Minder geslotenheid?

Petrus

Bericht door Petrus »

En HUP, daar hébben we weer een lap tekst waar niet doorhéén te komen is........................
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Petrus schreef:En HUP, daar hébben we weer een lap tekst waar niet doorhéén te komen is........................

Oops, Petrus, ik had niet zo'n grote lap. Wel vergeten een quote te zetten. Kijk nu maar eens.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Petrus

Bericht door Petrus »

d'accord.................maar wat heeft e.e.a. te maken met het feit dat er mensen zijn die geplaatste postings aan de betreffende kerkenraad doorgeven, zodat plaatser van die postings door kerkenraad én Ds gebeld wordt dat er met die postings kwaad bloed gezet is (en en passant wordt vrijwel de letterlijke tekst zoals gepost opgelepelt......terwijl kerkenraad én Ds geen internet hébben........moet dus van iemand van het forum afkomen, een lid of meelezer)

Kortom, je verrader slaapt nooit..............
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Bericht door Afgewezen »

Petrus schreef:d'accord.................maar wat heeft e.e.a. te maken met het feit dat er mensen zijn die geplaatste postings aan de betreffende kerkenraad doorgeven, zodat plaatser van die postings door kerkenraad én Ds gebeld wordt dat er met die postings kwaad bloed gezet is (en en passant wordt vrijwel de letterlijke tekst zoals gepost opgelepelt......terwijl kerkenraad én Ds geen internet hébben........moet dus van iemand van het forum afkomen, een lid of meelezer)

Kortom, je verrader slaapt nooit..............
Ja, kijk eens, Petrus, als jij pontificaal met grote letters en foto's aangeeft wie je bent, dan maak je jezelf wel kwetsbaar.
Had gewoon lekker anoniem gebleven, net als ik. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33315
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

Afgewezen schreef:
Petrus schreef:d'accord.................maar wat heeft e.e.a. te maken met het feit dat er mensen zijn die geplaatste postings aan de betreffende kerkenraad doorgeven, zodat plaatser van die postings door kerkenraad én Ds gebeld wordt dat er met die postings kwaad bloed gezet is (en en passant wordt vrijwel de letterlijke tekst zoals gepost opgelepelt......terwijl kerkenraad én Ds geen internet hébben........moet dus van iemand van het forum afkomen, een lid of meelezer)

Kortom, je verrader slaapt nooit..............
Ja, kijk eens, Petrus, als jij pontificaal met grote letters en foto's aangeeft wie je bent, dan maak je jezelf wel kwetsbaar.
Had gewoon lekker anoniem gebleven, net als ik. :mrgreen:
Bovendien heb je ook aardig wat modder gegooid in de richting van die gemeente en diens predikant.
Nu ken ik jouw gemeente verder niet, maar netjes was dat zeker niet. Zoals ik in dat betreffende topic al aangaf.

Persoonlijk vind ik overigens zo'n klikspaan-actie ook niet chique, maar zou je er zelf op aangesproken hebben, in zo'n geval.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

JolandaOudshoorn schreef:
Lassie schreef:
Lassie schreef:oke komtie van mij:

geslacht: vrouw
leeftijd: 23
werk: verzorgende b
kerk: overal
burgelijke staat: vrijgezel :D
rectificatie.
Nou marnix, hier is je kans :wink:
Haha, nee, ik ga niet op die kans in :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

Marnix schreef:
JolandaOudshoorn schreef:
Lassie schreef:
Lassie schreef:oke komtie van mij:

geslacht: vrouw
leeftijd: 23
werk: verzorgende b
kerk: overal
burgelijke staat: vrijgezel :D
rectificatie.
Nou marnix, hier is je kans :wink:
Haha, nee, ik ga niet op die kans in :)
verklaar u nader. :wink: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Oude-Waarheid
Berichten: 1822
Lid geworden op: 02 sep 2005, 23:42
Locatie: Amsterdam

Bericht door Oude-Waarheid »

Marnix schreef:
JolandaOudshoorn schreef:
Lassie schreef:
Lassie schreef:oke komtie van mij:

geslacht: vrouw
leeftijd: 23
werk: verzorgende b
kerk: overal
burgelijke staat: vrijgezel :D
rectificatie.
Nou marnix, hier is je kans :wink:
Haha, nee, ik ga niet op die kans in :)
Dacht dat ze bij jullie ook zingen:
Grijp toch de kansen door God uw gegeven!! :wink:
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16749
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Oude-Waarheid schreef:Dacht dat ze bij jullie ook zingen:
Grijp toch de kansen door God uw gegeven!! :wink:
Vrijgo's zingen geen Johanna de Dame :mrgreen:
Petrus

Bericht door Petrus »

Tiberius schreef: Bovendien heb je ook aardig wat modder gegooid in de richting van die gemeente en diens predikant.
.
Dát is inmiddels grondig over en weer doorsproken. Edoch heb je wél gelijk :oops:
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16749
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Minder geslotenheid?

Bericht door Hendrikus »

Christiaan schreef:Zoals Vincent, zei veelal is het nogal gesloten. Leefdtijd is vaak niet eens bekend. Gewoon even om is een idee te krijgen zijn er meer die wat meer openheid naar elkaar zouden willen hebben?
jvdg schreef:Het aardige aan dit blad is dat alle scribenten nimmer met name genoemd worden.
Voorzover ik weet zijn dit heel goed bewaarde geheimen.
Ik althans ken geen der schrijvers van de rubrieken, zoals "Jan de Timmerman" etc. etc.
:mrgreen:
Plaats reactie