Wat zie jij als je uit het raam kijkt?
Wat zie jij als je uit het raam kijkt?
Een blauwe lucht met wat witte wolken......zon......herenhuizen.......auto's.........een pastorie van een dominee uit "de rechterflank".......fietsers......bomen.......
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt?
Rens schreef:
Maar overigens: blauwe luchten met witte wolken, boerderijen, landerijen, koeien.............(nu weet ik waarom ze wel eens zeggen: je kijkt nét zo dom als een koe..............wát kúnnen die beesten dóm kijken zeg.............................)
Oh, ik dacht dat je even in de spiegel keek :mrgreen:
:!: :!: :shock: :idea:helma schreef:Rens schreef:
Maar overigens: blauwe luchten met witte wolken, boerderijen, landerijen, koeien.............(nu weet ik waarom ze wel eens zeggen: je kijkt nét zo dom als een koe..............wát kúnnen die beesten dóm kijken zeg.............................)
Oh, ik dacht dat je even in de spiegel keek :mrgreen:
Nee zoiets:Hendrikus schreef:wim schreef:Het gebouw van de afdeling Energetische Materialen. Daarvóór een grasveldje. Daarachter wat bomen. Verder een rond gebouw waarin apen huizen; daarbuiten een grote apenkooi met een paar slingerende apen. Vroeger ontsnapte er nog wel eens een aap. Gebeurt nu helaas nooit meer.
zoiets?
:Breekijzertje schreef:Timo zal er wel bij zitten denk ik..................... :shock:regenboog schreef::shock: Heb je die dan altijd dicht zitten, donker bestaan, lijkt me !Lassie schreef:niks want de gordijnen zitten altijd dicht.
Ik zie in ieder geval huizen als ik uit het raam kijk, goed voor de sociale controle !
Witte wolken met wat blauwe lucht.Breekijzertje schreef:Een blauwe lucht met wat witte wolken......zon......herenhuizen.......auto's.........een pastorie van een dominee uit "de rechterflank".......fietsers......bomen.......
Daar gaat je monopolie .... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Rens schreef:...
Je bent vandaag al aardig bezig met het droppen van topics....................... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
..
Ik zie een blauwe heldere lucht en de bovenkant van een boom.
Ja dat krijg je als je op een bovenwoning woont en de ramen nogal hoog zitten. Rens zei al: " Ga dan op een stoel of krukje staan"
Heeft ie wel gelijk in maar als ik gewoon pál voor het raam ga staan dan zie ik beneden in het wei tje een pony lopen. Dus ik zie nog wel wát. :mrgreen:
Ja dat krijg je als je op een bovenwoning woont en de ramen nogal hoog zitten. Rens zei al: " Ga dan op een stoel of krukje staan"
Heeft ie wel gelijk in maar als ik gewoon pál voor het raam ga staan dan zie ik beneden in het wei tje een pony lopen. Dus ik zie nog wel wát. :mrgreen:
-