Aan elkaar plakken audiobestanden

Gebruikersavatar
caprice
Berichten: 2672
Lid geworden op: 22 jan 2004, 21:51
Locatie: Woestijn des levens

Bericht door caprice »

Marnix schreef:
caprice schreef:
Marnix schreef:
caprice schreef: Hoe dat moet weet ik ook weer niet.
Maar het doel is, om alles als één geheel te kunnen versturen naar iemand. Als ik ze bij elkaar zip is dat doel al bereikt, of niet?
Dan is het ook goed.
Als et bij elkaar 77 mb is is dat te groot om in 1x te sturen. Dan kan je ze beter op een cd'tje branden en met de post sturen ;) Maar goed, stuur het anders via http://www.yousendit.com, daar kan je bestanden tot 100 mb mee verzenden. Je moet je dan wel even registrenen en dan kan je gewoon een bestand versturen. Het bestand wordt geupload naar een server, de ontvanger krijgt een link in zijn mailbox en kan door daar op te klikken het bestand weer downloaden.
Klopt, zover was ik al. Die acht bestanden in een Zip-bestand, en dat geheel over yousendit.com verzenden.
Knap he?
Absoluut. Dus het probleem is opgelost? :)
Ja, bedankt voor je aanbod.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16755
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Ik heb de tijd nog meegemaakt dat audiobestanden met plakband aan elkaar werden geplakt. 8)
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Hendrikus schreef:Ik heb de tijd nog meegemaakt dat audiobestanden met plakband aan elkaar werden geplakt. 8)
Dat zijn audiobestanden.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16755
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

wim schreef:
Hendrikus schreef:Ik heb de tijd nog meegemaakt dat audiobestanden met plakband aan elkaar werden geplakt. 8)
Dat zijn audiobestanden.
Inderdaad :wink:
Het betere knip- en plakwerk Afbeelding
Plaats reactie