze niet wie hem heeft bij terugkomst.

Ziezo, 1 ergernis opgelost.
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Bericht door vlinder »

Mensen die in de kerk "hun tijd uithangen". Je merkt dit aan het draaien, snoep kouwen en rondkijken. Ga dan of niet, of ga achterin zitten en niet voor mensen die wel willen luisteren. En dan ook nog soms ouders die hun kinderen niet waarschuwen. Ook mateloos irritant. (goed ik kan een teveel aan prikkels niet goed verwerken, maar daar kan ik echt niet tegen)

vroeger vond ik het irritant als een lange man voor mij ging zitten. Nu ik met memento ben getrouwd heb ik hier minder moeite mee :mrgreen:
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

... zit memento voor je dan vlinder?? :shock:
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Bericht door vlinder »

Daphne schreef:... zit memento voor je dan vlinder?? :shock:
nee maar beter weten doet beter begrijpen.....en soms zit hij voor me, maar niet in de kerk
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gabrielle
Berichten: 1055
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:12

Bericht door Gabrielle »

mensen die in de kerk of bij een concert of waar dan ook voortdurend hun neus "ophalen" ,
ik krijg dan ook neiging ze een papieren zakdoekje aan te bieden.

gekraak van snoeppapiertjes en gefluister tijdens een concert,
dan wil ik graag luisteren en niet daardoor afgeleid worden. als je zonodig commentaar wil geven of wil snoepen, doe dat dan in de pauze
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Bericht door Afgewezen »

Gabrielle schreef:mensen die in de kerk of bij een concert of waar dan ook voortdurend hun neus "ophalen" ,
ik krijg dan ook neiging ze een papieren zakdoekje aan te bieden.

gekraak van snoeppapiertjes en gefluister tijdens een concert,
dan wil ik graag luisteren en niet daardoor afgeleid worden. als je zonodig commentaar wil geven of wil snoepen, doe dat dan in de pauze
Of mensen die de melodie kennen en mee gaan neuriën!!! :x :?
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mijn zoontje zat zondagmorgen met de kerkklok mee te bammen. Sssssjjjt
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Duuk
Berichten: 523
Lid geworden op: 05 jul 2006, 19:33

Bericht door Duuk »

vlinder schreef:En dan ook nog soms ouders die hun kinderen niet waarschuwen. Ook mateloos irritant.
Zo te lezen heb jij nog geen kinderen :mrgreen:
Gesloten