Wat vinden jullie van weblog.nl

Plaats reactie
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Wat vinden jullie van weblog.nl

Bericht door freek »

Ik heb een weblog via www.weblog.nl. Persoonlijk vind ik het een waardeloos systeem. Ik heb al wat keren erachter gezeten, om uit te vogelen wat de mogelijkheden zijn, maar ik snap er nog steeds niks van.

Graag hoor ik van jullie wat jullie ervaringen hiermee zijn. Zijn er betere alternatieven? Sommige mensen gebruiken blogspot, maar dan kun je alleen reageren als je een wachtwoord heb, dat wil ik niet.
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Re: Wat vinden jullie van weblog.nl

Bericht door memento »

Neem een hostingaccountje ergens. Voor een paar euro per maand kan je dan zelf de weblog-software uitzoeken, en helemaal instellen zoals je zelf wilt...
Gebruikersavatar
Da Capo
Berichten: 444
Lid geworden op: 05 okt 2006, 09:56

Re: Wat vinden jullie van weblog.nl

Bericht door Da Capo »

freek schreef:Ik heb een weblog via http://www.weblog.nl. Persoonlijk vind ik het een waardeloos systeem. Ik heb al wat keren erachter gezeten, om uit te vogelen wat de mogelijkheden zijn, maar ik snap er nog steeds niks van.

Graag hoor ik van jullie wat jullie ervaringen hiermee zijn. Zijn er betere alternatieven? Sommige mensen gebruiken blogspot, maar dan kun je alleen reageren als je een wachtwoord heb, dat wil ik niet.
Heb zelf een blog op blogspot. Dat bevalt me prima. Om te kunnen reageren met alleen wachtwoord is juist prettig. Als je dat niet doet heb je grote kans dat een spammachine je blog vindt en deze volpropt met spam comments. Daar wordt je niet vrolijk van.
Hoe minder van den Sabbat in de week, hoe meer van de week in den Sabbat. (I. Ambrosius)
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Re: Wat vinden jullie van weblog.nl

Bericht door freek »

memento schreef:Neem een hostingaccountje ergens. Voor een paar euro per maand kan je dan zelf de weblog-software uitzoeken, en helemaal instellen zoals je zelf wilt...
Dan moet je wel expert zijn. Ik heb geen flauw idee hoe je zoiets ni elkaar zet...
Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Re: Wat vinden jullie van weblog.nl

Bericht door BJD »

freek schreef:
memento schreef:Neem een hostingaccountje ergens. Voor een paar euro per maand kan je dan zelf de weblog-software uitzoeken, en helemaal instellen zoals je zelf wilt...
Dan moet je wel expert zijn. Ik heb geen flauw idee hoe je zoiets ni elkaar zet...
Zelf heb ik mijn blog bij www.one.com
Dan is je blog naar eigen wens in te richten. Heel eenvoudig en niet duur.
Je eigen domeinnaam en geen reklmes op je blog. En dat voor enkele euries per maand.
Plaats reactie