SCHAATSEN IN BREDA

schaatsen in Breda?

Peiling eindigde op 06 feb 2008, 15:15

ja natuurlijk!
7
21%
nee liever niet
26
79%
 
Totaal aantal stemmen: 33

Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18750
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Bericht door helma »

JolandaOudshoorn schreef:Hoe zit dat eigenlijk met onze "eigen" nieuwjaarsmeeting?

ik wacht even tot jij weer op de been bent :wink:
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

refoweb en refoforum, gaat dat wel goed!?
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Lassie schreef:refoweb en refoforum, gaat dat wel goed!?
nee, teveel cultuurverschillen.............terwijl refoweb toch vooral bevolkt wordt door jongeren.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

het lijkt me juist een goede manier om daar eens wat aan te doen.

Door een gezamelijke discussiedag te organiseren lukt dat niet maar als je asmen gaat schaatsen.... gaat het allicht een stuk beter. Cultuurverschillen zijn geen argument.... die heb je overal... binnen de kerk, met familie... en dat kan ook best goed gaan. Als op een school als de CHE allerlei soorten christenen samen kunnen werken en leven, moet het op een schaatsbaan en met een kleine groep met minder groet verschillen, ook best lukken.

Waar ik wel heel benieuwd naar ben ik waarom je 20 moet zijn.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Jongere
Berichten: 7757
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Bericht door Jongere »

Marnix schreef:Waar ik wel heel benieuwd naar ben ik waarom je 20 moet zijn.
Ja, dat zit ik me ook nog steeds af te vragen.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

Jongere schreef:
Marnix schreef:Waar ik wel heel benieuwd naar ben ik waarom je 20 moet zijn.
Ja, dat zit ik me ook nog steeds af te vragen.
Volgens de opener van dit topic: ze willen alleen volwassenen ontmoeten :mrgreen: :!: :roll: :x :shock: :|
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
jan03
Berichten: 542
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24

Bericht door jan03 »

Oude-Waarheid schreef:
Daphne schreef:
Jongere schreef:
Daphne schreef: Ach kind, je hebt nog nooit ijs gezien... :roll:
:|
:mrgreen: kan jij ook niets aan doen... t is die klimaatsverandering he? :roll:
Tja dat was in onze tijd wel even een andere winter, soms een maand lang dik ijs in de sloten met 18 gr. vorst dikke bloemen op de ramen en verlichte ijsbaan met warme chocolade melk met koek
een elf steden tocht was nog normaal daar heeft (tante) Daphne wel gelijk in kind :wink:
Volgens mij ben je dan wel stokoud. De tijd dat de elfsedentocht nog normaal was is lang geleden hoor!
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

jan03 schreef:Volgens mij ben je dan wel stokoud. De tijd dat de elfsedentocht nog normaal was is lang geleden hoor!
Waarschijnlijk in de tijd dat Bach nog geen zonnebril droeg (*zo zie je maar, alweer n verschijnsel door de klimaatverandering... :shock: )
Jongere schreef:
Marnix schreef:Waar ik wel heel benieuwd naar ben ik waarom je 20 moet zijn.
Ja, dat zit ik me ook nog steeds af te vragen.
En zo blijf je de hele dag bezig :mrgreen:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gebruikersavatar
jan03
Berichten: 542
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24

Bericht door jan03 »

Daphne schreef:
jan03 schreef:Volgens mij ben je dan wel stokoud. De tijd dat de elfsedentocht nog normaal was is lang geleden hoor!
Waarschijnlijk in de tijd dat Bach nog geen zonnebril droeg (*zo zie je maar, alweer n verschijnsel door de klimaatverandering...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Oude-Waarheid
Berichten: 1822
Lid geworden op: 02 sep 2005, 23:42
Locatie: Amsterdam

