TOUR DE FRANCE, mag dat ?

Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

TOUR DE FRANCE, mag dat ?

Bericht door Mara »

Na de voetbal, al zitten we er nog midden in, komt nu de TdF, die het nieuws gaat beheersen.
Wat vinden jullie ervan ?
Lance Armstrong die zich "terugvecht" na zijn strijd tegen kanker.
De hele binnenstad van Rotterdam een paar dagen op slot.
Honderdduizenden mensen die rijendik staan te juichen en uren wachten om zoeffff een stel wielrenners langs te zien suizen.
De verhalen over doping.
Nu worden de fietsen gescand :deg omdat er een hulpmotor in zou kunnen zitten :bobo
Eerlijke sport, zeggen de liefhebbers.
Sportieve jongens.
Vrouwen zijn apart, tja, die kunnen niet zo hard fietsen :haha
Vergis je niet, hier gaat ook veel geld in om.
Voetbal is een teamsport, je bent afhankelijk van de rest van je maatjes, wielersport is individueel.
De zondag is onteerd op de Z.H. en Zeeuwsche eilanden, omdat daar de karavaan doorheen trok.
Het heeft Rotterdam scheppen met geld gekost.
Ik kop hem er maar in (om in v.b. termen te blijven) wielrennen net zo erg, of niet ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17370
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: TOUR DE FRANCE, mag dat ?

Bericht door huisman »

Mara schreef:Na de voetbal, al zitten we er nog midden in, komt nu de TdF, die het nieuws gaat beheersen.
Wat vinden jullie ervan ?
Lance Armstrong die zich "terugvecht" na zijn strijd tegen kanker.
De hele binnenstad van Rotterdam een paar dagen op slot.
Honderdduizenden mensen die rijendik staan te juichen en uren wachten om zoeffff een stel wielrenners langs te zien suizen.
De verhalen over doping.
Nu worden de fietsen gescand :deg omdat er een hulpmotor in zou kunnen zitten :bobo
Eerlijke sport, zeggen de liefhebbers.
Sportieve jongens.
Vrouwen zijn apart, tja, die kunnen niet zo hard fietsen :haha
Vergis je niet, hier gaat ook veel geld in om.
Voetbal is een teamsport, je bent afhankelijk van de rest van je maatjes, wielersport is individueel.
De zondag is onteerd op de Z.H. en Zeeuwsche eilanden, omdat daar de karavaan doorheen trok.
Het heeft Rotterdam scheppen met geld gekost.
Ik kop hem er maar in (om in v.b. termen te blijven) wielrennen net zo erg, of niet ?
Het verstoren van de zondagsrust is altijd erg dit zou Nederland moeten/mogen doen op zondag
Vraag 103
Wat gebiedt God in het vierde gebod?

Antwoord 103
Eerstelijk, dat de kerkedienst, of het predikambt, en de scholen onderhouden worden , en dat ik, inzonderheid op den Sabbat, dat is, op den rustdag, tot de gemeente Gods naarstiglijk kome , om Gods Woord te horen ,de Sacramenten te gebruiken , God den Heere openlijk aan te roepen , en den armen Christelijke handreiking te doen ; ten andere, dat ik al de dagen mijns levens van mijn boze werken ruste, den Heere door zijn Geest in mij werken late, en alzo den eeuwigen Sabbat in dit leven aanvange.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: TOUR DE FRANCE, mag dat ?

Bericht door refo »

Heb je antwoord eigenlijk wel gelezen?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Johannes 3:16
Berichten: 913
Lid geworden op: 24 mar 2004, 00:17

Re: TOUR DE FRANCE, mag dat ?

Bericht door Johannes 3:16 »

Mara schreef:Voetbal is een teamsport, je bent afhankelijk van de rest van je maatjes, wielersport is individueel.
Je hebt blijkbaar niet zoveel verstand van wielrennen...
Gebruikersavatar
Lourens
Berichten: 3873
Lid geworden op: 09 jun 2008, 20:15
Locatie: Bunsburg

Re: TOUR DE FRANCE, mag dat ?

Bericht door Lourens »

Mara schreef: Voetbal is een teamsport, je bent afhankelijk van de rest van je maatjes, wielersport is individueel.
Misschien even off-topic, maar wielrennen is ook een teamsport. Het gaat om de ploegen die gezamenlijk de beste renner steunen.
Als je het straks even volgt dan zul je het zien. Vaak een heel tactisch en strategisch spel.

Ik kijk er weer graag naar.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17370
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: TOUR DE FRANCE, mag dat ?

Bericht door huisman »

refo schreef:Heb je antwoord eigenlijk wel gelezen?
:quoi
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11425
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: TOUR DE FRANCE, mag dat ?

Bericht door Mister »

Wat doet een onderwerp als dit binnen het onderdeel 'politiek' :quoi
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: TOUR DE FRANCE, mag dat ?

Bericht door JolandaOudshoorn »

huisman schreef:
refo schreef:Heb je antwoord eigenlijk wel gelezen?
:quoi
Ik denk dat hij meer bedoelt heb je de vraag (van de HC) gelezen. Er wordt nl. niets verboden op de zondag, er worden alleen dingen verboden op de andere dagen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: TOUR DE FRANCE, mag dat ?

