Wat is jouw hobby?

wat is jouw leukste hobby?

1 computeren
24
23%
2 sporten
12
11%
3 denk sporten
12
11%
4 knutselen of dergelijke
16
15%
5 iets anders
42
40%
 
Totaal aantal stemmen: 106

Gebruikersavatar
Tabitha92
Berichten: 33
Lid geworden op: 11 sep 2009, 18:30

Re: Wat is jouw hobby?

Bericht door Tabitha92 »

sela schreef:dat is leuk :)
plaatjes?
was het tegen mij bedoeld?
iig ik ben nog maar net begonne hoor, ik heb nu wat rozen geschildert en pas een stil leven met bijbel, 3 voudigsnoer en 2 ringen...
Heere, neem mijn hand en leidt mij verder, door dit leven vol van strijd!
sela
Berichten: 679
Lid geworden op: 22 okt 2007, 23:34

Re: Wat is jouw hobby?

Bericht door sela »

klopt.
wat voor verf en drager gebruik je?
Julez_93
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 dec 2009, 10:45

Re: Wat is jouw hobby?

Bericht door Julez_93 »

Ik ben heel actief bezig met fotografie.

Ook houd ik ervan om in de natuur te zijn, en dan vooral met dieren.

Ik rijd zelf ook paard, en vind dit heerlijk!
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Re: Wat is jouw hobby?

Bericht door vlinder »

Tabitha92 schreef:
sela schreef:dat is leuk :)
plaatjes?
was het tegen mij bedoeld?
iig ik ben nog maar net begonne hoor, ik heb nu wat rozen geschildert en pas een stil leven met bijbel, 3 voudigsnoer en 2 ringen...
Lijkt me erg mooi. Heb je een foto?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Wat is jouw hobby?

Bericht door henriët »

vlinder schreef:
Tabitha92 schreef:
sela schreef:dat is leuk :)
plaatjes?
was het tegen mij bedoeld?
iig ik ben nog maar net begonne hoor, ik heb nu wat rozen geschildert en pas een stil leven met bijbel, 3 voudigsnoer en 2 ringen...
Lijkt me erg mooi. Heb je een foto?
op dr hyvespagina is er een foto van.
( op de rf hyves)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Re: Wat is jouw hobby?

Bericht door Rens »

Ik beperk me tegenwoordig tot het stil op de bank zitten en luisteren naar klassieke muziek en af en toe even een kort moment op het pc-toetsenbord rammelen zodat er tenminste IETS (on-)zinnigs her en der (Hyves/RF) te lezen is.

Meer zit er helaas voor mij niet meer in.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Re: Wat is jouw hobby?

Bericht door vlinder »

henriët schreef:
vlinder schreef:
Tabitha92 schreef:
sela schreef:dat is leuk :)
plaatjes?
was het tegen mij bedoeld?
iig ik ben nog maar net begonne hoor, ik heb nu wat rozen geschildert en pas een stil leven met bijbel, 3 voudigsnoer en 2 ringen...
Lijkt me erg mooi. Heb je een foto?
op dr hyvespagina is er een foto van.
( op de rf hyves)
Ik wacht al een tijd op toestemming, maar ik denk dat hmprff geen tijd heeft o.i.d......
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Wat is jouw hobby?

Bericht door henriët »

aj, nee dat is niet handig nee..
stuur dr anders ff een pbtje
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
hmprff
Berichten: 1474
Lid geworden op: 02 jul 2008, 19:01

Re: Wat is jouw hobby?

Bericht door hmprff »

henriët schreef:aj, nee dat is niet handig nee..
stuur dr anders ff een pbtje
hmprff had idd geen tijd :(
sorry... :OO
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
haaf
Berichten: 258
Lid geworden op: 11 jul 2006, 21:53

Re: Wat is jouw hobby?

Bericht door haaf »

hmprff schreef:
henriët schreef:aj, nee dat is niet handig nee..
stuur dr anders ff een pbtje
hmprff had idd geen tijd :(
sorry... :OO
Heb ik ook gemerkt, k wacht al een paar maandjes.. ;)
Meeting
Berichten: 129
Lid geworden op: 15 nov 2008, 12:08
Locatie: soms een eilandbewoner

Re: Wat is jouw hobby?

Bericht door Meeting »

Ik vind het vooral leuk om creatief bezig te zijn met van alles en nog wat. dat is natuurlijk breed gezegd :jongle
Ik heb nu vooral de laatste dagen veel buiten gelopen en foto's gemaakt. dat leverde mooie plaatjes op.
Ik kan ze niet laten zien omdat ik eenvoudigweg niet weet hoe dat moet. :hum
Verder speel ik op mijn kabinetorgeltje en speel met kerst ook in de kerk.
"Men heeft vaak ongelijk door de manier waarop men gelijk heeft". (De Bruix)
Gebruikersavatar
vogeltje
Berichten: 830
Lid geworden op: 20 okt 2009, 22:27
Locatie: onbekend

Re: Wat is jouw hobby?

Bericht door vogeltje »

Meeting schreef:Ik vind het vooral leuk om creatief bezig te zijn met van alles en nog wat. dat is natuurlijk breed gezegd :jongle
Ik heb nu vooral de laatste dagen veel buiten gelopen en foto's gemaakt. dat leverde mooie plaatjes op.
Ik kan ze niet laten zien omdat ik eenvoudigweg niet weet hoe dat moet. :hum
Verder speel ik op mijn kabinetorgeltje en speel met kerst ook in de kerk.
Leuk, foto's maken van de natuur. He3b je zo'n duur toestel met diverse lenzen of een simpele?Enne...wat is een kabinetorgel :nonnon Ik niet weet nie.
Heb alleen verstand van piano's
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
Meeting
Berichten: 129
Lid geworden op: 15 nov 2008, 12:08
Locatie: soms een eilandbewoner

Re: Wat is jouw hobby?