Bericht door Oude-Waarheid »

jan03 schreef:
Oude-Waarheid schreef:
Daphne schreef:
Jongere schreef: :|
:mrgreen: kan jij ook niets aan doen... t is die klimaatsverandering he? :roll:
Tja dat was in onze tijd wel even een andere winter, soms een maand lang dik ijs in de sloten met 18 gr. vorst dikke bloemen op de ramen en verlichte ijsbaan met warme chocolade melk met koek
een elf steden tocht was nog normaal daar heeft (tante) Daphne wel gelijk in kind :wink:
Volgens mij ben je dan wel stokoud. De tijd dat de elfsedentocht nog normaal was is lang geleden hoor!
Stok ook niet, maar denk wel (iets) ouder dan jij, heb zeker je jaren
vijftig zeer bewust mee gemaakt :wink:
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Oude-Waarheid schreef:
jan03 schreef:
Oude-Waarheid schreef:
Daphne schreef: :mrgreen: kan jij ook niets aan doen... t is die klimaatsverandering he? :roll:
Tja dat was in onze tijd wel even een andere winter, soms een maand lang dik ijs in de sloten met 18 gr. vorst dikke bloemen op de ramen en verlichte ijsbaan met warme chocolade melk met koek
een elf steden tocht was nog normaal daar heeft (tante) Daphne wel gelijk in kind :wink:
Volgens mij ben je dan wel stokoud. De tijd dat de elfsedentocht nog normaal was is lang geleden hoor!
Stok ook niet, maar denk wel (iets) ouder dan jij, heb zeker je jaren
vijftig zeer bewust mee gemaakt :wink:
Reinier Paping bijvoorbeeld..........het was toen wel érg bar........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Oude-Waarheid
Berichten: 1822
Lid geworden op: 02 sep 2005, 23:42
Locatie: Amsterdam

Bericht door Oude-Waarheid »

Rens schreef:
Oude-Waarheid schreef:
jan03 schreef:
Oude-Waarheid schreef: Tja dat was in onze tijd wel even een andere winter, soms een maand lang dik ijs in de sloten met 18 gr. vorst dikke bloemen op de ramen en verlichte ijsbaan met warme chocolade melk met koek
een elf steden tocht was nog normaal daar heeft (tante) Daphne wel gelijk in kind :wink:
Volgens mij ben je dan wel stokoud. De tijd dat de elfsedentocht nog normaal was is lang geleden hoor!
Stok ook niet, maar denk wel (iets) ouder dan jij, heb zeker je jaren
vijftig zeer bewust mee gemaakt :wink:
Reinier Paping bijvoorbeeld..........het was toen wel érg bar........
Tja zeven heb ik er zeker bewust mee gemaakt :wink:
Esther

Leeftijdsgrens

Bericht door Esther »

Nou, ik vind het wel logisch dat er voor iets een leeftijdsgrens hebt. Dat heb je toch ook met groepsreizen, jongerenavonden, sommige dingen die vanuit de kerk worden georganiseerd enz??? Dan wordt er toch ook geen woord over gerept??
Als je zelf al een jaar of 30 bent dan heb je er toch geen zin in om met een stel pubers van een jaar of 16/17 of pruimtabaketende opa's van 50 op stap te gaan!!!!! Dan is het leeftijdsverschil gewoon té groot. Ik snap het probleem niet. Als jullie er zo'n moeite mee hebben organiseer dan zelf iets en zeur verder niet :?
Laatst gewijzigd door Esther op 09 jan 2008, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Wilma van den Berg
Berichten: 3849
Lid geworden op: 17 okt 2005, 16:24

Re: Leeftijdsgrens

Bericht door Wilma van den Berg »

Esther schreef:Nou, ik vind het wel logisch dat er voor iets een leeftijdsgrens hebt. Dat heb je toch ook met groepsreizen, jongerenavonden, sommige dingen die vanuit de kerk worden georganiseerd enz???
Als je zelf al een jaar of 30 bent dan heb je er toch geen zin in om met een stel pubers van een jaar of 16/17 op stap te gaan!!!!! Dan is het leeftijdsverschil gewoon te groot. Ik snap het probleem niet. Als jullie er zo'n moeite mee hebben organiseer dan zelf iets en zeur verder niet :?
Zo...da's een heftige binnenkomer :P
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Esther

Bericht door Esther »

Ja... nou... misschien wel.. Ik zat al een hele tijd te twijfelen of ik lid zou worden of niet van deze site maar de reacties op dit bericht haalden me over de streep. Hier móést ik gewoon op reageren!
Plaats reactie