Vraagje

Gebruikersavatar
Sola Scriptura
Berichten: 499
Lid geworden op: 03 apr 2008, 14:37

Re: vraagje

Bericht door Sola Scriptura »

lol! serieus, als je de hele lijst met splitsingen bekijkt, zie je hoe triest het wel niet is.
denk dat ons land de enige is waar het zo extreem is. ik weet dat er dogma`s bewaakt moeten worden, maar is dit niet te gek? zeker als je denkt over joh 17 waar Jezus het heeft over eenheid?

makes me sad..
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: vraagje

Bericht door Marnix »

Klopt.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16749
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: vraagje

Bericht door Hendrikus »

David J schreef:En wat te denken van de Kerk van Jezus Christus van de Heiligen der Laatste Dagen?
die staan al onder de M van Mormonen ;)
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33316
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: vraagje

Bericht door Tiberius »

In dit topic heb ik wat off-topic berichten weggehaald.
Verder on-topic aub; we zitten hier op het subforum "Theologie - Dogma en Belijdenis".
Gebruikersavatar
Ria
Berichten: 337
Lid geworden op: 14 mei 2010, 14:59

Re: vraagje

Bericht door Ria »

judith schreef:
aritha schreef:Ik snap ook niet alle afkortingen hoor. :humhihi
Ik al helemaal niet :hum
En ik nog meer niet! 0_o
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17369
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: vraagje

Bericht door huisman »

Wie kent dit boek..en is het de moeite waard om op vakantie mee te nemen (1373 pagina's op mijn balkon in Oostenrijk zie ik wel zitten)

http://www.refdag.nl/kerkplein/kerknieu ... n_1_569886

Afbeelding
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10440
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: vraagje

Bericht door Orchidee »

huisman schreef:Wie kent dit boek..en is het de moeite waard om op vakantie mee te nemen (1373 pagina's op mijn balkon in Oostenrijk zie ik wel zitten)

http://www.refdag.nl/kerkplein/kerknieu ... n_1_569886

Afbeelding
Ik ken het boek niet, maar het zou voor mij niets wezen :nonnon
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: vraagje

Bericht door Mara »

Wie betaalt er wel eens per IBAN ?
Ik heb een code opgekregen van de webshop, als ik deze intik krijg ik de melding dat hij ongeldig is.
Maar hij bestaat uit het goede aantal tekens :sweat
Ik moet binnen 3 dagen betaald hebben anders wordt mijn bestelling geannuleerd.
Ik heb een mail naar de webshop gestuurd met mijn vraag, maar dat kan wel even duren, vrees ik.
Kan het soms ook aan de ING liggen ?
Ik voer de code in zonder spaties, zoals de ING aangeeft.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Marco
Berichten: 3605
Lid geworden op: 31 jul 2007, 13:55
Locatie: Waddinxveen

Re: vraagje

Bericht door Marco »

Mara schreef:Wie betaalt er wel eens per IBAN ?
Ik heb een code opgekregen van de webshop, als ik deze intik krijg ik de melding dat hij ongeldig is.
Maar hij bestaat uit het goede aantal tekens :sweat
Ik moet binnen 3 dagen betaald hebben anders wordt mijn bestelling geannuleerd.
Ik heb een mail naar de webshop gestuurd met mijn vraag, maar dat kan wel even duren, vrees ik.
Kan het soms ook aan de ING liggen ?
Ik voer de code in zonder spaties, zoals de ING aangeeft.
Heb zelf een rekening bij de Rabobank. Laatst nog gedaan per IBAN, werkte prima (code invoeren inclusief land afkorting, in dit geval FR voor Frankrijk ingevoerd). Was wel 10 dagen onderweg, die betaling :fi .
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: vraagje

Bericht door Mara »

Marco schreef:
Mara schreef:Wie betaalt er wel eens per IBAN ?
Ik heb een code opgekregen van de webshop, als ik deze intik krijg ik de melding dat hij ongeldig is.
Maar hij bestaat uit het goede aantal tekens :sweat
Ik moet binnen 3 dagen betaald hebben anders wordt mijn bestelling geannuleerd.
Ik heb een mail naar de webshop gestuurd met mijn vraag, maar dat kan wel even duren, vrees ik.
Kan het soms ook aan de ING liggen ?
Ik voer de code in zonder spaties, zoals de ING aangeeft.
Heb zelf een rekening bij de Rabobank. Laatst nog gedaan per IBAN, werkte prima (code invoeren inclusief land afkorting, in dit geval FR voor Frankrijk ingevoerd). Was wel 10 dagen onderweg, die betaling :fi .
Ik bleek het verkeerde scherm voor me te hebben, dit scherm wordt pas in de toekomst gebruikt. Is alvast geplaatst. Moest "betaling buitenland" aanklikken. :garde
Heb ik gedaan, accepteert hij de BIC opeens niet meer :cry
Kreeg en passant ook nog even te horen van de helpdeskmedewerkster dat het beter is dat mijn man een eigen wachtwoord aanvraagt :bobo
Ze vroeg of wij ondanks onze gezamenlijke rekening toch niet apart bankieren ? Nee dus. Maar dan is het toch verstandig.....
Het grappige is dat ik nooit kan betalen zonder de mobiele telefoon van mijn man, dat nr wordt nl gebeld voor de TANcode. :tilt
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: vraagje