Bericht door Meeting »

vogeltje schreef:
Meeting schreef:Ik vind het vooral leuk om creatief bezig te zijn met van alles en nog wat. dat is natuurlijk breed gezegd :jongle
Ik heb nu vooral de laatste dagen veel buiten gelopen en foto's gemaakt. dat leverde mooie plaatjes op.
Ik kan ze niet laten zien omdat ik eenvoudigweg niet weet hoe dat moet. :hum
Verder speel ik op mijn kabinetorgeltje en speel met kerst ook in de kerk.
Leuk, foto's maken van de natuur. He3b je zo'n duur toestel met diverse lenzen of een simpele?Enne...wat is een kabinetorgel :nonnon Ik niet weet nie.
Heb alleen verstand van piano's
Ik heb een simpele fototoestel van het merk canon en geen andere lenzen ofzo. Ik maak de foto's om daar voor volgend jaar mijn kerstkaarten van te maken. :hum
Een kabinetorgel is een orgeltje met een kast eraan. het lijkt als bij een kerkorgel. Aan weerszijden heb je registers zitten. er sit ook een lampje in het orgel voor als je gaat spelen en kun je zo in je boek kijken. Het geluid komt van boven uit het orgel. Ik vreesde dat de buren er last van zouden hebben maar ze zijn positief: We horen minder dan bij de vorige.

Een piano heb ik ook altijd heel mooi gevonden en ben lang op zoek geweest naar een clavicord. Dat is zo'n ouderwets klein orgeltje maar hij is hier niet verkrijgbaar. Wel in Engeland maar dan moet je wel een dikke portomonnee hebben, dus helaas. :fi
Het doet me veel denken aan vroeger, toen werden ze veel gebruikt in de Victoriaanse tijd. de klank is prachtig!
Ze zijn veel te zien op klassieke dvd's zoals de Jane Austen films. Weet je dat die muziek bij bol.com nog verkrijgbaar is? Het zijn precies dezelfde stukken die daarop gespeeld worden. En ik kan het weten want mijn zus heeft die muziek allemaal in huis, ook zelf in Engeland gekocht. Ik blijf het prachtig vinden!
Helaas kan ik nu geen piano meer neerzetten in mijn huis. De meeste piano's vind ik er heel modern uitzien. Welke heb jij?
"Men heeft vaak ongelijk door de manier waarop men gelijk heeft". (De Bruix)
Gebruikersavatar
vogeltje
Berichten: 830
Lid geworden op: 20 okt 2009, 22:27
Locatie: onbekend

Re: Wat is jouw hobby?

Bericht door vogeltje »

Meeting schreef:
vogeltje schreef:
Meeting schreef:Ik vind het vooral leuk om creatief bezig te zijn met van alles en nog wat. dat is natuurlijk breed gezegd :jongle
Ik heb nu vooral de laatste dagen veel buiten gelopen en foto's gemaakt. dat leverde mooie plaatjes op.
Ik kan ze niet laten zien omdat ik eenvoudigweg niet weet hoe dat moet. :hum
Verder speel ik op mijn kabinetorgeltje en speel met kerst ook in de kerk.
Leuk, foto's maken van de natuur. He3b je zo'n duur toestel met diverse lenzen of een simpele?Enne...wat is een kabinetorgel :nonnon Ik niet weet nie.
Heb alleen verstand van piano's
Ik heb een simpele fototoestel van het merk canon en geen andere lenzen ofzo. Ik maak de foto's om daar voor volgend jaar mijn kerstkaarten van te maken. :hum
Een kabinetorgel is een orgeltje met een kast eraan. het lijkt als bij een kerkorgel. Aan weerszijden heb je registers zitten. er sit ook een lampje in het orgel voor als je gaat spelen en kun je zo in je boek kijken. Het geluid komt van boven uit het orgel. Ik vreesde dat de buren er last van zouden hebben maar ze zijn positief: We horen minder dan bij de vorige.

Een piano heb ik ook altijd heel mooi gevonden en ben lang op zoek geweest naar een clavicord. Dat is zo'n ouderwets klein orgeltje maar hij is hier niet verkrijgbaar. Wel in Engeland maar dan moet je wel een dikke portomonnee hebben, dus helaas. :fi
Het doet me veel denken aan vroeger, toen werden ze veel gebruikt in de Victoriaanse tijd. de klank is prachtig!
Ze zijn veel te zien op klassieke dvd's zoals de Jane Austen films. Weet je dat die muziek bij bol.com nog verkrijgbaar is? Het zijn precies dezelfde stukken die daarop gespeeld worden. En ik kan het weten want mijn zus heeft die muziek allemaal in huis, ook zelf in Engeland gekocht. Ik blijf het prachtig vinden!
Helaas kan ik nu geen piano meer neerzetten in mijn huis. De meeste piano's vind ik er heel modern uitzien. Welke heb jij?
Een Steinway ofzo? Maar we zijn aan het sparen voor een ander.
Ikzelf speel er trouwens niet op. het is echt een hobby van m'n man.
Dank je voor je uitleg. Het lijkt me leuk, zo'n kabinetorgel.
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wat is jouw hobby?

Bericht door samanthi »

heel veel breien schilderen muziek(maken) fotograferen.
fietsen, wandelen in de natuur, dieren houden Honden Cavia's konijnen.
hier kun je eea zien.
http://www.nederpix.nl/album_personal.php?user_id=2133
gr samanthi
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Plaats reactie