Bericht door Joannah »

stiekem een motortje op je fietsje zetten, of drugs nemen om sneller te gaan dan je concurrent, sportief hoor.
Ik snap niet waar de interesse vandan komt in al dat bedrog.Het draait , net als bij de WC alleen maar om prestige, trots en geld. heidense waarden.Beter en meer zijn dan een ander, ipv de tegenovergestelde Boodschap hieraan, die Jezus gaf, wees eens de mindere.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17370
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: TOUR DE FRANCE, mag dat ?

Bericht door huisman »

JolandaOudshoorn schreef:
huisman schreef:
refo schreef:Heb je antwoord eigenlijk wel gelezen?
:quoi
Ik denk dat hij meer bedoelt heb je de vraag (van de HC) gelezen. Er wordt nl. niets verboden op de zondag, er worden alleen dingen verboden op de andere dagen.
Ik spreek toch niet over verboden maar over geboden , de zaken die wij op zondag moeten/mogen doen. Maar refo geeft misschien zelf nog uitleg over zijn kryptische opmerking.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: TOUR DE FRANCE, mag dat ?

Bericht door Mara »

Johannes 3:16 schreef:
Mara schreef:Voetbal is een teamsport, je bent afhankelijk van de rest van je maatjes, wielersport is individueel.
Je hebt blijkbaar niet zoveel verstand van wielrennen...
Nou verstand niet, maar ik weet wel dat je knechten hebt.
Maar de wielrenner zal hard moeten fietsen, prima moeten presteren, wil hij 1e kunnen worden, toch ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: TOUR DE FRANCE, mag dat ?

Bericht door Mara »

Mister schreef:Wat doet een onderwerp als dit binnen het onderdeel 'politiek' :quoi
Oeps, zie het nu ook ! Ik was een beetje dom :OO
Moet misschien verplaatst worden ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: TOUR DE FRANCE, mag dat ?

Bericht door Joannah »

huisman schreef:
JolandaOudshoorn schreef:
huisman schreef:
refo schreef:Heb je antwoord eigenlijk wel gelezen?
:quoi
Ik denk dat hij meer bedoelt heb je de vraag (van de HC) gelezen. Er wordt nl. niets verboden op de zondag, er worden alleen dingen verboden op de andere dagen.
Ik spreek toch niet over verboden maar over geboden , de zaken die wij op zondag moeten/mogen doen. Maar refo geeft misschien zelf nog uitleg over zijn kryptische opmerking.
Lees nog eens goed ;)
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: TOUR DE FRANCE, mag dat ?

Bericht door refo »

huisman schreef:
JolandaOudshoorn schreef:
huisman schreef:
refo schreef:Heb je antwoord eigenlijk wel gelezen?
:quoi
Ik denk dat hij meer bedoelt heb je de vraag (van de HC) gelezen. Er wordt nl. niets verboden op de zondag, er worden alleen dingen verboden op de andere dagen.
Ik spreek toch niet over verboden maar over geboden , de zaken die wij op zondag moeten/mogen doen. Maar refo geeft misschien zelf nog uitleg over zijn kryptische opmerking.
Als je het antwoord van de HC leest gaat dat helemaal niet in op de hoofdvraag. Al lezend kun je zonder tegen het antwoord te zondigen de Tour prima inpassen.

Waarmee ik dus niet gezegd heb dat ik dat gebeuren op zondag (niet: sabbat) goedkeur.
Het gaat me alleen om het copy & paste wat niet werkt. Maar dat zie je vaker. We hebben een mening en de bijbel en/of de belijdenis zal me wel steunen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Erasmiaan
Berichten: 8596
Lid geworden op: 17 okt 2005, 21:25

Re: TOUR DE FRANCE, mag dat ?

Bericht door Erasmiaan »

refo schreef:
huisman schreef:
JolandaOudshoorn schreef:
huisman schreef: :quoi
Ik denk dat hij meer bedoelt heb je de vraag (van de HC) gelezen. Er wordt nl. niets verboden op de zondag, er worden alleen dingen verboden op de andere dagen.
Ik spreek toch niet over verboden maar over geboden , de zaken die wij op zondag moeten/mogen doen. Maar refo geeft misschien zelf nog uitleg over zijn kryptische opmerking.
Als je het antwoord van de HC leest gaat dat helemaal niet in op de hoofdvraag. Al lezend kun je zonder tegen het antwoord te zondigen de Tour prima inpassen.

Waarmee ik dus niet gezegd heb dat ik dat gebeuren op zondag (niet: sabbat) goedkeur.
Het gaat me alleen om het copy & paste wat niet werkt. Maar dat zie je vaker. We hebben een mening en de bijbel en/of de belijdenis zal me wel steunen.
refo, wat drijft jou? Denk je dat iemand zichzelf voor zijn plezier een WK of een wielren-kijkverbod op gaat leggen?
Plaats reactie