Bericht door Mara »

Nog steeds bezig :banghead :banghead
Er blijkt nu de hele dag al een storing gaande te zijn, bij verschillende afdeling van ING. o.a. ook het buitenlandse betalingsverkeer.
Leuk maar niet heus, want dan komt mijn betaling niet op tijd en zetten ze de spullen terug in het magazijn :cry
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: vraagje

Bericht door jvdg »

huisman schreef:Wie kent dit boek..en is het de moeite waard om op vakantie mee te nemen (1373 pagina's op mijn balkon in Oostenrijk zie ik wel zitten)

http://www.refdag.nl/kerkplein/kerknieu ... n_1_569886
Ik heb het boek gekocht, maar heb het nog niet gelezen.
Mijn vrouw wel, maar die is niet enthousiast.
Nogal saai en taai.
Nix voor op een balkonnetje, aldus de mening van vrouwlief.
('t Is bovendien een duur boek, ik dacht zo tegen de € 50)
albion
Berichten: 7514
Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:23
Locatie: ergens in nederland

Re: vraagje

Bericht door albion »

Mara schreef:Nog steeds bezig :banghead :banghead
Er blijkt nu de hele dag al een storing gaande te zijn, bij verschillende afdeling van ING. o.a. ook het buitenlandse betalingsverkeer.
Leuk maar niet heus, want dan komt mijn betaling niet op tijd en zetten ze de spullen terug in het magazijn :cry

Ben ik blij dat ik vanmorgen om 5.10 uur mijn betalingen gedaan heb. Hoef ik me nu niet te ergeren, dus ben ik niet 'gestresst'. Daar
ben ik blij om want als je gestresst bent, wordt je veel gauwer gedeprimeerd (volgens het eerste hoofdstuk van onze hersenen). :)
Dat is nog veel slechter, want: langdurige verhoging van de stresshormonen berokkent namelijk letsel aan de hersenen. (hippocampus),
dat juist zorgt voor de remming van stress. En ernstige stress verhoogt de kans op een depressie met meer dan 15x.

't Is maar dat je het weet :hum
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: vraagje

Bericht door Mara »

albion schreef:
Mara schreef:Nog steeds bezig :banghead :banghead
Er blijkt nu de hele dag al een storing gaande te zijn, bij verschillende afdeling van ING. o.a. ook het buitenlandse betalingsverkeer.
Leuk maar niet heus, want dan komt mijn betaling niet op tijd en zetten ze de spullen terug in het magazijn :cry

Ben ik blij dat ik vanmorgen om 5.10 uur mijn betalingen gedaan heb. Hoef ik me nu niet te ergeren, dus ben ik niet 'gestresst'. Daar
ben ik blij om want als je gestresst bent, wordt je veel gauwer gedeprimeerd (volgens het eerste hoofdstuk van onze hersenen). :)
Dat is nog veel slechter, want: langdurige verhoging van de stresshormonen berokkent namelijk letsel aan de hersenen. (hippocampus),
dat juist zorgt voor de remming van stress. En ernstige stress verhoogt de kans op een depressie met meer dan 15x.

't Is maar dat je het weet :hum
Het is eindelijk gelukt :wiz
Na nog een keer het bedrijf gebeld te hebben, omdat het toch niet wilde lukken, (ik kwam nu wel een pagina verder, maar dat was het) nee mevrouw, al uw gegevens kloppen toch echt. Nu de afdeling buitenlands betalingsverkeer maar eens gebeld. Aardige meneer, snapt het eerst ook niet, want ik deed toch echt alles goed. Enfin, zijn collega even geraadpleegd, bleek er WEDEROM een storing bij bepaalde klanten te zijn, waaronder ik dus :fouet
Nu net nog maar eens het hele parcours doorlopen en ja, het lukte :yahoo
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Re: Vraagje

Bericht door Afgewezen »

Kan iemand (huisman bijvoorbeeld ;) ) hier quoten wat M. Henry schrijft bij Numeri 12:1? Ik wil dat graag vergelijken met wat ik in de verkorte uitgave heb staan.
Alvast mijn dank!
Gesloten